Index / Muziek / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 ] | ||
Verantwoord | ![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 05-07-2005 @ 23:29:40 heb je beats over? ![]() Meerdere mensen hebben al gevraagt. Maar 2 mensen krijgen al een beat van me. | ||
TivoBizzy Tivo Is In Het Huisje |
![]() | ![]() |
Ik weet eigenlijk niet wat ze dope vinden hier..?? Tell me ![]() ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
young | ![]() | ![]() |
als je beats nodig hebt voor de mixtape meld me maar aan dragonproductions@hotmail.combr /> dan kijken we wel [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-07-2005 @ 11:07:05 ] | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Als je me nu zou ontblokken![]() Neen neen, kheb al een beat. ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
No_NaMe a.k.a Ly-Rik |
![]() | ![]() |
Ik hoop dat er nog een NLHIPHOP forum mixtape 2006 komt![]() Want dan kan ik proberen te droppen ![]() ![]() | ||
Swing Wilkid & Swing.....Die Leipe Kills |
![]() | ![]() |
Wilkid & Swing Droppen ook op deze mixtape ouwe check die shit........ ---------------------------------------- ik klap bitches | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
Enec (ex dwaalspoor) dropt ook een track. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
oké dan, Enec is dope | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Voor zondag * als me pc het eens fatsoenlijk doe* hoop ik hem klaar te hebben ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Ik moet nog een nieuwe geluidskaart kopen, mischien ook nog een compressor, hopenlijk nog voor die tijd. | ||
Veelpleger Surya ![]() |
![]() | ![]() |
count me in! waarsch in colabo met iemand anders ---------------------------------------- www.mcsurya.nl | ||
Hadie HC | ![]() | ![]() |
ben net nieuw hier op het forum... ..is het wel mogelijk om mee te doen..met de tape..? ---------------------------------------- www.10pondstijl.nl | ||
jehito kerkhof grafwaker reeshof/tilburg |
![]() | ![]() |
ja ik wil ook een track droppen maarre thema / onderwerp moet ik weten anders heb ik zo'n brag en boast/represent track en da wil ik niet graag zien van mezelf | ||
![]() | ![]() |
pfff en toen bleven mensen zich aanmelden alleen voor de tape..![]() ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
thema onderwerp helemaal vrij. | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
snijd iets origineels aan ofzo ---------------------------------------- fuck yu | ||
PremiumEmCee en daarmee basta |
![]() | ![]() |
Track verstuurd![]() -1- ---------------------------------------- "...doe gewoon je eigen ding en doe niet tof als je niks spitt..." | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Zeg dap, hoeveel tracks heb je al naar je toe gezonden gekregen? En hoe is het (tot nu toe) met de kwaliteit gesteld? ---------------------------------------- Days to come | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
count me in | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
ok, ik heb een masterlijke beat van dragon kunnen krijgen dus dat komt goed ---------------------------------------- fuck yu | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
hey vet, LirX ook? die man is hype ![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
hoe gaat ie nu noemen? houdt je van straat mixtape? of wat denken jullie van:van bite tot decibel? ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Wat denk je van Nlhiphop forum mixtape? ![]() | ||
X-Ray Xplosive ![]() |
![]() | ![]() |
Onze track is opgenomen.... Ik stuur hem morgen (Zaterdag) Krijg ik dan ook een bericht of hij is aangekomen??? En wanneer krijg je te horen of je op de mixtape komt? Pz | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
houdt je van de straat vind ik wel een leuke subtitel ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
remarkablizm reMarkabliZmMusic2006 |
![]() | ![]() |
dope man.. ik doe wel mee als dat kan.. ik zal dan ook proberen met nieuwe tracks te komen.. ![]() ---------------------------------------- REMARKABLE PRODUCTIONS | http://www.remarkableproductions.nl - Ook beats te verkrijgen op aanvraag! | ||
remarkablizm reMarkabliZmMusic2006 |
![]() | ![]() |
en moet ik nog auditie doen ervoor..? ---------------------------------------- REMARKABLE PRODUCTIONS | http://www.remarkableproductions.nl - Ook beats te verkrijgen op aanvraag! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Je moet een track maken, en op sturen. Als die goed genoeg is , kom je er op. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
JFproject 2 | ![]() | ![]() |
Kan de deadline misschien nog een week uitgesteld worden? (vakantie) | ||
X-Ray Xplosive ![]() |
![]() | ![]() |
Moet ik me track inzenden als 128 kbs of mag het ook gewoon als 320 kbs? | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
zo hoog als je wil, maar min. 128 en lees de 1e post eens mensen, daar staat alle info ---------------------------------------- fuck yu | ||
![]() | ![]() |
Ja , telkens maar zelfde vraagjes majah volgens mij loopt het al aardig die mixtape.. over maandje deel 2 ![]() ![]() ---------------------------------------- Tivo "We zijn de meest gevreeste beeste leven in de stad der steden , de reden dat ik hier ben.." | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Deadline is ook uitgesteld... kijk maar naar wat posts in dit topic van iemand | ||
Greg Kerkwerper mazl he |
![]() | ![]() |
Bedankt voor de uitnodiging! Binnenkort zal het Escalatie Team een track leveren. Aaaight ---------------------------------------- Fok 't | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
Mijn beat is binnen!! dus beginnen met schrijven deze week | ||
mike_geteisem | ![]() | ![]() |
ik wil wel meedoen maar bij wie kenk opnemen?? (beetje in de buurt van amersfoort) | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ghehehehe. | ||
geen grap | ||
![]() | ![]() |
uhmmm sjah ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
dax woont daar toch? ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
toch vond ik hem leuk. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kipman schreef op 14-07-2005 @ 17:31 dax woont daar toch? amsterdam ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Quote: mike_geteisem schreef op 14-07-2005 @ 17:08:45 ik wil wel meedoen maar bij wie kenk opnemen?? (beetje in de buurt van amersfoort) Voor 50 Euro mag je best bij mij op komen nemen. ![]() | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Verantwoord schreef op 14-07-2005 @ 18:45:11 [...] Voor 50 Euro mag je best bij mij op komen nemen. ![]() 30 | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
5 euro + een biertje ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
jf 4 riel? | ||
young | ![]() | ![]() |
oke hier heb ik een FREE beat voor de mensen die mee willen doen maar geen beat konden vinden ik vraag alleen geef me credits http://rapidshare.de/files/3071632/dragon.wma.html kijk maar wat je ermee doet mzzl | ||
Wat een slappe drumset... ![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Ja, da is wel veruit de wackste beat die ik ooit van u gehoord heb. ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: De Gevallen Engel schreef op 15-07-2005 @ 12:52:13 Ja, da is wel veruit de wackste beat die ik ooit van u gehoord heb. Daarom zal 'ie hem ook wel gratis geven. ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 ] |