Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /   [Pagina: 1 [2] ]
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op dinsdag 26-03-2002 om 11:25:14
Ja, vind ik dus ook.. Maar ik denk dat er meer achter zit..

Anyways, ik zit net in de les, waar een film op staat (doet die leraar wel vaker) en ik zeg opeens 'Stop the movie!', waarna de film ineens ophoudt..
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
creech
Limited Edition
Gepost door creech op dinsdag 26-03-2002 om 14:42:11
Ik denk wel een volgens mij gaat internet er zo uit en dan gebeurd dat meestal ook binnen 5 - 10 minuten.
Maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik weet wanneer het maintenance window is.

shirt


Vanaf 10 meter voorspellen dat een glas stuk is ben ik ook vrij goed in ook is dat op dat moment niet te zien doordat het schuim over de barst heen zit.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op dinsdag 26-03-2002 om 15:41:50
Ik zat net met fl0p in een broodjeswinkel, en fl0p zegt: "Wordt het niet eens tijd dat jullie naar de pizzahut gaan in plaats van naar de Mac," waarop ik zeg: "Dat kan niet, want teig lust geen pizza."

Op dit moment komt er een jongen de winkel binnenlopen en zegt: "Een pizza alstublieft."

(en pizza is niet bepaald het main item dat ze hier verkopen)
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
Loki
Dope Dingo
Gepost door Loki op dinsdag 26-03-2002 om 19:19:04
livio schreef:
    Quote
    zeg ara... ik vind het wel verdacht "toevallig" dat jij zoveel toevalligheden meemaakt.

Ik denk dat het helemaal niet zo toevallig is, maar dat hij er gewoon meer opmerkt, omdat hij ze zoekt of wil zien.
----------------------------------------
En daar waai ik in mijn ballonvermomming met alle winden mee
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 27-03-2002 om 01:59:21
Nu ff een iets serieuzere...
'k zat aan de bar met iemand te praten over het kado voor mijn broertje (wat het was dus, iets van glas). Toen zei zij:" En als die het al heeft dan" was mijn reactie: "Dan zorg ik dat die het niet meer heeft." Net op dat moment laat iemand zijn glas op de grond vallen. *stuk*

shirt
[ Dit bericht is gewijzigd door op 28-03-2002 @ 12:00:02 ]

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 27-03-2002 om 11:34:55


had je wat gedronken gisteravond creech?


----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 27-03-2002 om 12:20:42
Eumz, toen dat gebeurde had ik net op 4.5 meter boven de grond lopen klimmen in een maas van 3 cm dikke buizen en dan 77 cm niks waarbij de buizen op elkaar lagen. Denk niet dat ik dat doe als ik gedronken heb. Daarna heb ik nog wel wat biertjes gehad.
Die eerste post was van 's middags en toen was ik ook nuchter.
Hoezo dat ? Het was ook het enige glas dat stuk ging die avond in de tijd dat ik er was...

shirt

----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
limon
Gepost door limon (Oldschool) op woensdag 27-03-2002 om 15:41:25
Nog even off-topic: Creech> je verhaal las niet zo makkelijk vanwege de typfouten en toen zag ik dat je het `s nachts had gepost...

Nu serieus:

Ik moet voor m`n studie een verslag maken over een fusie tussen 2 bedrijven. Nu hebben we vandaag enkele uren in een groep hier over gepraat. Ik zit in een groep met 6 mensen en door wat meer sociale gesprekken kwam ik erachter dat er 1 bij de grootste studentenvereniging van Groningen zit: Vindicat. (ik heb zelf een hekel aan die verenigingen) Een andere jongen uit onze groep was er niet bij, maar we weten dat hij de voorzitter is van de op 1 na grootste studentenvereniging: Albertus.

