Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind dat we het nog een kans moeten geven ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
p-dog | ![]() | ![]() |
een vraag aan julie allemaal ik heb me tekst mijn beat maar hoe kan ik mijn nummer opnemen? plz laat het me even weten | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
spirit biedt zich aan bij deze ! (geen onzin dus) | ||
p-dog | ![]() | ![]() |
hoe ken ik ene numme ropnemen | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Dan gaat het om de oude tracks aan elkaar gooien, of weer een hele nieuwe hap laten opnemen? ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
@P-dog: check hier voor al je beginnersvragen enzo. Good luck ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik denk allebei angelix, veel 'oude tracks' zat klotezooi tussen, maar een aantal zijn het tapen zeker waard. | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Ik zou opzich wel mijn track willen herzien, maar dan ook totaal anders. Want de kwaliteit was bedroevend en ik ben nu ook wel weer verder. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
dus wat zeggen jullie ervan? ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
jottem, zeg ik ervan ! | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Die mixtape moet er gewoon een keer komen, ik vind dat we het idd nog een kans moeten geven. Misschien stuur ik een ander nummer in als dat mag, want vind die ene die ik toen stuurde al nie zo veel meer ![]() Eigenlijk hetzelfde als Angelix zegt, kwaliteit is vooruit gegaan enz. [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2005 @ 20:36:49 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
moet ik nog toestemming hebben om een nieuw topic aan te maken ofzo? ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Mip![]() |
![]() | ![]() |
grappig dat mensen alsnog denken dat er ooit iets zal komen ![]() ![]() ![]() ik heb al vanaf dag 1 gezegt: leuk idee, maar wordt toch nooit wat in de praktijk | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
vandaar je filosofiese avatar ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
grappig dat mip sinds dag 1 nooit positief is geweest. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
hahaha wordt er hier nog nagekletst?![]() | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mip schreef op 14-12-2005 @ 21:15 grappig dat mensen alsnog denken dat er ooit iets zal komen ![]() ![]() ![]() ik heb al vanaf dag 1 gezegt: leuk idee, maar wordt toch nooit wat in de praktijk als er initiatief door iemand wordt genomen (zoals nu dus) en daar wordt op gereageerd door de verantwoordelijke zal er wel degelijk iets gebeuren | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
fak het jonge, fak het mip has right | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Zie je dat mijn voorstel beter was, gewoon cd's maken en verkopen die bitche's ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 14-12-2005 @ 22:03 fak het jonge, fak het mip has right ehm... wat zeg je? | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
spirit kan dit wel, ik zou zeggen een nieuwe poging wagen met ook nieuwe inzendingen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
goed idee Hasj ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
het scheen dat de inzendingen niet zo denderend waren dus lijkt me wel goed idee ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 14-12-2005 @ 22:07 het scheen dat de inzendingen niet zo denderend waren dus lijkt me wel goed idee nou laten we er dan maar mee beginnen heh ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
ja open denk ik maar nieuw topic ofzo , als dat mag ? want het word nu 2006 ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-12-2005 @ 13:42:59 ] ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 15-12-2005 @ 13:41 ja open denk ik maar nieuw topic ofzo , als dat mag ? want het word nu 2006 ![]() dat wordt pm'en ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Als je nu opschiet ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Ik weet dan al welke ik ga inzenden ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
sniffie_de_soskop sos in de neus ![]() |
![]() | ![]() |
Een track van iemand anders? Ik drop ook wat. ---------------------------------------- was ik maar wiskundige dan snoof ik soscastoa | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
succes ermee, al deel ik wel mip's scepsis een beetje | ||
sniffie_de_soskop sos in de neus ![]() |
![]() | ![]() |
Is dit serieus dan? Dan ben ik het met spook eens. ---------------------------------------- was ik maar wiskundige dan snoof ik soscastoa | ||
![]() | ![]() |
Vorige keer was het toch alleen maar mixen nog, meneer Casper ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
mja zo zou je het kunnen stellen, maar de meeste inzendingen waren ook niet om over naar huis te schrijven | ||
![]() | ![]() |
Hehe dat geloof ik ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
het hoeft ook niet zo geniaal te worden. Gewoon een mixtape 'je voor vooral members van het forum. ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Index / Muziek / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] ] |