Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 19-08-2005 om 07:30:30
Ik ben dubieus, allebij de kanten hebben zo hun voor en
nadelen.

Totaal verbieden, maakt wiet al iets speciaals en iets
wat totaal niet mag, waardoor de stap naar hd en
smartproducts/drugs groter word.

Bij totale legalisering is het niet meer iets van: kijk is wat
ik doe! Tis gewoon, en eigenlijk niet zo veel meer aan om
dat het toch al mag.

Maar omdat het gevaarlijk/verslavend is, en het daarnaast
je lichaam kapot maakt is het natuurlijk weer erg riskant
omdat iedereen het zo maar kan kopen.

dusss
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 19-08-2005 om 09:51:43
legaliseren die handel. Op die manier kunnen er accijnzen over geheven worden, kunnen coffeeshopeigenaren gewoon worden belast en is er zicht op hun boekhouding, waardoor alles netjes in de hand te houden is. Thuiskweken is niet meer interessant, omdat je je handel toch niet verkocht krijgt, Hooguit voor jezelf kweken.
En omdat het je lichaam kapot KAN maken, is geen goed argument om iets te verbieden, autorijden kan dat ook. Dan is dat wel een kromme vergelijking, maar toch.
FreakyFreek
Teringhond & Co.
Gepost door FreakyFreek op vrijdag 19-08-2005 om 10:43:57
ja maar tegen andere autos aanrijden is ook verboden tjap.
Hard-drug mag niet gelegaliseerd worden vindt ik. Soft is koel
----------------------------------------
http://www.wijzenuithetoosten.nl
Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op vrijdag 19-08-2005 om 10:46:11
legaliseren, laat de regering der belasting opzetten.. 5 cent ofzo , schiet niet op maar ze verdienen der wel aan..

overigens vind ik niet dat er 'zomaar' drugs uit buitenland naar nederland mag komen omdat de 'vervuilde' coke ook eigenlijk niet uit nederland kwam. der moet wel controle op gezet worden

coffeeshops, verkopen 16+
max gram op zak 5
max plantjes 7
max gram thuis geen limiet
livio
Oldschool
Gepost door livio op vrijdag 19-08-2005 om 11:49:38
"ja maar tegen andere autos aanrijden is ook verboden tjap"

dit slaat dus echt als een lul op een drumstel.

Tony
Onverbeterlijk
Gepost door Tony op vrijdag 19-08-2005 om 11:51:48
nou en dat gebeurt toch ook met alcahol..
of niet uhh.. tjap??
Mip
Gepost door Mip op vrijdag 19-08-2005 om 12:24:12
legaliseren ja

dan kan er ook gelijk gecontroleerd worden op kwaliteit en is er geen troep in de omloop
en legaal is ook niet stoer meer dus minder meelopers

en allerbelangrijkst: de overheid zou miljoenen aan belasting kunnen binnenhalen
Schaduw Gepost door Schaduw op vrijdag 19-08-2005 om 12:26:07
ik zeg legaliseer de handel en zet en controle en belastingen op.

Ik ben het qua argumenten aardig eens met OP - bestreid het drugsbeleid
dap
038
Gepost door dap op vrijdag 19-08-2005 om 12:33:16
gewoon zo houden.
Safire
Gepost door Safire op vrijdag 19-08-2005 om 13:34:14
Quote:
Angelix schreef op 19-08-2005 @ 07:30
Ik ben dubieus, allebij de kanten hebben zo hun voor en
nadelen.

Totaal verbieden, maakt wiet al iets speciaals en iets
wat totaal niet mag, waardoor de stap naar hd en
smartproducts/drugs groter word.

Bij totale legalisering is het niet meer iets van: kijk is wat
ik doe! Tis gewoon, en eigenlijk niet zo veel meer aan om
dat het toch al mag.

Maar omdat het gevaarlijk/verslavend is, en het daarnaast
je lichaam kapot maakt is het natuurlijk weer erg riskant
omdat iedereen het zo maar kan kopen.