Bij thuiskomst dacht ik nog een beetje over de fusies. Ik dacht dat het misschien wel interessant was om die 2 studentenverenigingen te fuseren. Kostenbesparing e.d. Alleen ik dacht dat ze dat niet zouden doen vanwege de cultuur en historie van beide verenigingen. Een paar minuten daarna pak ik de krant van vandaag erbij (Groninger Gezinsbode) en wat staat er (paginavullend) op de voorpagina: Vindicat en Albertus gaan fuseren........
----------------------------------------
Voorzitter van de Typhoon-fanclub
teigetje Gepost door teigetje op zaterdag 30-03-2002 om 09:26:59
1.
{xs4locuta} ik zit net in de rokershoek zoals dat heet
{xs4locuta} en ik kijk naar buiten en zeg:
{xs4locuta} ik hoop dat de ijscoman vandaag langskomt
{xs4locuta} en 2 seconden later z(letterlijk) komt de helpdeskmanager binnen lopen met een plastic zak vol solero's
{ikben} dubieus

2.
Ik zit op mn werk, sta op het punt om trots te vertellen dat ik kaartjes ga kopen voor het Pet Shop Boys concert op 27 juni in de Heineken Music Hall, en wat begint er op de radio... PSB.
----------------------------------------
Code #404: User not found
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op zondag 31-03-2002 om 00:17:47
Ik had het net op irc over Wim Schippers, die een Pim Fortuyn aanhanger flink belachelijk maakte in zijn programma (geweldig!) , ik open hierna het 'filosofie' forum van fok! en zie in het rijtje een topic staan over Wim Schippers..

Zo zijn er nog tientallen van dit soort toevalligheden geweest afgelopen dagen, maarreh... Die kleine dingetjes ga ik niet meer bijhouden. Alleen de opvallendere 'toevalligheden' zal ik nog posten..

Before I *really* got mad
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-03-2002 @ 00:55:09 ]

----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
scrumstah
Huh ? Vaag...
Gepost door scrumstah op zondag 31-03-2002 om 01:10:07
hmm, okay, hier gaat ie dan
er gaat net "iemand" () hier weg en ik loop weer de kamer in waar ik 1 of andere waardeloze film zat te kijken waar dat wijf net zegt "If love comes from 1 person, it's not love, it's an obsession." Hoe fucked klinkt dat nou weer..
----------------------------------------
Signature
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op zondag 31-03-2002 om 01:41:46
[dap]ontopic rauf[/dap]


dap dat was ontopic, ik beledig niemand..ofsow...raar kint dat je bent dap...
[ Dit bericht is gewijzigd door op 01-04-2002 @ 02:50:10 ]

----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op zondag 31-03-2002 om 10:17:15
Ik wordt net wakker (ik ben bij m'n ouders op bezoek) en hoor dat Bohdi, onze hond, boven is. Ik wil de deur open doen om de hond m'n kamer binnen te laten en ga met m'n arm naar de deurknop. Op het moment dat ik de deurknop beet pak doet m'n ma de deur open..
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 31-03-2002 om 15:55:57
2 dagen voor t nederhop festival vond ik een dubbeltje (ja ja een echt nederlands dubbeltje) ik dacht cool!
en op de dag van t nederhop festival heb ik nog 5 dubbeltjes gevonden echt cool
gewoon versprijd over de hele dag ik vond ze overal en ik heb niet eens gezocht!

en ow ja t was echt lekker weer daar
----------------------------------------
www.serife.nl
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op maandag 01-04-2002 om 00:13:12
Ik zit op #ramp en post daar:

!post woensdag, 20:30 SBS7 >> FALLING DOWN!!!! WHEE!


1 minuut later, op #osdorp, gebeurt er dit:

[12:09] {aa`o} die website van sbs6 is de meest onoverzichtelijke site ever
[12:09] {Scrum_weg} url ?
[12:09] {aa`o} wat denk je
[12:10] {aa`o} www.sbs6.nl
[12:10] {Scrum_weg} www.sbs7.nl ?

