Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ] | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dvince schreef op 26-06-2005 @ 16:21:30 [...] Brandt, dat is het zelfde als der fik mee erin, Branden doe je wel, maar praat niet met je kin, Als deze bullshit over ma is old shit, Als je spit , doe het goed, dan ben je echt een kid Dvince jonge staat dat soms voor vincent? fok met mij en je loopt een week hinkend je ma is inderdaad old shit, been there done her ze belt nog wel eens, pas voor miljoen geef ik dr zeker ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 27-06-2005 @ 00:15:52 [...] Dvince jonge staat dat soms voor vincent? fok met mij en je loopt een week hinkend je ma is inderdaad old shit, been there done her ze belt nog wel eens, pas voor miljoen geef ik dr zeker Moeilijk om he, goeie rymes klaren. Volgens mij zit jij in de prositutie, lekker ziektes baren. En als je eigen zinnen zet op een lekkerwijf, Word je door haar genegeerd, want je krijgt hem niet stijf. ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Dvince, je bent 1 van die noobs. Je kan niet rappen en doet wel degelijk stoer. Zo van die multieloze fillers beginnen al die kerels te schrijven. Dat zijn gedichten. Dus probeer wat beter te rijmen. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Henky |
![]() | ![]() |
Voor een gevroderde mag je wel eens op de lengte van je lines letten, Iedere keer als ik je tekstjes bekijk is het weer een kanker bende, Van al die rijm shit die ik spit ben ik al maanden drachtig, Nu ik eindelijk begin te baren en spugen, oppermachtig. ---------------------------------------- Op eenzame hoogtes is het koud... | ||
Jij bent een noob. Jij doet stoer. Ik ben goed. Jouw moeder is een koe. Dit is de laatste keer dat ik op jouw ga reageren. Lees de battlefaq. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-06-2005 @ 09:11:37 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Shadow Geloof in jezelf en dan kom je er wel |
![]() | ![]() |
Even terugkomend op de gevallen engel. JIj spit je shit als een jankende bengel. Gevallen ben je zeker, want je valf op en af Wat zeg je nu ik versta je niet, oh ja in je bek zit een stengel ---------------------------------------- Shadow in het huis, dat wordt het niet fris en is er iets niet pluis. Ik leg de lat steeds hoger net als Rens Blom, net zo hoog dat de concurrentie er niet overheen kon. | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
Gast voordat je begint met rappen, DGE heeft een flow die jij nooit zult hebben, En daar komt nog bij dat je nep bent, Want je naar is gefaked van de mod, en doe niet of je hem niet kent ! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: Shadow schreef op 27-06-2005 @ 11:32:19 Even terugkomend op de gevallen engel. JIj spit je shit als een jankende bengel. Gevallen ben je zeker, want je valf op en af Wat zeg je nu ik versta je niet, oh ja in je bek zit een stengel hierbij plaats ik een uitdaging aan je broek nóg een Shadow op het forum klinkt als een vloek iedereen kent hier SchaduW en nog een erbij schept verwarring dus ik wil je aars battlen in een soort van kort geding | ||
![]() | ![]() |
Uitdaging geaccepteerd, de naam die ik heb gekozen heb jij niet verteerd. Je interpeteert de intentie verkeerd. Wist niet dat schaduw er al was, en nu ik het weet. What the fuck, lik m'n .... ---------------------------------------- Shadow in het huis, dat wordt het niet fris en is er iets niet pluis. Ik leg de lat steeds hoger net als Rens Blom, net zo hoog dat de concurrentie er niet overheen kon. | ||
open maar een topic met je regels | ||
![]() | ![]() |
Hoezo m'n naam gefaked van de mod. Doe normaal man wist geeneens dat die naam al bezet was. Dus wat een ophef en drukte over een naampje. EN als het echt moet verander ik hem, zijn alle kleutertjes weer blij ![]() ---------------------------------------- Shadow in het huis, dat wordt het niet fris en is er iets niet pluis. Ik leg de lat steeds hoger net als Rens Blom, net zo hoog dat de concurrentie er niet overheen kon. | ||
![]() | ![]() |
Nee open niks, heb er geen zin in. Kan het nog niet een eens goed. Doe dit voor m'n plezier ---------------------------------------- Shadow in het huis, dat wordt het niet fris en is er iets niet pluis. Ik leg de lat steeds hoger net als Rens Blom, net zo hoog dat de concurrentie er niet overheen kon. | ||
Quote: Shadow schreef op 27-06-2005 @ 12:09 Hoezo m'n naam gefaked van de mod. Doe normaal man wist geeneens dat die naam al bezet was. Dus wat een ophef en drukte over een naampje. EN als het echt moet verander ik hem, zijn alle kleutertjes weer blij ![]() zo bedoel ik het niet joh.... tis gewoon een kwestie van eer/lol | ||
