Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 [2] ] | |
blehhhh misselijkmakend |
Gepost door blehhhh op zaterdag 13-08-2005 om 13:48:59 | |
Mensen die interesse hebben voor 4 kaarten moeten ff een PM sturen over prijs etc.
Gaat om zitplaatsen in vak 120 (beste vak?)
|
dap 038 |
Gepost door dap op zaterdag 13-08-2005 om 16:10:57 | |
5 euro. |
Mip |
Gepost door Mip op zaterdag 13-08-2005 om 17:18:40 | |
damn dap doe effe normaal daar biedt nooit iemand over heen!
zitplaatsen zijn koel. kan je lekker uit je dak gaan enzo |
Darnold Official COD Junkie |
Gepost door Darnold op zaterdag 13-08-2005 om 17:27:15 | |
ach boeiu ik zit liever dan dat ik er helemaal niet ben.
---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas |
G.T.G als je weet |
Gepost door G.T.G op zaterdag 13-08-2005 om 17:31:13 | |
Quote: blehhhh schreef op 13-08-2005 @ 13:48
Mensen die interesse hebben voor 4 kaarten moeten ff een PM sturen over prijs etc.
Gaat om zitplaatsen in vak 120 (beste vak?)
was dit ni verboden geworden?
om kaarten te kopen en laater dan weer te verkopen..
ik dacht dat ze daar iets aan wouden doen dat je niet meer dan zoveel pp mocht kopen enzo omdta veel kaarten door opkopers werden gekocht en dan weer werden verkocht voor (minstens) het dubbele
---------------------------------------- ..maak je haar los en maak me gek.. |
Rem Tourist |
Gepost door Rem op zaterdag 13-08-2005 om 17:48:14 | |
Quote: That Belgium Gal schreef op 08-06-2005 @ 12:45
Mtv citeerde al dat dit het rapconcert van de eeuw wordt in Amerika & Europa.
whaha
---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking |
rame |
Gepost door rame op zaterdag 13-08-2005 om 22:39:48 | |
wie denk jij dan dat het grootste concert van de eeuw heeft gegeven?
ik hoorde trouwens dat Mobb Deep, M.O.P, en Akon ook komen, waarvandaan dat is weet ik niet, dus dat moet je zelf zoeken als je het zeker wil weten |
Schaduw |
Gepost door Schaduw op zaterdag 13-08-2005 om 22:43:41 | |
de buitenwesten parties |
SBU Lieve kale dude - Godcomplex |
Gepost door SBU op woensdag 17-08-2005 om 12:05:40 | |
jammer dat het niet door gaat alleen voor hen die een kaartje hebben
---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh |
MC Notorious noto |
Gepost door MC Notorious op woensdag 17-08-2005 om 12:07:17 | |
wat gaat niet door?
---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ |
dap 038 |
Gepost door dap op woensdag 17-08-2005 om 12:07:36 | |
Helaas: het concert van Eminem en 50 Cent dat op dinsdag 6 september zou plaats vinden in de Amsterdam ArenA is afgelast. Tevens is de hele Europese tournee komen te vervallen. Reden voor de afzegging zijn gezondheidsklachten van The Slim Shady.
Er komt géén vervangend concert. Heb je een kaarten gekocht? Dan kun je ze vanaf woensdag 17 augustus inleveren bij één van de voorverkoopadressen van Ticket Service tot uiterlijk een maand na de oorspronkelijke showdatum.
komt van Mojo af.. dus dat zal wel zo zijn dan ook he.[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-08-2005 @ 12:08:03 ] |
MC Notorious noto |
Gepost door MC Notorious op woensdag 17-08-2005 om 12:09:14 | |
en dit staat op eminem's site.
Quote: Eminem Cancels European Tour
Eminem announced today that he will be canceling his European tour dates, which run from September 1st through 17th. Eminem is currently being treated for exhaustion, complicated by other medical issues. The shows are not expected to be rescheduled.
[posted 8/16/2005 U.S.A.]
Edit: Dat vind ik wel klote. ik had geen kaartjes, maar dat maakt niet uit. ik vind het maar klote dat het niet door gaat. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-08-2005 @ 12:10:52 ]
---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ |
Schaduw |
Gepost door Schaduw op woensdag 17-08-2005 om 12:13:04 | |
hehehehehehe
concert van de eeuw... gaat niet eens door... |
MC Notorious noto |
Gepost door MC Notorious op woensdag 17-08-2005 om 12:35:43 | |
ik vind het fucked. ik mogt niet gaan van mijn ouders maar ik hoopte tog op wat exclusieve beelden hier en ginder of mss op het laatste tog nog mogen gaan en kaarten aan woekerprijs kopen. maar neen. Ik vraag me af wat Eminem heeft.
en ja Schaduw, het zou absoluut het concert van de eeuw geweest zijn.