En scrum zat *niet* op #ramp ..
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
veter Gepost door veter op maandag 01-04-2002 om 13:13:38
Ik ben dit topic aan het doorspitten en zit tegelijkertijd op #osdorp :

[13:12] de de laatste tijd zijn er echt onzinnige dingen toeval

Als dat niet toeval is
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op maandag 01-04-2002 om 19:26:00
ik z\\ei gister tegen rauf ken je de tekenfilm serie candy candy nog?
zegt hij ik luister nu t nummer candy van kelis
----------------------------------------
www.serife.nl
Rauf
ALL I NEED IS ONE BIKE
Gepost door Rauf op woensdag 03-04-2002 om 14:05:55
dat is idd toevallig, want normaal luister ik geen kelis, maar dat krijg je als je bij kazaa uit luiheid maar ff alles selecteert om te downen..
----------------------------------------
"Je kent geen hiphop omdat je geen moeite doet"
NAS - GOD'S CUNT
Heb je last van je rechterpink rhyme?
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op vrijdag 05-04-2002 om 00:41:51
[10:32] *** ikbenweg is now known as ikben
[10:32] {ikben} SCHREEUW SCHREEUW SCHREEUW
[10:32] {ikben} maar geen muziek draaien hoor
[10:32] {ikben} fijn die combo tmf/box/mtv
[10:33] {aa`o} WOW
[10:33] {aa`o} bizar
[10:33] {aa`o} TEIG
[10:33] {aa`o} precies toen jij zei: [10:32] {ikben} maar geen muziek draaien hoor
[10:34] {aa`o} komt m'n pa m'n kamer binnen en zegt: "Doe je dat ding wat zachter, Paul" doelend op de stereo..
[10:34] {listig}
[10:34] {aa`o} wazig
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op vrijdag 05-04-2002 om 00:43:18
Eergister had ik een droom, dat een kanaal waar ik op zit, op irc, werd overgenomen door botjes die allemaal 'ara' in hun nick hadden zitten. Sinds de dag na die droom zitten er twee nieuwe mensen in dit kanaal, een 'aradinen' en een 'arapenn'.
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
nasibal
DaFungUs!
Gepost door nasibal op vrijdag 05-04-2002 om 21:09:09
Vanmorgen op het werk, dacht ik na over deze thread.. Zo van: Er gebeurt mij nou nooit zoiets..

Toen zag ik later de Kluis staan en dacht bij mezelf.. Die kluis moet dichterbij, das sneller voor de andere mensen enzo..

Dat heeft niks met deze topic te maken denk je.. Nou.. 10 minuten later komt mijn baas naar me toe om te vragen of ik de kluis naar voren kon halen!!
----------------------------------------
nlhiphopper sinds 2001 :P
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op maandag 08-04-2002 om 16:25:55
Nou, daar gaat ie dan weer. Een paar van de afgelopen dagen.. (en lang niet allemaal)

#1
Ik zit net met een klasgenoot in de kantine te praten over iemand. Althans, hij noemt een naam van iemand, die ik niet ken. Hij zegt: "Jawel, hij ziet er zo en zo uit, als je hem ziet herken je hem vast wel."
Even later zeg ik gedag en loop een aantal trappen op naar een lokaal. De eerste persoon die ik tegenkom is de persoon waar m'n klasgenoot het net over had.
(er zitten hier meer dan 15000 mensen op school)

#2
Vannacht droomde ik dat ik door een gang liep, en dat er ineens kiezen los begonnen te zitten en uit m'n mond vielen. Terwijl dit gebeurd, staat er een nummer op (ook in m'n droom), met in de tekst ".... my eyeballs are falling out of my head .... "
Tja..

#3
Ik heb een nummer van Desiny's Child in m'n hoofd (ik weet ook niet waarom, vergeef me..) en ze de tv aan op de NCRV. Er is een quiz bezig, waarbij een muziekvraag wordt gesteld. Er wordt nu *precies* dit nummer gedraait dat ik in m'n hoofd had.

#4
Zaterdagochtend meldde ik me ziek voor m'n werk. Als reden verzon ik hoofdpijn.
Ik zet nu de tv aan (7 uur 's ochtends) en bedenk me: "Goh, het zou toevallig zijn als er nu iets op tv is over ziek melden."
Anyways, ik zet de tv aan op testbeeld waar ze radioprogramma's uitzenden en er is een discussie gaande over mensen die zich ziekmelden terwijl ze dit niet zijn, en de redenen hiervan.

#5
Behalve dit, het is nu eh... maandag, en ik heb al sinds zaterdagmiddag hoofdpijn..