![]() | ![]() |
Oke, ben alleen nieuw en weet dus niet veel ervan af. BY the way wat bedoel je met blind ---------------------------------------- Shadow in het huis, dat wordt het niet fris en is er iets niet pluis. Ik leg de lat steeds hoger net als Rens Blom, net zo hoog dat de concurrentie er niet overheen kon. | ||
JUBMC Modderfokin naaibeer! |
![]() | ![]() |
Ok, nu weer wat gerijm, niet als ummer met een kutalarm, Gozer meer dan fijn, niemand vind zijn nummer warm, Als het al wat moest zijn! Het is niets, behalve iets vies, vastigs en zeer kleins. Nu blij? ik kom als geraakte mijn! ---------------------------------------- http://www.bzijde.be | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
blind, betekend blind typen.. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
slugger en dge, doe niet helemaal lauw joh, weet dat ik em lyricaal in jullie douw yo, je bakt er zelf geen fak van, dus doe niet stoer, battle tegenechte grootmachten, en ga keihard op je smoel | ||
Kankerbitch, hou maar u bakkes dicht. Je noemt de rest noobs en bent zelf amper lid. je bent 4 maanden lid, en je bakt er niks van. Je hebt 9 battles gedaan en je vind jezelf de shit man. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-06-2005 @ 15:20:05 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
ik ga Wimbledon kijken, ga jij je pa pijpen, grastennis is spang, jouw pik is niet lang,, wayoo!! ik rip!! | ||
wimbledon vind ik stom kankertrut ga maar vlug naar je kut moeder [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-06-2005 @ 16:25:35 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
4 lines moet je, jij vies hoertje, wat wil je makken, wat spit je rakker?? | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
jij bitch ik zei niks fuck jouw jij vrouw | ||
ik haat je gewoon en laat je gewoon praten mongool ga maar naar school. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Stoppen met die shit nu. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Dus jij hebt een grote bek op de boombap? ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
Doper, je bent niks en je bent men fan. Kijkte naar eminem en werd een fan van hem. Je spamde vroeger men gasten boek vol. Check hoe ik hier die spasten vloer ,snol. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Chillzone Geef iedereen respect die het ook verdient... ![]() |
![]() | ![]() |
sommige die ik hier bezig zie maken mij zeer triest in plaats zich te ontwikkelen gaan ze degressief zitten hier te schelden, te bitchen en te zeiken zijn in de afgelopen hittegolf gaan bezwijken ![]() | ||
![]() | ![]() |
ooow.. je bakt er nix van, je chick likt pik in elke deel van Amsterdam, en zit zooo, ze is niet eens bang, maar zo'n geile pijpslet, die zoch ik allang.. | ||
mckillbone | ![]() | ![]() |
mensen stelen shit van van thc het is zo wack dat ze gaan stelen van osso se amsterdam noord komt er aan met hun eigen thc spit dalijk je gebit en hit op hunm mannier maar gan niet stelen jij vervelende klier | ||
![]() | ![]() |
hey ho, hey ho, neuken doe je zo, met je moeder in bed, en douwen die slet..!! | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
fok die vreemde emcees hier, trek mn eigen plan ik maak slachtoffers, als zelfmoordaanslagen in iran ik kom met mn eigenzinnige raps waarbij ik fake rappers klap maar ben niet opvliegend, ik neem rustug de ene dan de andere stap ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 27-06-2005 @ 08:14:50 Dvince, je bent 1 van die noobs. Je kan niet rappen en doet wel degelijk stoer. Zo van die multieloze fillers beginnen al die kerels te schrijven. Dat zijn gedichten. Dus probeer wat beter te rijmen. 1 van de noobs kan het verklaren, Ik spit je de grond in, kom me niet aanstaren. Enige idee het denken de beste te zijn. Is voor jouw een gemiste trein. ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
K-Non a.k.a: Spliffmeister |
![]() | ![]() |
Vince ik neuk je trutje's kutje, lekker binnen, hutje mutje. 't lijkt een feit dat ze wijd is, en dat in d'r pubertijd, shit! Je denkt ik ken die stijl, die drop, dat klopt m'n pc was een tijd fokt op. Weg gespaced, nog echt gevreesd, spliffmeister, terug van weggeweest. (kon m'n wachtwoord niet terugvinden, dus maar opnieuw geregistreerd, email werkte ook niet) [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-06-2005 @ 22:17:40 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Je rijmt wack daarom drop je nooit een track Slecht is je skill stop met alsjeblieft met rap Ik kraak je af maak je af lach je uit hier in weesp Breek je kaakje en zag dat je nooit rapper bent geweest ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