V.I.P. California dreamin' |
Gepost door V.I.P. op woensdag 17-08-2005 om 12:41:58 | |
Quote: Schaduw schreef op 17-08-2005 @ 12:13
hehehehehehe
concert van de eeuw... gaat niet eens door...
---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like |
KRStarr Back in business |
Gepost door KRStarr op woensdag 17-08-2005 om 13:52:20 | |
concert v/d eeuw voor gemiddelde 14-jarige groupie's ...
---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! |
MC Notorious noto |
Gepost door MC Notorious op woensdag 17-08-2005 om 13:54:42 | |
KRStarr, wil je je ff'n herpakken n.4.4b.
ik ben 16 jaar. en dat is fucking even oud as jij bent.
En eminem is een vette mc. of je nu van hem houdt of niet, dat moet je toegeven. ik hou ook niet van alle hiphop maar ik zeg tog ook niet dat ik jouw favoriet voor 14jarige groupies vindt, neen ik zeg op een volwassen manier, dat ik er niet zoveel aan vindt.
dus denk 2 keer na voor je zo'n debiele dingen gaat posten.
Gepost door KRStarr op woensdag 17-08-2005 om 14:14:18 | |
hahaha omg...
kweet bijna cker dat 90% rond die leeftijd is en dat de helft gewoon van die groupies zijn hoor...zoals ik eerder al zei ... eminem zelf is niet zo super wack maar wat hij tegenwoordig maakt wel...dat vind ik gewoon...omdat jij een fan bent, oke weet je respect...maar je moet gewoon toegeven dat hij zwaar en dan ook HEEL zwaar achteruit is gegaan...en dan ook nog eens 50 cent die meeging, dan weet ik al wat voor publiek erop af komt...
en je wilt zeggen over mijn favo's ofzo dat die fans ook groupies zijn....damn!! man get off Em's dick
b.t.w ik zei geeneens dat jij zo een 14-jarige groupie was maar je voelt je zo te zien wel heel erg aangesproken
MC Notorious noto |
Gepost door MC Notorious op woensdag 17-08-2005 om 14:18:37 | |
whahha KRStarr, we laten ons allemaal teveel meeslepe..
as we niet opletten word dit een gigantische-beef.
dus laten we ons maar inhouden. aangezien we leeftijdsgenoten zijn, zullen we ons ook zo moeten gedragen.
duseum ontopic nu!
nu klink ik als een mod. nuja ik wil gewon niet dat er zo'n hele topic word volgespamt met onzin tss ons 2
Gepost door KRStarr op woensdag 17-08-2005 om 14:25:25 | |
mwhaha cool ik bdoel t ook niet als n "beef" ofzo ik blijf bij me mening over Em...maja voor de 'fans' wel jmmr dat t niet doorgaat...
dap 038 |
Gepost door dap op woensdag 17-08-2005 om 14:31:54 | |
waar moet dit heen..mensen zijn verstandig en lossen zelf hun beef hier op... grootst moment
|
MC Notorious noto |
Gepost door MC Notorious op woensdag 17-08-2005 om 14:42:16 | |
dat gebeurt nu eenmaal als je te maken hebt met verstandige mensen zoals ons *hoest*
ik vind het eigenlijk wel klote voor de mensen die al een ticket hebben. bedoel, dan "verheug" je je daar tog op. en dan gebeurt zoiets. klote tog.
Mip |
Gepost door Mip op woensdag 17-08-2005 om 17:10:01 | |
hehehe concert van de eeuw hahahhaha
zeg maar dag tegen je reserveringskosten |
MC Notorious noto |
Gepost door MC Notorious op woensdag 17-08-2005 om 17:13:58 | |
op het forum van eminem zitten er heel wat teleurgestelde fans, maar die aan de ene kant tog wat begrip hebben. er is dan ook het bericht op het forum van eminem (of het waar is of niet is de vraag?) dat hij echt echt wel ziek is. er zijn er zelfs die zeggen "aids, malaria e.d."
nuja we zullen wel zien wat er van komt.
ik ga niet minder fan worden omwille van zo'n gebeurtenis.
dap 038 |
Gepost door dap op woensdag 17-08-2005 om 17:15:14 | |
aids malaria komop zeg. Ze cancelen echt niet zomaar die hele europa tour om niks hoor, ze lopen ook veel centen mis en reken maar dat eminem graag in amsterdam wil zijn met al zijn negers |
MC Notorious noto |
Gepost door MC Notorious op woensdag 17-08-2005 om 17:17:22 | |
haha ja ik denk et ook, amsterdam , hij zou er een halve coffeeshop platkopen, en as hij het niet deed een van zin "nigga's". en hij loopt hier veel geld mee mis das ook waar. hij zal wel een goeie reden hebben.