#6
Er is dat nieuwe nummer bezig op TmF van Nelly Furtado, en ik denk: "Hmmm, dat andere nummer was toch *net* iets beter, 'I'm like a bird'."
Ik schakel even later naar MTV en het nummer 'I'm like a bird' is bezig.
jullie zullen wel denken..

#7
Ik ben Pool of Radiance aan het spelen op de pc, en de tv staat aan op een of ander lotto programma. Er word gezegd "en het bonusgetal is 14" en precies op dat moment hak ik een zombie tegen de vlakte met '14' schade.

#8
Voor het eerst in tijden zet ik weer eens de cd van Yonderboi aan. Een half uur hierna zet ik de tv aan en op de achtergrond van een of andere documentaire wordt Yonderboi gedraait...

#9
Gister zat ik me te bedenken: In welke films speelt Sarah Michelle Geller eigenlijk nog meer, behalve in 'Buffy'..
Ik zet 's avonds de tv aan en 'I know what you did last summer' is bezig, met Sarah Michelle Geller.
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op maandag 08-04-2002 om 17:27:15
Nog eentje dan.

Ik op #ramp:
[17:25:31] {aa`o} heb je 't boek gelezen?

Ikben op #Lindon:
[17:25:23] {ikben} welk boek?!

[edit]
even voor de duidelijkheid: ikben zat *niet* op #ramp
[/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-04-2002 @ 17:28:46 ]

----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
teigetje Gepost door teigetje op donderdag 11-04-2002 om 14:28:36
ff snel dan voordat de plaat is afgelopen:
[ikben] zo
[ikben] attila komt binnen
[ikben] METEEN breathe van de prodigy
[ikben] (op de radio)

btw, attila is dus de zanger van blind justice, en die hebben breathe gecoverd...
----------------------------------------
Code #404: User not found
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op donderdag 11-04-2002 om 16:54:55
Ik had gister het album 'Era' (1999) van Era gedownload, en 's avonds ga ik AD&Den in Delft. Er wordt een cd op gezet: 'Era'.

dit was de enige cd die deze avond op werd gezet, en Erik (degene die de cd opzette), vertelde dat hij deze cd nu voor het eerst sinds een jaar ofzo op zet
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op vrijdag 12-04-2002 om 13:59:33
Op 'een' kanaal:

Inleiding: Fl0p praat over z'n server, biertje geeft antwoord op een vraag van mij..

[13:55:15] {Fl0p} hmm als het goe is
[13:55:15] {biertje} als het goed is ..
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
Viking
Ook stoned te verkrijgen
Gepost door Viking op zaterdag 13-04-2002 om 23:09:33
Afgelopen week wou ik me vriendin opbellen. Net op het moment dat de telefoon over wou gaan daar nam ze op. Ze was van plan om mij te gaan bellen. De telefoon had daar dus nog geen een keer gerinkelt.

Was wel grappig.
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zondag 14-04-2002 om 23:26:12
okeej dit is ook wel grappig!
attila zag er zo uit http://www.ipimuu.org/denbosch/attila.jpg
komt opeens de oude gitaarist van die band (attila is dus de vervanger)en ra ra hoe heet die oude gitarist...
"ben blaauw"
wel met 2 A's maar toch!
ik vond um wel cool;)
----------------------------------------
www.serife.nl
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op maandag 15-04-2002 om 11:11:29
Daar komt weer een rijtje:

O
Ik was nogal misselijk geworden na het eten van een berg pinda's van de week, dus ik dacht: "Misschien ben ik wel allergisch voor pinda's ofzo. Misschien moet ik dat eens laten testen ergens."
Even later zet ik de TV aan, begint er een documentaire over allergie, het gaat over het *testen* van allergieen. Sterker nog, ze geven een voorbeeld van een pinda-allergie!

O
Ik wordt zaterdag wakker. In m'n droom van die nacht kwam 'Harrie', dat aso mannetje uit de TVserie 'Oppassen' voor. Die serie heb ik echt al maanden niet meer gezien.
Ik zet de TV aan, en wat begint er: Oppassen!
(Volgens mij kwam die serie vroeger ook niet op zaterdagochtend)

O
Ik droomde vorige week dat ik de badkamer in liep, en merkte dat er op de plaats waar de toiletpot hoorde te staan, een gat in de grond zat, waardoor ik naar de benedenburen kon kijken.
Een aantal dagen hierna werd ik gebeld door de woningbouw, dat m'n onderburen een lekkage hebben.

