Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
![]() Dinsdag 6 September 2005 - Amsterdam ArenA. Anger Management 3 Tour 50 Cent Eminem D-12 Obie Trice Stat Quo Lloyd Banks Young Buck Tony Yayo Olivia and Flipsyde Bron: http://www.nme.com/news/112521.htm | ||
Strict0111 Zc hiphop.. |
![]() | ![]() |
Dope... Is kijken of daar wat over te vinden is dan.. ThanX man.. Peace ![]() ---------------------------------------- Nooit zal ik gaan vechten in de naam van een staat want... Ik ben een wereld burger, heel de aarde is me vaderland.! | ||
TommyReusse dit jaar wordt camouflage de nieuwe rage! |
![]() | ![]() |
lijkt me eerlijk gezegt weinig aan![]() ---------------------------------------- Tommy Reusse | ||
DHDG Oja Joh? |
![]() | ![]() |
ik is daar .. ---------------------------------------- Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde .. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik ook | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
ik kom ![]() ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ik ga ook ![]() | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Hmm, lijkt me weinig aan. 1 keer eerder naar een concert van Eminem geweest, maar dat was ook omdat Xzibit & Cypress Hill erbij waren. Dr. Dre zou toch nog samen met Em komen? Dr. Dre wil ik wel heel graag checken. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
iets te duur om weer eens heen te gaan. ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
![]() | ![]() |
k'maan te duur... GIERIGAARD :-D ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ik zeg groot feest voor urban Nederland kaarten 100 � ? | ||
Angel-eyez Kanye West is the best! |
![]() | ![]() |
ja. hoe zit dat? dr dre zou toch ook komen? | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 01-06-2005 @ 17:01:06 ik zeg groot feest voor urban Nederland kaarten 100 � ? haha grappig met je 100 euro, 48 euro is het duurste en dat is als je kijkt wie er mee komen niet veel | ||
![]() | ![]() |
egt 48 euro.. fuck das weinig ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Ixion Gek |
![]() | ![]() |
Ben ook van de party alleen jammer dat het in de ArenA is. Kwa dat het nog licht is als het begint, dan is de sfeer toch meestal anders. ---------------------------------------- I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water. I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border. | ||
Kamikaze Jaaa Taaaaa ![]() |
![]() | ![]() |
Pfff noouw zeker dat ik daar niet heen ga ! 't zijn echt van die commerciele optredens waar elke artiest stoerder wil overkomen dan de rest. ---------------------------------------- Keelties on Track | ||
Ixion Gek |
![]() | ![]() |
G-G-G-G-Unit. ![]() ---------------------------------------- I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water. I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
48 EURO :| damn.. ik vond 32 al veel voor the game.. maar ff denken.. kga vanaf zaterdag werken dus even kijk hoeveel ik krijg.. en dan ff kijke of ik kan kome... Trouwens wie gaat 8 juli naar the game in hmh? [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-06-2005 @ 23:31:08 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
nu besef ik pas.. een DINSDAG.. een DINSDAG. is er dan geen school? as da zo is.. verdomme.. ik moet hole the way from belgie komen he.. of treed eminem meerdere dagen daar op? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ik neem eerste of tweede rang ! wel duur maar ik heb het er voor over | ||
DHDG Oja Joh? |
![]() | ![]() |
Ik heb 4 eerste rang (staanplaats) en 4 tweede rang (rij 3) nu nog ff beslissen met welke ik ga en welke ik voor 100,- eur in Augustus ga verkopen ![]() ---------------------------------------- Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde .. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 03-06-2005 @ 19:04 nu besef ik pas.. een DINSDAG.. een DINSDAG. is er dan geen school? as da zo is.. verdomme.. ik moet hole the way from belgie komen he.. of treed eminem meerdere dagen daar op? Nee, alleen die dag volgens mij... maar voel je je niet wat grieperig enzo... koorts van 2 dagen... | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
![]() ![]() | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
lijkt me opzich wel dope om ff te checken.... nog even hierover nadenken | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Denk dat het nu al is uitverkocht!![]() ---------------------------------------- onderschrift | ||
DHDG Oja Joh? |
![]() | ![]() |
jep, is uitverkocht ![]() ---------------------------------------- Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde .. | ||
![]() | ![]() |
Quote: DHDG schreef op 04-06-2005 @ 11:14:55 jep, is uitverkocht ![]() oke..helaas dan maar beter check ik toch DAC ofzo dat is pas gangsta ![]() | ||
DHDG Oja Joh? |
![]() | ![]() |
je mag van mij een kaartje kopen, bieden begint vanaf 100,- p/s ---------------------------------------- Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde .. | ||
![]() | ![]() |
Quote: DHDG schreef op 04-06-2005 @ 11:18:14 je mag van mij een kaartje kopen, bieden begint vanaf 100,- p/s ![]() Nooit! ![]() | ||
![]() | ![]() |
Hoeveel heb je der gekocht dan? Dat je ze verkoopt... Of denk je gewoon: Als iemand ze koopt, winst! En als niemand ze koopt, naar eminem! ---------------------------------------- onderschrift | ||
