Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 ] | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Sommigen zijn zelfs nog kaal op hun 18e! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Wat bedoel je daar nu weer mee.. En net nu lees ik je onderschrift.. met het woord PUSSY.. is er enige connectie? ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Viezerd! ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Uuh.. als je erg ver doordenkt zul je vast wel een connectie vinden. Maar kvind het nogal veel moeite om elke post in verband met mn onderschrift te zetten. Kzou ook niet weten waarom, en dit is nog offtopic ook. Ik kon bij mn geboorte er bijna niet uit, omdat mn hoofd te groot was ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
Lumi-Fizzle Forum Junk Met Woorden Teveel ![]() |
![]() | ![]() |
ga fietse hoor :$ ---------------------------------------- Cur tu me vexas? | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 27-07-2005 @ 00:04 Uuh.. als je erg ver doordenkt zul je vast wel een connectie vinden. Maar kvind het nogal veel moeite om elke post in verband met mn onderschrift te zetten. Kzou ook niet weten waarom, en dit is nog offtopic ook. Ik kon bij mn geboorte er bijna niet uit, omdat mn hoofd te groot was ![]() Dat geloof ik jahahahaha. (no offense ouweeeeeee) | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Lekker ding heb je daar noedels ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Lumi ik moet wel zeggen dat het lijkt alsof je net citroensap hebt gedronken. no offence, je weet toch ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
:p volgens mij verdwijnen er reacties :o gisteren eentje gedropt.. nu zie ik hem niet meer:p ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ey angelix zit jij nou een beetje foto's van derden te droppen, zonder dat het jouw kind is yo ![]() enne dr moet minder geluld en meer foto's gedropt worden ! | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
oke wacht ff foto's komen zo ik weet ff niet welke link ik moet gebruiken op imageshak ff uitzoeken... ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2005 @ 16:25:32 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Foto's vers van de pers 5 minuten geleden gemaakt ff snel..![]() ![]() ![]() ![]() ja gewoon ff ik ofzoiets... ![]() Halloooooooo ![]() Me oorbel die ik gister heb laten zetten ![]() ![]() close up (ja hyreme, dit is nou mijn oor ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2005 @ 16:42:11 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
is dat jou oor? ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
nee mn linkerbeen haha wacht nou ff dan drop ik er ff meer ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2005 @ 16:32:45 ] ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
heb je wel een raar been ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LayD Space schreef op 30-07-2005 @ 16:32 nee mn linkerbeen ![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
oke ik ben klaar ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
ik ga ook webcam pics maken, wacht ff homies ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
![]() Kijk eens, speciaal voor jou! Schiet ff op =) ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
Ohw die ga ik opslaan![]() ok speciaal voor jouw ff fototjes maken, kom wel net onder de douche vandaan ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
IEJL GATVERDAMME ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 27-07-2005 @ 10:49 enne dr moet minder geluld en meer foto's gedropt worden ! ey testosteronkiddo's | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
zal ik dan nog meer foto's maken??? ook eentje voor jou livio? ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
iok wil ook msn ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() ![]() die laatste is trouwens niet net achter de webcam, maar gisteren. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2005 @ 17:41:11 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LayD Space schreef op 30-07-2005 @ 17:30 zal ik dan nog meer foto's maken??? ook eentje voor jou livio? ![]() doe maar 1 in bikini terwijl je ondersteboven aan de dakgoot hangt met een fles wodka in je hand ![]() | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
hmmm.. vanacht als je droom misschien ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
Quote: _Osiris_ schreef op 30-07-2005 @ 17:31 iok wil ook msn ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
dit lijkt wel indirect smsen, en zo te zien moet ik echt minder alcohol tot mij nemen als ik foto's ga maken met de webcam.hmmm ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
ik smeek niet ik heb meisjes met wachtlijsten die me msn op willen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
en angelix ik wil er ook een met een papiertje met mijn naam ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
hmmm dan is het net goed dat ik niet hopeloos ben... ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
maar maar... voor jouw wou ik wel iemand uit me lijst gooien zodat je dr in kan ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
HELL YEAH ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
en ik kan er ook iemand uitgooien voor jou hoor, geen probleem... maar eerst ga je heel lief doen, en SMEKEN... *Just say the magic word* ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
on your knees bitch? ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
nou moet je er een van mij maken layDspace je tekend een jiont en dan zeg je. Slugger De Geile Beer Wil Mijn Msn Ook. en dan (jemsn)...@hotmail. com met een streep eronder en daaronder een lipafdruk van je met je naam erbij. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2005 @ 17:58:02 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
ik ga pas smeken als ik wat innkijk zie ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Als jullie nou snel eens msn adressen uitwisselen kan dit topic verder weer gebruikt worden om foto's te plaatsen![]() ---------------------------------------- Days to come | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
ik ben druk bezig foto's te maken ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
ahahah okkkkkk we gaan h2g spelen is cool. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2005 @ 18:13:08 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe | ||
![]() | ![]() |
ahahah wel relaxt gedaan zie nou pas dat er een echte jiont bij ligt ![]() ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
das foto niet foto;s ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
ik hoef der msn niet, we zijn al aan pm'en of niet![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() woesa woesa ![]() woesaaaaaaaaa ![]() en wat gaan jullie vanavond kijken? ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ey man, de grudge ![]() | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 ] |