O
Vannacht droomde ik dat ik 's morgens vroeg SpoPo belde, omdat hij me 's nachts had gebeld toen ik al lag te slapen.
Ik werd vanmorgen wakker, kijk naar m'n telefoon hoe laat het is, en zie dat SpoPo me vannacht echt gebeld heeft!
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op donderdag 25-04-2002 om 13:49:08
Gisteren was ik een lijstje aan het maken van koele mp3tjes die ik een keer moet download. Ik begon met Bone Thugs N Harmony - 1st Of The Month, even later schreef ik Roni Size & Cypress Hill - Child Of The West... ik kon daarna effe geen liedjes meer bedenken om op m'n lijst te zetten, dus ik deed m'n tv aan. M'n tv stond op Ned1 en ik dacht ineens... ik moet ook eigenlijk The Roots - What They Do downloaden, dus die schreef ik ook op. Meteen daarna zapte ik door naar The Box... en wat draait er? The Roots - What They Do!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op donderdag 25-04-2002 om 15:01:46
Ook eentje met mp3tjes:

Ik wilde gister bij m'n mp3's van Pink Floyd de jaartallen waarin de cd's uitkwamen in de directorynamen zetten, dus ik ga naar de directory waar deze in staan: bleek dat m'n pa al jaartallen in de namen had gezet.
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op donderdag 09-05-2002 om 12:14:29
Na vele 'toevallige' gebeurtenissen leek het me weer eens grappig er een aantal neer te zetten:

Vorige week ging ik wat spullen halen bij de C1000, waaronder een kratje bier. Zit er op het krat een stikker met het AH logo. Voor de grap zeg ik, voor ik bij de kassa kom: "Hee, dit krat is helemaal niet van de C1000, dan ga ik er ook niet voor betalen."
Na alles afgerekend te hebben sta ik buiten de bon te bekijken, blijkt dat het krat bier daadwerkelijk niet afgerekend is!

Ik sta gister met m'n ma in de V&D, en ik sla een boek over kunst van zo'n 300 pagina's open op een willekeurige pagina. Op deze pagina staat een portret van Frederik van Eeden, een wetenschapper van begin 20e eeuw, die de term 'lucide dromen' heeft bedacht. Deze zelfde middag heb ik nog over deze wetenschapper gelezen.

Even later vertel ik dit tegen m'n ma, terwijl ik een ander boek open sla, met de titel 'History of Art', sla ik het boek precies open op een kunstwerk met de titel 'Sleep'.

Gisterochtend werd ik rond 5 uur wakker uit een droom, waarin ik met een tijdmachine door de tijd aan het reizen was. In deze droom 'moest' ik iets tegenhouden. Na deze droom opgeschreven te hebben pak ik m'n telefoon om te zien hoe laat het is, krijg ik net een smsje binnen van SpoPo (wie stuurt er nu zo vroeg in de ochtend SMSjes) met de text: "Dader komt uit toekomst, en vermoord Pim omdat hij Hitlerpraktijken zou gaan uit halen..."

Vanmorgen op IRC vertelt N8 een droom, die ik in #Lindon copy paste..

[11:19:51] {aa`o} [11:16:07] {Nosmicka} ik heb trouwens een nachtmerrie gehad
[11:19:51] {aa`o} [11:16:17] {listig} jqa?
[11:19:51] {aa`o} [11:16:19] {listig} ja
[11:19:51] {aa`o} [11:16:30] {Nosmicka} wreker was opeens fan geworden van kylie minogue
[11:19:51] {aa`o} [11:16:43] {Nosmicka} en ik moest van hem mee naar concerten enzo
[11:20:06] {aa`o} hehehe
[11:20:17] {teig} nix mis met kylie.