DopeR![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind Spliffmeister een koelere naam maar ja ![]() ---------------------------------------- Wii will brainwash you. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
Die rijm stinkt jongen zie je dat, fakking kinderlijke shit, klinkt gedwongen, pijn aan m'n oren, fakking hinderlijk. Ik heb 't eindelijk, hyreme, oftewel vage oetlul. Is 't pijnlijk? ik eindig 't wel voor je houd moed knul. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-06-2005 @ 22:40:27 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
K-Non zat jij niet in Spanje? Of ben je een ander met K-non's nickname? | ||
![]() | ![]() |
is er nog iemand met zo'n nickname dan? wist ik niet...... naja, van mijn part neem ik zo weer een ander, 'k heb zomaar wat gedaan, wil eigenlijk gewoon weer spliffmeister. 't is ook wel makkelijk te bedenken natuurlijk... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-06-2005 @ 22:44:29 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Jep die is er nog, heeft ook nog meegedaan met die ULS battles in hoofddorp, kwam tot de halve finale ofzo. Niet alleen een internetnick van een ander dus. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Hee. Niet dollen met 4lijnshit Anders brengen boze MODs die pijn op je gebit Zodat chicks die rijden op je pik, Zich constant ergeren wanneer je beugel in hun voorgevel prikt. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
BrainPowerTjuh | ![]() | ![]() |
dol met vier lines alsof ik even dol met je tjickie.. vol pret hier.. ben door ut dollen met me stickie.. steek een fikkie en neem nog een dikke shot.. ze eet me pikkie Huus dus fock jou groene mod.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-06-2005 @ 02:11:13 ] | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
jij vieze modder-eter, ik laat je stof happen huussuh aan genomen om klusjes op te knappen tis de waarheid als ik je op deze punten aanspreek toen ik je aankeek was er iets dat op een traan leek ---------------------------------------- fuck yu | ||
Henky |
![]() | ![]() |
Die traan werd veroorzaakt door puur medelijden, Er gaan geruchten dat je naakt yoga kan belijden, Vandaar dat beruchte meiden jou dan ontwijken, En foto's van de geduchte Henky aan fans aanreiken. ---------------------------------------- Op eenzame hoogtes is het koud... | ||
JUBMC Modderfokin naaibeer! |
![]() | ![]() |
Je schept op alsof het een ijsje is met die track van snap! I've got power, maar welke kracht je dan eigenlijk hebt? Dat weet niemand, behalve dan de macht over je tapedeck! Oja, niet dan, die is er mee opgehouden, hij's nie gek! ---------------------------------------- http://www.bzijde.be | ||
Mooi dat je t doorhebt; Huus knapt klusjes op Feit is dat ik poesjes als jullie geblinddoekt in een busje drop Ik bust je kop en steek verroeste punaises in je builen Een traan op mn gelaat? Jeps, je lines zijn om te huilen. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Hallo jongens ik knap klusjes op, m'n korte naam is Huus. Ik weet 't ik ben wack hiervoor mijn nederig excuus. Die klusjes, ik bust koppen, zal ze met m'n pik verstoppen. Ik moet stoppen jongens sorry, fak! weer 4 lines naar de knoppen. ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Wackheid is een vak zoals jullie wel weten En bijten ook of waren jullie dat zogenaamd vergeten? Als rappen een examenvak was werden jullie belaagd Want dan waren jullie alleen voor de bovenste 2 vakken geslaagd ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Quote: K-Non schreef op 28-06-2005 @ 19:26 Hallo jongens ik knap klusjes op, m'n korte naam is Huus. Ik weet 't ik ben wack hiervoor mijn nederig excuus. Die klusjes, ik bust koppen, zal ze met m'n pik verstoppen. Ik moet stoppen jongens sorry, fak! weer 4 lines naar de knoppen. Uit mn naam spreken omdat je zelf een gejatte hebt Dast wack, dat is nep en niet vet en crap. Jep, simpele woordjes hebben nu eenmaal beter effect bij falers als jij met miniscuul intellect. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 28-06-2005 @ 19:30:46 Wackheid is een vak zoals jullie wel weten En bijten ook of waren jullie dat zogenaamd vergeten? Als rappen een examenvak was werden jullie belaagd Want dan waren jullie alleen voor de bovenste 2 vakken geslaagd Rappen als examenvak, dat zou een stijle zaak zijn. Als sletten in m'n slaapzak zou dat een geile taak zijn. Ik zet je gelijk een hak bitch, dit is voor jou een afgang. Als wackheid en bijten een vak is, ben jij zeker de vakman. [ Dit bericht is gewijzigd door op 28-06-2005 @ 19:50:17 ] ---------------------------------------- Tot de schijt ons dood. | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 ] |