Gepost door Darnold op woensdag 17-08-2005 om 23:05:06 | |
mm klotu ik had er wel naar uitgekeken. mn zus vond het nog erger omdat het een cadeau voor mij was die kaartjes
---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas |
Slugger-D Moeder. |
Gepost door Slugger-D op woensdag 17-08-2005 om 23:48:10 | |
ik heb er volledig schijt aan, aan eminem en heel zn aanhang.
---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. |
Schaduw |
Gepost door Schaduw op woensdag 17-08-2005 om 23:52:03 | |
das duidelijk..
gehoord dat het om uitputtingsverschijnselen gaat[ Dit bericht is gewijzigd door op 17-08-2005 @ 23:53:26 ] |
Gepost door KRStarr op donderdag 18-08-2005 om 07:27:48 | |
Quote: Slugger-D~ schreef op 17-08-2005 @ 23:48
ik heb er volledig schijt aan, aan eminem en heel zn aanhang.
word
Mip |
Gepost door Mip op donderdag 18-08-2005 om 15:47:14 | |
Quote: Schaduw schreef op 17-08-2005 @ 23:52
das duidelijk..
gehoord dat het om uitputtingsverschijnselen gaat
uitputtingverschijnselen? lijkt mij eerlijk gezegt onwaarschijnlijk |
Schaduw |
Gepost door Schaduw op donderdag 18-08-2005 om 15:53:17 | |
gehoord op NSE dat nieuwe van talpa.. wat ervan waar is weet ik ook niet |
Gepost door Darnold op donderdag 18-08-2005 om 15:59:15 | |
Jup op talpa werd inderdaad gezegd dat het ging om uitputtingverschijnselen van eminem
brewer Zeg Zwolle! |
Gepost door brewer op donderdag 18-08-2005 om 17:08:44 | |
zwaar klote dat t ni doorgaat, kan die 8kaartje weer gaan inleveren! het zou een dope show worden dat is zeker!
---------------------------------------- Zeg meisje, je bent toch niet bang om nat te worde? |
Slugger-D Moeder. |
Gepost door Slugger-D op vrijdag 19-08-2005 om 02:02:04 | |
fok dat jongen heb ik schijt aan dat het niet door gaat serieus.
---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. |
Prism |
Gepost door Prism op vrijdag 19-08-2005 om 02:25:40 | |
Ik heb het volgende net gelezen op www.nme.com/news
50 Cent Heads To Europe
Only days after Eminem cancelled the Anger Management 3's European dates,
50 Cent has announced that he will go on his own European tour.
Dates confirmed so far are:
Glasgow SECC (September 11)
Nottingham Arena (13)
Manchester MEN Arena (15)
Full schedule and support act information will be confirmed in the next few days.
|
Mip |
Gepost door Mip op vrijdag 19-08-2005 om 12:12:07 | |
yes! wanneer is de VVK?!
dit wordt het concert van de eeuw!!!!!!!!!!! |
BattleCat Je weet toch. |
Gepost door BattleCat op vrijdag 19-08-2005 om 16:22:14 | |
Ik had nou op teletekst bij de nos gelezen dat eminem verslaafd is aan slaappillen.
En nu zit hij dus in een afkickkliniek.
Dat zal dus de reden zijn dat het niet doorgaat.
En die 50 cent datums heb je ook niet veel aan, is allemaal in groot britannie. |
dap 038 |
Gepost door dap op vrijdag 19-08-2005 om 16:23:09 | |
hehe mip
nou ik denk dat ik 50 maar skip dit keer! |
MC Notorious noto |
Gepost door MC Notorious op maandag 22-08-2005 om 01:07:38 | |
ja zoals BattleCat al zei. hij is verslaafd aan slaappillen. zie het volgende bericht:
Quote: Anger Management Tour afgelast!
Je hebt het vast al gehoord maar de Anger Management Tour is afgelast.
Eminem is in een kliniek voor verslavingszorg opgenomen.
Daar wordt hij sinds dinsdag behandeld aan een verslaving aan slaaptabletten.
Voor meer info over de Anger Management Tour surf je naar http://www.eminem.nl/ Daar staan alle details.
Index / Optredens, festivals en parties / [Pagina: 1 [2] ] | |