Een minuut later krijg ik een private van listig:

[11:21:37] {listig} {Nosmicka} ik heb trouwens een nachtmerrie gehad
[11:21:38] {listig} {listig} jqa?
[11:21:38] {listig} {listig} ja
[11:21:38] {listig} {Nosmicka} wreker was opeens fan geworden van kylie minogue
[11:21:38] {listig} {Nosmicka} en ik moest van hem mee naar concerten enzo
[11:21:38] {listig} {Nosmicka} dat was hem
[11:21:40] {listig} lol

Zo, dat was het weer voor deze maand
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zaterdag 11-05-2002 om 14:30:04
Vanmiddag rond 14:00 was ik met listig/mizou aan het chatten... en tegelijk ook in #osdorp aan het chatten. Ik heb m'n irc vensters altijd fullscreen staan, dus ik was alleen naar #osdorp aan het kijken. listig stuurt ineens een mp3 naar me toe, maar de dcc werkte niet en zegt iets tegen me in query. hmmm... wacht effe... ik leg het wel anders uit!

hier een log:...

listig zegt dit in query:
* listig hoort nu Passengers - The Vebal Constituent Parts
goestin lult tegen me in #osdorp, en dat vond ik boeiender dan te lezen wat listig hoort... dus ik ga verder in #osdorp chatten. listig stuurt me ondertussen een mp3 op.
[13:49] scrum... mag ik een foto van je?
[N8] yep
[N8] goed van je goes
[goes-[UT]]www.goestin.nl/fotos/scrum/xxx/poepenplas
[N8] dat heb ik gezegt
[N8]
[goes-[UT]]www.goestin.nl/fotos/scrum/xxx/poepenplas:)
[N8] hehehe
[goes-[UT]] ow
[listig]
[goes-[UT]] naja al die knoppe is ook zo moeijlijk
[N8] verdikkie!
[N8] De pagina kan niet worden weergegeven.
[N8]

Na een tijdje in #osdorp gechat te hebben klikt ik op het query-venster van listig... die was namelijk aan het flitsen.
listig heeft ondertussen dit gezegt:
[listig] ik kan je niks sturen
[listig] potverdikkie
[listig] [N8] verdikkie!
[listig] best na-aap

dus ik zeg:
[N8] hmmm... toeval meer
[listig] jaja
* N8 ziet het net pas


listig en ik gebruikten allebei (bijna) hetzelfde Bassie&Adriaan-style scheldwoord binnen een paar minuten tijd!

Als dat geen toeval is weet ik het ook niet meer!
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 11-05-2002 om 14:38:04
haha bassie en ardiaan stijl:)
----------------------------------------
www.serife.nl
N8
Roy wears Casio watches! Be like Roy, wear Casio!
Gepost door N8 op zaterdag 11-05-2002 om 14:44:15
Wat ook trouwens best toevallig is is dat listig en ik beide die-hard Bassie & Adriaan fans zijn... en robin stom vinden.
----------------------------------------
take the baton, drop it on to the head,
and now she's dead
killin' baby seals, keepin' it real
you wanna chew the beef, but you'd rather chew the veal
coz killin' babies, for you has mass appeal
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op zaterdag 11-05-2002 om 14:45:19
best toevallig jah
eigenlijk heeeeeeel toevallig
echt vreemd jah
----------------------------------------
www.serife.nl
veter Gepost door veter op zondag 12-05-2002 om 14:08:19
ik droomde van8 dat iemand hier een slotje op ging zetten.
----------------------------------------
* Ik ben niet verantwoordelijk voor zpelvouten of de emotionele schade die ik daar door veroorzaak*
teigetje Gepost door teigetje op zondag 12-05-2002 om 15:05:58
[teig] kent u deze nog......
[teig] eboman - donuts with buddah.mp3
]]] You(teig) are now known as teig|z
[teig|z] ff voor de tv filosoferen
[teig|z] HAHAHA
-:- SignOff Fl0pz_: #lindon ([BX] If idiots could fly, IRC would be an airport)
-:- M-Miel has left #Ramp [M-Miel]
]]] You(teig|z) are now known as teig
[teig] ok..
[teig] als dit niet onder toeval valt..
[teig] ik zette tv op ned1
[teig] is er dus net een programma van de boeddistische omroep stichting bezig
[teig] AARGH
[teig] MAJOR toeval
[teig] zie die mp3
[teig] AARGH




