Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 ] | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
net zoals mijn tekst hierboven, ziet er ook bijna uit alsof ik het meen... maar niet lullen, FOTO'S !!!!!!!! ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
oke volgens mij doet mijn cam het niet ofzo... hij wil geen foto's meer maken ![]() ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
hij heeft er genoeg van | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
whahaha nee ik ga gewoon me comp ff opnieuw opstarten.. niet dat dat veel zal gaan helpen maar ik kan het op zen minst proberen... ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
![]() | ![]() |
hahaha ja wie weet he![]() | ||
JF project blurr ![]() |
![]() | ![]() |
knappe chick hoor [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-08-2005 @ 19:22:00 ] ---------------------------------------- www.boomr.nl/ferry | ||
![]() | ![]() |
kan een mod iets doen aan deze gefrusteerde puber? ik heb namelijk geen zin om me weer optewinden voor die jonge | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
waar blijft die msn dan ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Je kan hem kopen van mij :p ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: maar niet lullen, FOTO'S !!!!!!!! ![]() ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
![]() Uit de oude doos... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
V ET,, is dat vuur echt ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Dvince.. zit jij bij voorwaarts??? | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
En ik altijd maar denken dat je een meisje Noedels hehe ik zweer het.. aangezien je plaatje.. dacht egt dat het jouwe waren ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 01-08-2005 @ 21:01 Dvince.. zit jij bij voorwaarts??? achterwaarts???? :p wat is voorwaarts?:p ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Basketball in axel waar jij woont zo telezen op je cu2... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 01-08-2005 @ 21:05 Basketball in axel waar jij woont zo telezen op je cu2... Nee, ik basketbal niet nee. ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
waarom niet? | ||
![]() | ![]() |
Euh euh euh euh, Dat is een goeie vraag ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
omdat voorwaarts lelijke tenu's heeft | ||
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 01-08-2005 @ 21:02 En ik altijd maar denken dat je een meisje Noedels hehe ik zweer het.. aangezien je plaatje.. dacht egt dat het jouwe waren ![]() He dat is grappig ik dacht dat jij een spinnende velg was [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-08-2005 @ 23:33:44 ] ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 01-08-2005 @ 21:14 omdat voorwaarts lelijke tenu's heeft Zullen we het daar maar bij houden:p ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
![]() | ![]() |
Shit man alleen maar gelul en geen fotos. Kan niemand anders hier ook een duchtige A-team actie plaatsen ofzo? Of nog meer plassende schoonheden? ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
prime P.R.I.M.E. |
![]() | ![]() |
![]() op vakantie ---------------------------------------- betta believe that | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik had je graag tegemoetgekomen noedels, maar ben al mn foto's kwijt helaas. | ||
![]() | ![]() |
Aiaiaiai zure shit man... ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb nog wat verjaardagsfoto's op cd staan zie ik, zal eens kijken. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() werkt dus niet, vaagheid. nu wel jeej. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2005 @ 15:28:16 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
wel druk ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben graag het middenpunt ![]() | ||
EnjoY From ZrikCity.. ![]() |
![]() | ![]() |
gare foto.. maar dan wete jullie wie ik ben.. met wie je praat ![]() ---------------------------------------- Women's faults are Many.. Men have only Two! Everything they Say and Everything they Do!! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nice ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 02-08-2005 @ 16:26 ik ben graag het middenpunt ![]() Dat lukt wel zo ja ![]() @ enjoy, als dat een gaare foto is, dan kan het alleen nog maar beter worden ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Vrouwelijke NLHIPHOP'ers hebben een bevoorrecht positie op de site... je hoeft maar 1 foto te zetten en je heb iedereen aan je voeten..hehe ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hoezo.. ik ben een man en heb ook iedereen aan me voete ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
het enige dat jij aan je voeten hebt zijn K3-kousen... ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
van jou gejat toch ? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
het enige wat jij van mij zou jatten zijn dope lines ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
DGE-Hyreme 2 -1 ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Dope lines?? Heb je die dan?? ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
De enige lijn die je zelf ooit had was een coke-lijn en het enige dope wat jij ooit had was een zakje weed ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
10-1 voor Hyreme | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Boswottels schreef op 02-08-2005 @ 17:31 10-1 voor Hyreme jij gaat beter leren tellen in de kleuterklas ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
10 - 1 Hyreme ?? man dit is geen battle.. ik wil gewoon ff me gelijk hale ![]() De enigste lijn die ik ooit had was de lijn van het voetbalveld achter me ? En het enigste dope wat ik had zijn die rhymes die ik zelf bedenk ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2005 @ 17:34:29 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 02-08-2005 @ 17:33 En het enigste dope wat ik had zijn die rhymes die ik zelf bedenk ![]() Leer ze eerst rappen btw koele avatar! ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Wat bedoel je met laat ze eerst rappen?? thnx voor je compliment over me avatar moet je ook een lijpe hebbe ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 02-08-2005 @ 17:38 Wat bedoel je met laat ze eerst rappen?? thnx voor je compliment over me avatar moet je ook een lijpe hebbe ![]() LEER ja geef maar ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-08-2005 @ 17:40:40 ] ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: EnjoY schreef op 02-08-2005 @ 16:41 [Plaatje] gare foto.. maar dan wete jullie wie ik ben.. met wie je praat ![]() ik meot zeggen dat dit toch wel 1 van de leukere dingen is die ik gezien heb hier ![]() waarschijnlijk ben je alleen 16 ofzo, of ga je me ongelijk bewijzen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
kom liever voor mij voten in de gevorderde battlecorner ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 ] |