Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Computers en Techniek /   [Pagina: 1 [2] ]
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 13-05-2005 om 19:17:31
aaaah die dap is mie daar een partij slim zodeju
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op zaterdag 28-05-2005 om 13:03:22
Quote:
dap schreef op 13-05-2005 @ 19:15:29
jawel! kijk.. geel is beeld , rood en wit is audio. Scart = ook beeld

Dus als je via die brede Scart kabel aansluit .. moet je je gele video kabel niet gebruiken. Maar het werkt, foto van maken dan weet je voor altijd hoe t werkt


eigenlijk combineert scart en de gele, en de rode, en de witte..
ik kan het niet goed uitleggen maar k'zal et met een prentje doen.. :


offtopic : is een prentje van x-box kweet, en ps2 is veel beter dan xbox maar ja..ik kon geen ander vinden

dus zoals ge ziet, moet ge zelfs de kabels wit geel en rood in die scart kop steken. soms is dat al "vanzelf" dan ziet het er zo uit:


bij ps2 heb je meestal et bovenste geval.. as je gn scart ingang hebt.. kunt je die 3kabeltjes (geel rood wit) rechtsreeks in u tv steken.. (de poortjes waarin ge die moeten steken hebben de overeenkomstige kleur)
as de ps2 dan is aangesloten, kijk dan of de stroom ook is aangesloten.. schakel de ps2 aan zonder spel..(as er een spel inzit en dat is aan het laden is het scherm soms zwart) en kijk of er op u afstandsbediening de knop AV niet staat.. as die er niet is .. loop je al zenders af...en opeens zal je het vinden
voila as het nu nog ni werkt speel dan ps2 op u computer... zo dat is het

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
BattleCat
Je weet toch.
Gepost door BattleCat op zaterdag 28-05-2005 om 15:16:30
De prentjes mogen wel wat kleiner hoor.
Als je wilt weten hoe moet je ff de faq lezen.
En je komt met oude info, het probleem was ook al opgelost.
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op zaterdag 28-05-2005 om 15:48:07
ja et probleem was opgelost.. maar er was heel wat onvolledig en/of foute info gegeven.. dus wouw ik alles nog eens mooi uitleggen en op een rijtje zeten.. voor als iemand ooit het zelfde probleem heeft.. sorry van de prentjes, nu heb ik geleerd hoe ik ze kleiner moet zetten.. maar het bericht is ouder dan 1 uur dus kan het niet meer editten.. sorry!

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
 Index / [arch] Computers en Techniek /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0124 sec.