dusss


alcohol is ook verslavend en slecht voor je, tabak ook. en dat mag je ook legaal kopen.. als ik moet kiezen tussen legalizeren en verbieden, doe mij dan maar legalizeren.. hoewel ik het zo ook wel goed vind..
----------------------------------------
Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music....
Jappie
De louter rijm
Gepost door Jappie op vrijdag 19-08-2005 om 13:46:35
Als je softdrugs enzo gaat verbieden krijg je toch meer criminaliteit omdat je dan toch waarschijnlijk wietdealers ofzo krijgt. En als je het verbied word het voor mensen toch meer aantrekkelijker omdat het NIET MAG, maar als ze het toch willen verbieden dan denk ik doe dan ook sigaretten en alcohol want dat verkloot ook je lichaam.
----------------------------------------
De louter rijm
Angelix
jeweetwie
Gepost door Angelix op vrijdag 19-08-2005 om 15:34:23
Voledige controle van de staat op de invoer/uitvoer van drugs, het laten testen,
en gewoon zorgen dat het geen troep is, tenminste zo min mogelijk troep.
Er belasting over heffen om die kosten gedeeltelijk te dekken.
----------------------------------------
Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie
maar omdat ik mezelf geweldig vind.
K-Non
a.k.a: Spliffmeister
Gepost door K-Non op vrijdag 19-08-2005 om 16:21:12
Ik kan er niet echt uitkomen wat mij het beste lijkt.

Aan de ene kant vind ik dat het iedereen die volwassen is z'n eigen keus moet zijn... softdrugs, drank, harddrugs... alles. Aan de andere kant zou je veel problemen van mensen kunnen voorkomen, door drugs totaal te verbieden.

Ik weet 't niet, ik denk dat ik het opzich wel okee vind zoals het nu in nederland is, qua drugswetten.
----------------------------------------
Tot de schijt ons dood.
Dopey
Voor de heads
Gepost door Dopey op vrijdag 19-08-2005 om 19:51:54
Als je drugs totaal verbied zal er meer op straat verkocht worden en zal het makkelijker zijn om er aan te komen. Hierbij komt natuurlijk dat je niet weet wat de kwaliteiten zijn van de softdrugs. Je ziet het namelijk ook met harddrugs. Je kan nooit weten of het goed spul is of er onnodige en extra schadelijke stoffen in zijn gepleurd.

Als je het legaliseert zal Nederland nog een slechtere naam krijgen. Nu al weten alle mensen dat er gesmookt mag worden in Nederland, maar als ze te horen krijgen dat het ook nog in winkels wordt verkocht ( ik weet niet of het nou in supermarkten verkocht zal worden of bij de drogist, who gives a fuck), dan worden ze al helemaal gek.
Ook zal het voor de minderjarigen niets uitmaken. Het zal even simpel zijn om eraan te komen. Kindjes kunnen aan andere mensen vragen of zij willen halen voor hen.

Mrja, ik denk ook dat het wel goed is zo
----------------------------------------
Commercieel is niet dik, ik noem het eerder gezet
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 20-08-2005 om 00:33:26
Quote:
Dopey schreef op 19-08-2005 @ 19:51
Als je het legaliseert zal Nederland nog een slechtere naam krijgen. Nu al weten alle mensen dat er gesmookt mag worden in Nederland, maar als ze te horen krijgen dat het ook nog in winkels wordt verkocht ( ik weet niet of het nou in supermarkten verkocht zal worden of bij de drogist, who gives a fuck), dan worden ze al helemaal gek.


het buitenland het het 'gedoogbeleid' niet. ze zien het gewoon als legaal.
Hyreme
Gepost door Hyreme op zaterdag 20-08-2005 om 00:36:31
pff wat maakt het uit.. mensen die zullen het toch wel blijven gebruiken.. alleen prijzen zullen verschillen denk ik.. misschien komt er wel een soort wiet keurmerk haha
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
die Lange
HARD
Gepost door die Lange op zaterdag 20-08-2005 om 01:30:17
zoals het nu is.. wiet en hasj e.d. mag van mij blijven.. de harde troep moet verbannen worden, al zal dit nooit lukken
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op zaterdag 20-08-2005 om 17:03:50
ik ben voor legaliseren - als het goed gebeurt
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
G.T.G
als je weet
Gepost door G.T.G op zaterdag 20-08-2005 om 17:15:10
[quote]Jappie schreef op 19-08-2005 @ 13:46
. En als je het verbied word het voor mensen toch meer aantrekkelijker omdat het NIET MAG,

dat vink geen goed argument ik bedoel van je gaat toch ook niet zeggen van ja iemand vermoorden mag omdat mensen het dan ni meer Kowl vinden.. en als het niet mag doen ze het meer ( het is wel een krome vergelijking maar toch)
ik vind het zo wel goed, zoals het nu is( al zou wiet wel na 16 of 17 jaar mogen maar de paddo's dan weer niet)
maar als ik moest kiezen, zou ik voor legaliseren kiezen al maakt dat het nog duurder en krijg je nog steeds dealers en eigen kwekers want die kunnen het goedkoper verkopen omdat ze geen Btw en geen acijns hoefen betalen dus dat los je er al niet mee op..
maar zou er toch voor kiezen want ik vind dat soft drugs gewoon moet kunnen alcohol is ook helemaal gewoon maar dat is hard drugs.. en dat hard drugs ( behalfe alcohol dan) gewooon verbieden zoals het nu al is .. al helpt dat ook geen flikker..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2005 @ 17:16:23 ]

