Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] | ||
Danny_Blanco Dutch Touch ![]() |
![]() | ![]() |
Heel binnenkort dan eindelijk in de winkel.![]() 1e single/clip zal 'Ik wil een meisje' zijjn ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2005 @ 16:10:07 ] ---------------------------------------- Dure Cassis...het kost wel een beetje maar dan heb je ook wat | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
ahahahahahhaha ik zal er zeker op wachten ja. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Gaaf![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
leuke covers ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Zeker, ik heb 'm al besteld bij de Boudisque ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Shit zal t dan toch eindelijk? ......... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
ik ben erg benieuwd.. | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Kan niet wachten!! dope dope dope ---------------------------------------- Days to come | ||
_PaZu_![]() |
![]() | ![]() |
Spacekees vind ik een tjap ![]() ---------------------------------------- eyo jij gaat hier falen je vreet jezelf op als suicidale kannibalen ik steek je aan mn spies en heb alle gekheid op een stokje wacht even.. ik doe mn schoenen uit want ik win deze battle op mn fakking sokken | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Quote: Skills zijn als de maand juni, het verschil tussen "mei' en "juli" Als je de zin dan ook juist neer zet... ''Talent is net als Juni, het verschil tussen Mei en Juli." | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
tracklist 1. Ontpopt 2. Hogere Sferen 3. Perenplan 4. De Terugkomst Van De Hollandsche B-Boy 5. Carnaval In Venray 6. Aangevallen (Skit) 7. Ik Wil Een Meisje ft. Jiggy Djezus 8. Gewoonten 9. Stillevens ft. Unorthadox 10. Aanval (Skit) 11. Wat, Wil Je, Doen! 12. Dikke Bult 13. Zieke Shit 14. Domme Aktie 15. Koeshit 16. Watersproeiermotor/ De Stijl (Skitofzo) 17. Hard Als Steen ft. Cameleon 18. Aanpassen? (Skit) 19. Altijd Zo Geweest 20. Outro ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
verwacht er bar weinig van eerlijk gezegt | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
aight.. wacht wel btje met smart hoor | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ik ga ze 2 juli live checken ![]() Ik weet niet wat ik moet verwachten.... een hoop inzin volgens mij ![]() | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Waar heb je ze live gezien dan? Zit idd wel een hoop onzin tussen, maar is wel grappig.. Dope ook zeker. Heb ze nu 2 keer live gezien. Btw ben hier wel beniwud naar, wanneer zou hij zelfs in de FRS moeten liggen? Of kun je hem daar al bestellen ofz? [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-06-2005 @ 19:37:27 ] | ||
MoBeats Ik dus |
![]() | ![]() |
kees roeleert die shiznitss..zonder twijfel ---------------------------------------- MOBeats human beatboxer...uhmm watch out for MicKnowledge shits ik kom eraan om The 5th element in Nederland op de map te zetten | ||
![]() | ![]() |
Staan een aantal oude tracks bij..(Carnaval in Venray is iig leip ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ik zie op deze " ik wil een meisje" track een featuring van Djiggy djeeeeezus.. dope. ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ben beniewd![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
ESE | ![]() | ![]() |
ka ni w8e![]() ---------------------------------------- http://forum.gravy.be/ | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
gaap gaap* ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
BattleCat Je weet toch. ![]() |
![]() | ![]() |
Hij ligt trouwens al in de winkel. Dat staat hier [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-06-2005 @ 17:49:23 ] | ||
Lau | ![]() | ![]() |
Ik hoop dat het beter is dan die nummers die ook op mixin staan. Dat soort handel zit ik niet op te wachten. ---------------------------------------- Geen icoon is koeler! | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
aaaah yeah hier heb ik echt zwaar zin in, ik heb er hoge verwachtingen van! ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ik ben benieuwd! | ||
kasper klapsdadding ![]() |
![]() | ![]() |
kwilde m net gaan kopen...hebben die beeeothes me loon nog nie gestort![]() ---------------------------------------- K L A P V A N D E M O L E N van lotje getikt | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hoogstaand zal het niet zijn. wel erg "apart". die 2e hoes is overigens uniek stoer. | ||
BakSteen.. DieShitiS..LELIJK |
![]() | ![]() |
DAMN..Vet Dat Brakke Hoofd van.. "keesie" ..![]() ---------------------------------------- ik Spit Precies, Jij Spit Sessie''s, Jij Spit Zestien, maar Spit met een Disslecktie | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Kon hem bij de FRS vandaag nog niet bestellen. | ||
Duck MC | ![]() | ![]() |
![]() | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Ga je nou in elk topic met alleen een smiley reageren? | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Godver, ik had verkeerd gelezen bij mn bestelling, hij was op vooraad maar nog niet in utrecht. Ik met mn stomme kop naar utrecht gegaan. Sta ik daar vet blij in de Boudisque, hadden ze 'm nog niet ![]() Quote: Edit: Typfout [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2005 @ 18:40:19 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
yesss zojuist binnengekomen, morgen review! | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Die zieke shit word waarschijnlijk de 2e single hoorde ik. ---------------------------------------- De louter rijm | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SpooK! schreef op 17-06-2005 @ 11:24:44 yesss zojuist binnengekomen, morgen review! Mooi, dan weet ik precies wat ik ga kopen ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Prism![]() |
![]() | ![]() |
FatBeats Amsterdam....![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Zometeen naar Boudisque Utrecht, daar ligt 'ie op mij te wachten. ![]() en nu heb ik wel goed gelezen ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Heb 'm ook binnen, geef 't nu een eerste luisterbeurt. Klinkt goed! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Hebbes ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
Blijf me altijd bescheuren om Kees, prachtig: "Wat willen jullie doen tegen mij?" hahah dope beats vette teksten. ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SpooK! schreef op 17-06-2005 @ 11:24:44 yesss zojuist binnengekomen, morgen review! Hey waar blijft je review man ![]() ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ik ga NU aan de review beginnen ![]() | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Ey spook, nu issie er nog niet.![]() ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
dope covers!! duidelijk dat die voorste spacekees is! ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
vind kees beetje de clown van de nederlandse hiphop scene album verwacht ik nie veel van ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
ik ben tot track 8 gekomen met mijn review... als je eens wist wat ik allemaal nog moet voor school, ik heb woensdag 3 tentamens... @osiris... in mijn review noem ik hem "de dorpsgek van de scene", maar ik vind het wel een dope cd | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 20-06-2005 @ 17:52:26 vind kees beetje de clown van de nederlandse hiphop scene album verwacht ik nie veel van Dat is 'ie ook, je moet ook geen (of iig weinig) serieuze zaken verwachten van de cd. Het is gewoon een cd vol met lol en 1 of 2 serieuze(re) nummers. De beats zijn zowiezo goed want ze zijn gemaakt door Turrie. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Leuke cd, kheb em vandaag ook binne gekregen ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
Ik vind het een dope cd. Echt niet alleen gekkigheid hoor, en die Teri beats zijn moordend! ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Index / Muziek / [Pagina: [1] 2 ] |