Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] ] | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Ik voel het album echt, beats klinken goed, raps zijn ill. Gewoon andere shits. ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
iedereen heeft het er over dat ze die cd binnen krijgen, is die niet gewoon in de winkels te koop dan? | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
hij schijnt wel in de winkel te liggen, veel mensen bestellen bij webshops denk ik. Sommige krijgen 'm gewoon thuisgestuurd na een mailtje te hebben gestuurd ![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
nouja ik zal eens gaan zoeken in de winkels dan, via webshops is altijd zo'n gezeik | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
beter ga je flessenpost een beetje hype die cd killt ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
review staat er. "wat een prachtige review spook" | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
we zijn niet anders van jou gewoon ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb hem al, fokkin dope. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
iemand enig idee of deze cd ergens in rotterdam gewoon in de winkels ligt? ik ga daar binnekort heen namelijk.. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
album staat ook op luisterpaal: 3voor12.vpro.nl/3voor12/luisterpaal/luisterpaalalbum.shtml?10617791+22967362 ik ben hem nu even aan het luisteren, als ie dope is (wat ik eigenlijk wel verwacht) dan koop ik hem ---------------------------------------- beng! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
haha die Aangevallen skit is dope ![]() typisch Kees maar de nieuwe versie van ik wil een meisje is wel wack [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-06-2005 @ 18:12:05 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
klasse, hier zat ik op te wachten luisterpaal ![]() ik ga em straks efkes checken | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 24-06-2005 @ 17:49:13 maar de nieuwe versie van ik wil een meisje is wel wack Ben je gek ofzo?!?!?! Terrring, deze versie is zoveel beter, shit is funky als een malle. ![]() Zieke shit vind ik trouwens wel zwaar minder dan de originele versie. | ||
![]() | ![]() |
nee ben niet gek, andere smaak heet dat ![]() ik vond deze gewoon niet zo lekker klinken, maar zal eerlijk zeggen dat ik nog niet echt goed heb geluisterd, dus dat zal ik zo nog ff doen ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
geweldig album, veel oude bekend tracks met dope beats en lauwigheid van kees. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind de oude grappiger van ik wil een meisje cker weten. Maar dat wil niet wegnemen dat de nieuwe niet lauw is! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
ik wil een meisje is echt een wacke track | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Ik digg de CD niet zo heel erg. Er zijn een stuk of 5 nummers die wel dope zijn. Maar verder, vind ik het echt een kees album en dat digg ik niet zo heel erg. ---------------------------------------- onderschrift | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Ik digg hem wel. | ||
QaaZ Le Rustique ![]() |
![]() | ![]() |
Nlhiphop staat ook nog bij de bigups ![]() ---------------------------------------- Hey rasta ! Heb je marlboro? | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
hij is wel oke, alleen die nummers zijn te kort maak dan gewoon hele nummers das gewoon betere ammunition zeker voor zulke gasten. Alleen de beats vind ik teveel van dezelfde boombap shit ---------------------------------------- betta believe that | ||
![]() | ![]() |
ik vind het een dope album, beter dan ik had verwacht en die outro is idd gruwelijk ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: prime schreef op 25-06-2005 @ 13:59:05 hij is wel oke, alleen die nummers zijn te kort maak dan gewoon hele nummers das gewoon betere ammunition zeker voor zulke gasten. Alleen de beats vind ik teveel van dezelfde boombap shit Heb je hem wel geluisterd ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
hmm vind het album wel ok maar ik had er eigenblijk meer van verwacht. De nieuwe ''Ik wil een meisje''is echt kut![]() ---------------------------------------- beng! | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
Ik heb die luisterpaal gechecked weet verder niet maar viel me op dat ze vaak zo rond de anderhalve minuut lagen. En die beats zijn best aardig alleen niet echt verheffend, ik vind zowieso die polderboombap beats een beetje played out, leuk maar niet een heel album. Die raps zijn verder best aight. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-06-2005 @ 00:32:24 ] ---------------------------------------- betta believe that | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
jongen, check je wel vaker de luisterpaal? het is een algemeen feit dat ze daar vaker problemen mee hebben, er staat wel dat de tracks kort duren, maar luister gewoon ff. Dan hoor je zelf al dat ze véél langer duren, die tijd loopt gewoon niet goed mee. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
de tracks waren kort ---------------------------------------- betta believe that | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nee man heb je gezien hoe die seconden teller daar gaat ![]() | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
ik zal er in het vervolg eens op letten, corrupte shit dus maar toch waren ze wat aan de korte kant ---------------------------------------- betta believe that | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat is gewoon bedrog omdat jij denkt omdat die teller zo loopt... de tracks zijn echt niet korter dan normaal | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- betta believe that | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
ik geloof jullie wel hoor dat is het em niet ik vond die nummers gewoon veelal geen klinkklare pokoes die singels zouden kunnen worden en dat vind ik jammer voor zulke peeps (afgezien van de nieuwe superclip natuurlijk) ---------------------------------------- betta believe that | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
verders wel aight alleen ik had meer nummers verwacht hits zeg maar ---------------------------------------- betta believe that | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
dan zet ik mij supervisie cd maar weer op ---------------------------------------- betta believe that | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
@prime Gebruik voortaan de edit knop -> ![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
harddd alss steenn me 3rde beenn ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
vind die nieuwe ik wil een meisje best wel dope eik | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
jah wel vet alleen de clip nog niet gezien, maar die autobio versie was kwa beat nog wel lauer @upnorth is goed ff knutselen ---------------------------------------- betta believe that | ||
![]() | ![]() |
iedereen praat over , ik wil een meisje, die had ik een jaar gelede al grijs gedraait. nu praat ik over nummers zoals, hard als steen stillevens wat,wilje,doen domme aktie die zijn teminste de bom. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 [2] ] |