----------------------------------------
..maak je haar los en maak me gek..
_Osiris_
Das Eisern Händschen
Gepost door _Osiris_ op zaterdag 20-08-2005 om 17:33:09
legaliseer die zooi!!!

just leeegaaaalliiiiizzzeeee pass the dutchie to my siiiidddeee
----------------------------------------
did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob!
cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 20-08-2005 om 17:47:52
Maak het legaal, maar maak het wel ontiechelijk duur, zodat de economie weer op gang komt
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 20-08-2005 om 18:26:01
ehehe, duur maken zodat de economie op gang komt. Als je gewoon de marktwerking zn gang laat gaan, dan komt dat wel goed. De prijzen zijn al hoog zat trouwens, een grammetje gaat een x-aantal keer over de kop.
cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 20-08-2005 om 18:30:52
verslaafde mensen kijken echt niet naar de prijs, hoe duurder hoe beter voor ons
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 20-08-2005 om 18:35:08
dat slaat ook nergens op... laten we even heel commercieel denken.

mensen willen geld verdienen. Hoe duurder iets is, hoe minder het gekocht wordt. Verslaafden kopen het wel ja. Maar mensen die nooit wat hebben gehad ofzo zullen dan ook niet kopen om te poberen omdat het duur is. Goede zaak. Maar het aantal verslaafden zal afnemen. Er zullen wel nieuwe komen, maar niet zoveel meer. Gevolg: het kost meer dan dat hett opleverd wat NIET goed is voor de economie.
cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 20-08-2005 om 18:42:29
oneensch, je kijkt nu naar het belang van de legale verkopers.
de overheid zal in het beging de prijs zodanig(met accijns_ hoog maken om de econmie op gang te laten lopen en om te experimenteren. mensen die het willen proberen zullen het nu juis eerder proberen omdat het legaal is
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
Schaduw Gepost door Schaduw op zaterdag 20-08-2005 om 18:47:03
ik heb toch gezegt dat ik ff heel commercieel dacht.

Dus de overheid zal de drugs alleen legaliseren omdat ze dan denken dat de economie beter zal worden? Er zijn veel meer factoren dan dat. Er zullen misschien wel in-/export handelaren zijn die niet meer naar nederland komen ivm principies en dat ze vinden dat het verboden moet worden. Dus zal de economie ook minder worden.

Maar het legaliseren zal in de eerste plaats komen om te zorgen dat het aantal verslaafden en gevaarlijke bendes/dealers etc minder wordt. Niet om de economie een boost te geven.
Ko-eN Gepost door Ko-eN op zaterdag 20-08-2005 om 18:50:50
Er is hier al zovaak over gelult.
Nederland zal softdrug toch nooit helemaal legaliseren.
Alleen al omdat ze zo bang zijn voor duitsland en frankrijk enz, die nu al hevige kritiek hebben op het softdrugsbeleid van nederland.
dus waarom hier nog over dicussieren
En de wiet zal dan tog alleen maa duurder worde dus van mij hoeft ut niet zo
[ Dit bericht is gewijzigd door op 20-08-2005 @ 18:52:43 ]
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 20-08-2005 om 18:53:25
hebben we het over softdrugs ?

in dat geval, zal de accijns niet hoger zijn dan die op sigaretten of alcahol. De marktwerking bepaalt vanzelf de prijs. Hoe hoger de prijs, des te meer producenten een graantje willen meepikken en gaan zelf ook produceren, hierdoor ontstaat een groot aanbod, wat de prijs weer omlaag drijft.

cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 20-08-2005 om 18:54:46
ah fock it, economie was niet mn goeiste vak.. maar ergens zit er wel een unt in bij mij
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 20-08-2005 om 18:56:41
@Koen, ik denk niet dat wiet duurder wordt. Nu is er practisch vrije handel, de kweker en de verkoper bepalen de prijs. Bij volledige legalisering, bepaalt de markt (sjawel daar is ie weer) de prijs. Plus dat je zonder enige angst je eigen fatsoenlijke kweek kunt beginnen, met lampjes en supplementen.
livio
Oldschool
Gepost door livio op zaterdag 20-08-2005 om 18:57:58
2cml er zit wel een kern van waarheid in. net als bij sigaretten e.d. Zal de overheid de nodige maatregelen treffen om gebruik juist niet te stimuleren. door bijvoorbeeld accijnzen te verhogen inderdaad.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 20-08-2005 om 19:02:00
Quote:
Ko-eN schreef op 20-08-2005 @ 18:50
Er is hier al zovaak over gelult.
Nederland zal softdrug toch nooit helemaal legaliseren.
Alleen al omdat ze zo bang zijn voor duitsland en frankrijk enz, die nu al hevige kritiek hebben op het softdrugsbeleid van nederland.
dus waarom hier nog over dicussieren
En de wiet zal dan tog alleen maa duurder worde dus van mij hoeft ut niet zo