/edit
" vergeten
/edit

/edit
en ik ging dus voor de tv zitten eten, maar nog net geen donuts...
/edit
[ Dit bericht is gewijzigd door op 12-05-2002 @ 15:10:42 ]

----------------------------------------
Code #404: User not found
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op zondag 12-05-2002 om 23:42:15
Hmm, toevallig. Dat programma heb ik ook zitten kijken
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op dinsdag 28-05-2002 om 12:30:37
Vooruit dan maar, nog een paar:

Ik zit net tijdens een vergadering. Marcel zou de opdrachten van een bepaald vak gaan uitzoeken. Ik notuleer en wil opschrijven dat Marcel dit gaat uitzoeken. Ineens zegt René: "Weet je wat, ik zoek het wel uit."
Ik wil dit verbeteren op het blaadje, zie ik ineens dat ik in eerste instantie al de naam van René had opgeschreven in plaats van Marcel.

Andere vergadering. We zitten in een kamertje waar het raam op een kier openstaat, zodat de lamellen enorm constant aan het klepperen zijn. Er wordt gezegd dat dit irritant is en ik zeg: "Laat mij maar even."
Direct houden de lamellen op met klepperen; we hebben er de hele vergadering geen last meer van gehad.

http://home.kabelfoon.nl/~jaaruite/weblog/toevalray.jpg
(spreekt wel voor zich)

En zo waren er de afgelopen tijd nog vele van dit soort toevalligheden te noemen.

Ik hoor wel eens mensen zeggen: "Het gebeurt omdat je erop let."

Maar ik let er echt niet meer op. Dit soort toevalligheden gebeuren nu bij bijna ALLES wat ik doe. Ik daag iedereen uit die zegt: "Het gebeurt omdat je erop let," om er zelf eens op te gaan letten. Gebeurt het nu ook vaker?

[edit]
gebeurt
ik ben daar niet goed in
[/edit]
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2002 @ 19:19:11 ]

----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op dinsdag 28-05-2002 om 13:15:40
Oja, schoot me net te binnen, ook wel grappig even te melden:

Ik had vorige maand het logootje in m'n telefoon veranderd in: TEGOED 8549 Euro

En gister kwam de rekening van deze maand: 0,00 Euro. En ik heb aardig wat gebeld deze maand.

Zou ik nu de eerste 8549 Euro niet meer hoeven te betalen?
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
Mizou
OWJAHJOH??!
Gepost door Mizou op vrijdag 31-05-2002 om 21:54:27
ik kan niet meer mee doen aan deze topic:)
er zijn teveel toevalligheden
ik zou geen tijd meer hebben om te pitten...okeej beetje overdreven!
----------------------------------------
www.serife.nl
aa`o
improsoned
Gepost door aa`o op zaterdag 01-06-2002 om 13:56:52
Ik zat toevallig ook te denken er mee te stoppen

Bij deze.
----------------------------------------
<a href="http://www.outofbody.nl">Outofbody.nl</a>
SBU
Lieve kale dude - Godcomplex
Gepost door SBU op zaterdag 01-06-2002 om 15:12:47
Was vandaag m'n auto ophalen uit belgie... stonden in de file bij Breda, Pa had een CD van %^@#(%@#&)@^&*@# Borsato ^(@O#XEYT)@ er in zitten. Net toen Marcootje "Geef je over aan mij" (oid.) zong schoot er in ene een 206 met een behoorlijke vaart de vlucht strook op...

Een meisje stapt uit hangt over de reling heen en .... Ze heeft vast Marco gehoort....
----------------------------------------
Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh
Alternative Gepost door Alternative op dinsdag 11-06-2002 om 20:45:26
Kzat afgelopen zaterdag film te kijken; Freddy got Fingered, toen die afgelopen was kwam natuurlijk de cast en daarchter werd een nummer van eminem gedraaid, en ik zet de video uit en me tv springt weer aan en stond op mtv, en raad es welke clip bezig was? Without me van eminem!
----------------------------------------
NEDERHOP!!!
 Index / [arch] Kunst en wetenschap /   [Pagina: 1 [2] ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0134 sec.