DHDG Oja Joh? |
![]() | ![]() |
8 4 staanplaatsen en 4 zit, 3e rij vak 120 ik ga er 4 gebruiken en moet nog even beslissen wat ik liever wil (chill zitten of staan) en de andere 4 verkoop ik weer zodat mensen voor mijn kaartje betalen en voor de drank daar .. ---------------------------------------- Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde .. | ||
![]() | ![]() |
Quote: DHDG schreef op 04-06-2005 @ 11:25:50 en de andere 4 verkoop ik weer zodat mensen voor mijn kaartje betalen en voor de drank daar .. je kwam toch uit den haag?? stelletje handelaren daar ![]() | ||
![]() | ![]() |
Denk je dat je ze voor 100euro wegkrijgt? ---------------------------------------- onderschrift | ||
DHDG Oja Joh? |
![]() | ![]() |
jep, eigenlijk wel ---------------------------------------- Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde .. | ||
DHDG Oja Joh? |
![]() | ![]() |
mensen bieden nu al 60, over 2 maanden moet dat wel verdubbeld zijn ![]() ---------------------------------------- Dat is grappig, je ma zei gister precies hetzelfde .. | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
100 das weinig ![]() maar je DHDG heeft gelijk die kaarten kan je binnekort goed verkopen.. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 04-06-2005 @ 10:34:01 [...] Nee, alleen die dag volgens mij... maar voel je je niet wat grieperig enzo... koorts van 2 dagen... ik vrees dat mijn ouders daar ni mee zouden kunnen lachen :'( VERDOMME he ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 04-06-2005 @ 17:28:05 [...] ik vrees dat mijn ouders daar ni mee zouden kunnen lachen :'( VERDOMME he zoiezo, wil je nu nog kaarten gaan halen dan? blijkbaar vragen mensen en 100euro voor ookal zijn ze nog wel goedkoper te krijgen | ||
![]() | ![]() |
100 euro zou ik er direct voor neerleggen... maar ik mag niet van mijn ouders omda ik naar't school moet ![]() en parijs is ook op een schooldag... en denemarken is int weekend maar da is te ver.. duitsland is ook in de week.. :'( ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
dit zijn de data's: 9/1/05 Hamburg - Trabrennbahn 9/2/05 Copenhagen � Parken Stadium 9/3/05 Goteborg � Ullevi Stadium 9/5/05 Gelsenkirchen �Auf Schale 9/6/05 Amsterdam - Arena 9/7/05 Paris � Stade de France 9/9/05 UK � Milton Keynes Bowl 9/10/05 UK- Milton Keynes Bowl 9/12/05 Edinburgh � Murrayfield Stadium 9/14/05 Manchester Lancashire Cricket Ground 9/15/05 Manchester Lancashire Cricket Ground 9/17/05 Dublin � Slane Castle ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die reclame, is dat nieuw? @ mc notorious, ja dan zul je af moeten wachten of ze een andere keer nog langs komen.. | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 04-06-2005 @ 17:36 maar ik mag niet van mijn ouders omda ik naar't school moet ![]() alsof je nog wat nuttigs doet op school, tis bijna schoolvakantie? ik wist het wel als ik graag wilde ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: rame schreef op 04-06-2005 @ 17:38:15 [...] die reclame, is dat nieuw? @ mc notorious, ja dan zul je af moeten wachten of ze een andere keer nog langs komen.. Kan je heel lang wachten denk dat dit het laatste optreden van hun wordt hier.. ik wil naar linkin park en evanescence ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Ixion Gek |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 02-06-2005 @ 23:30:46 48 EURO :| damn.. ik vond 32 al veel voor the game.. maar ff denken.. kga vanaf zaterdag werken dus even kijk hoeveel ik krijg.. en dan ff kijke of ik kan kome... Trouwens wie gaat 8 juli naar the game in hmh? Ik ga naar The Game en heb kaartje besteld voor Anger Management Tour 3. (Ben ik bij de Trilogie geweest) ![]() ---------------------------------------- I Don't Know A Jezus Who Walks Over Water. I Know A Jézus Who Brings Coke Across The Border. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Misschien zie ik je wel ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
yes net telefoontje van een maat gehad hij heb een kaartje voor me gekocht![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
brewer Zeg Zwolle! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: beetje jammer dat je zitplaatsen hebt...neem je eigen verrekijker mee ![]() ik sta weer vooraan net als vorige keer... alleen mag weer geen foto's maken ![]() ---------------------------------------- Zeg meisje, je bent toch niet bang om nat te worde? | ||
brewer Zeg Zwolle! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 05-06-2005 @ 23:37:08 [...] Kan je heel lang wachten denk dat dit het laatste optreden van hun wordt hier.. ik wil naar linkin park en evanescence ![]() ![]() nou denk niet dat dit de laatste keer is...geen enkele Amerikaanse MC kan die nederwiet weerstaan ![]() ![]() ---------------------------------------- Zeg meisje, je bent toch niet bang om nat te worde? | ||
That Belgium Gal Your True Colour Is Inside , It's Not Because You |
![]() | ![]() |
Quote: MC Notorious schreef op 01-06-2005 @ 13:07:31 ik kom ![]() ![]() Dan zijn we al met twee die van Belgie komen ![]() | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
Wahahah mn zus komt vandaag thuis![]() ![]() ![]() Nooit verwacht van haar. Altijd een leuk verjaardagscadeau ![]() ![]() ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: [1] 2 ] |