dus dat...
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Slugger-D
Moeder.
Gepost door Slugger-D op zaterdag 20-08-2005 om 19:32:48
VERBIEDEN.
----------------------------------------
ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned.
Dvince
Amateurklasse
Gepost door Dvince op zaterdag 20-08-2005 om 22:47:10
Verbieden? nee, want het wordt toch gedaan en het kost dan juist geld, laat lekker zijn gangentje gaan joh, minder gezeik en last...
----------------------------------------
Ja toch, soms heb je flows op zak,
Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben,
We hadden dan maar even aan de shit lak
cml.exe
Gepost door cml.exe op zaterdag 20-08-2005 om 22:50:59
ahg slugger is abnned man.. kjk zn quaote
----------------------------------------
Nooit geschoten is altijd mis
newbie
ik ben niet de slimste....
Gepost door newbie op woensdag 31-08-2005 om 00:12:11
ik weet niet waar ik voor ben. maar als er legalisering zou komen moet dat gepaard gaan met goede voorlichting op scholen. wat een ruwere aanpak echt beeldmatieriaal van totaal junkerige lichamen enzo .. nu is het wat te soft.
en flinke accijnzen natuurlijk er flink aan verdienen.
Schaduw Gepost door Schaduw op woensdag 31-08-2005 om 00:14:27
vind ik ook, je mag mensen er wel wat meer mee confroteren van de gevolgen...

ik zag ook toen ik 7 was een video over de gevolgen van stunten met vuurwerk, ik durfde 2 jaar lang geen sterretje vast te houden
Hyreme
Gepost door Hyreme op woensdag 31-08-2005 om 00:16:48
Lekker legaliseren.. dan is de lol er van af..
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2005 @ 00:18:07 ]

----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 31-08-2005 om 00:20:43
Legaliseren, ik vind het in principe al bullshit dat de overheid bepaalt wat jij wel of niet inneemt, zoiets is totaal voor je eigen rekening vindik. Calvinistische conservatieve hoeren zijn t allemaal; WERKEN WERKEN WERKEN, BIDDEN, EN VOORAL NIET GENIETEN.

verder ben ik het er mee eens dat er goede voorlichting moet komen, je moet wel weten wat de gevolgen voor je kunnen zijn, net als bij alcohol, roken, onveilig vrijen en weetikveel wat nog meer.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2005 @ 00:23:36 ]

----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op woensdag 31-08-2005 om 00:27:38
verbieden ben je niet goed ofzo?

waarom zou je het verbieden? wie heeft er last van als iemand anders een joint rookt of een pilletje slikt? ja overlast maar dat heb je ook zonder drugs hoor, in nederland krijg je softdrug s tog niet meer weg
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op woensdag 31-08-2005 om 12:32:52
Als je het gaat legaliseren gaat het duurder worden hoor!
Dan komt er btw op (of hoe jullie dat noemen) en gaan ze het elke keer maar duurder maken net zoals bij sigaretten (zogezegd om mensen te doen stoppen maar dat is bullshit)
Als je het legaliseert gaat de regering er hun grammetje proberen uit te halen.
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 31-08-2005 om 12:56:37
Als ze de kweek ook legaliseren, onstaat er vanzelf een goedwerkende, niet corrupte markt voor softdrugs en zal het met die prijs wel meevallen lijktme.
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op woensdag 31-08-2005 om 13:00:04
Quote:
Legaliseren, ik vind het in principe al bullshit dat de overheid bepaalt wat jij wel of niet inneemt, zoiets is totaal voor je eigen rekening vindik. Calvinistische conservatieve hoeren zijn t allemaal; WERKEN WERKEN WERKEN, BIDDEN, EN VOORAL NIET GENIETEN.

woord
[ Dit bericht is gewijzigd door op 31-08-2005 @ 13:00:36 ]

----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Fisscher
PROtester
Gepost door Fisscher op woensdag 31-08-2005 om 15:10:25
Laat het maar lekker zoals het nu is.... ik vind het wel best zo. gezeik altijd over het wel of niet legaliseren, het wel of niet dogen... schiet allemaal niet op... Draai allemaal gewoon een dikke joint, rook hem op en vervolgens kan het jullie ook niet meer schelen...
----------------------------------------
Wees gerust onbewust Of bewust ongerust
creech
Limited Edition
Gepost door creech op woensdag 31-08-2005 om 16:03:39
Bij harddrugs gebruik legaal laten, bezit beperken tot "eigen gebruik" (als de 5 gram die er nu voor wiet geldt) handel en productie verbieden.
Vervoer van, door en naar het buitenland verbieden.

Hash & wiet legaliseren. Verkoop beperken tot geregistreerde verkoop punten die geen andere verdovende middelen (alcoholische) mogen verkopen. Verder een gradatie voor de sterkte maken, vergelijkbaar met alcohol percentage. 2 verschillende leeftijdsgrenzen erop zetten voor zwak & sterk. En natuurlijk kwaliteits controle.
Verder nog wat belasting & accijns erover heen om het af te maken.
----------------------------------------
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bull jou kom holnaai.
Xflipit
Listen To Me
Gepost door Xflipit op woensdag 31-08-2005 om 16:11:40
Trouwens nederland moet niet zeiken over legaliseren...
Jullie kunnen het al in shops kopen, dus meestal is jullie wel kwaliteit gegarandeerd
----------------------------------------
Sean is a rapper but rapping is lame.
V.I.P.
California dreamin'
Gepost door V.I.P. op woensdag 31-08-2005 om 17:48:44
Quote:
creech schreef op 31-08-2005 @ 16:03
Bij harddrugs gebruik legaal laten, bezit beperken tot "eigen gebruik" (als de 5 gram die er nu voor wiet geldt) handel en productie verbieden.
Vervoer van, door en naar het buitenland verbieden.

Hash & wiet legaliseren. Verkoop beperken tot geregistreerde verkoop punten die geen andere verdovende middelen (alcoholische) mogen verkopen. Verder een gradatie voor de sterkte maken, vergelijkbaar met alcohol percentage. 2 verschillende leeftijdsgrenzen erop zetten voor zwak & sterk. En natuurlijk kwaliteits controle.
Verder nog wat belasting & accijns erover heen om het af te maken.


hier ben ik 't wel mee eens
----------------------------------------
I've tried Shakespeare, respect due dere
But did is de stuff I like
Nelus
Leave u breathless,,
Gepost door Nelus op woensdag 31-08-2005 om 18:15:17
Oke, Maar kijk dan in Amerika hadde ze in de jare 30 een alcohol verbod, toen schoot de criminaliteit omhoog en 'mafia's'maakte daar enorm veel winst meej ( zoals al capone etc etc) toen ze het weer legaal ginge make
was de criminaliteit inkomst bijna gekilt, dus gaan ze andere dinge zoeke ( wiet , coke , speed etc)
waar ze ook een hele boel winst op maken

Dus als ze soft drugs gaan verbieden zal er op
ander front wel weer meer criminaliteit bezorgen
als ze het legaal maken make de criminele ook geen winst meer dus zoeke ze weer wat anders

En waarom alcohol(harddrugs) en geen wietje of hashie wat weteschappelijk beweze is dat minder schadelijk dan
1 biertje

Dus Verbieden of legaal maken de criminaliteit blijft hetzelfde dus dat is geen excuus..
----------------------------------------
|> Scared to Death, Scared to Look, They Shook
Cos their aint such things like a half way crook!
MC-K1
"Fight and win or refuse and lose"
Gepost door MC-K1 op woensdag 31-08-2005 om 20:04:22
nee mensen gewoon verbieden drug is verslavend en het maakt je lichaam kapot + het is zonde van je tijd en geld.

ik ben dus meer een voorstander van verbieden omdat ik zelf vrij sportief ben en het dus zonde vind als je dat gebruikt want het is heel onsportief en het vergalgd je conditie.

gewoon zonde dus!!
----------------------------------------
" Go bet your mony somewere else because you don't wanna bet with me " " I'll always win " And that's the way it's gonna be!!
Huussuh Gepost door Huussuh op woensdag 31-08-2005 om 23:20:36
Je moet toch ook zelf weten of je het doet. Als jij het niet relaxed vindt, moet je het anderen dan ook meteen maar verbieden?
----------------------------------------
dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52
over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is.
 Index / Algemene zaken /   [Pagina: [1] 2 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.011 sec.