Index / [arch] Battle competitions / [Pagina: [1] 2 3 ] | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
Schrijf je nu in voor het Textueel Gebekvecht. lees eerst de Opzet door voor je je inschrijft. Let op: Als je je inschrijft ben je verplicht mee te doen! en ga je akkoord met de regels van de Opzet. Ongeregeldheden leidt tot diskwalificatie. oke, kom op en show some skillz dudes Ps. geen andere berichten dan inschrijf berichten! [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2005 @ 18:35:05 ] ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
creative Fresh |
![]() | ![]() |
I'm in | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
ik ook natuurlijk dit keer no show ik niet in de halfe finale ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Capone US = Nazi ![]() |
![]() | ![]() |
me too. ---------------------------------------- doe een stap naar achter en geniet hoe jullie je belachelijk maken | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Count me in ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
count me in ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Zwolle-zuid op die nikes |
![]() | ![]() |
van de partij! | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
schrijf me maar op.. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Pff... niet dat ik ver zal komen, dan maar voor de ervaring. Ik doe mee pappie. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
yo zet me er maar bij ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe ook mee ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Crunx | ![]() | ![]() |
Quote: Kipman schreef op 12-09-2005 @ 18:52 ik doe ook mee | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
Met tekst doe ik altijd mee ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
![]() | ![]() |
T loopt storm ![]() Lekker prow ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
okee lache, ik wil ook wel een gokje wagen dus zet me dr maar bij ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Renzos 3-84 |
![]() | ![]() |
I'm in!! | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe cker mee dope Prow! ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik doe ook mee ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Edit: haha wat ben ik grappig [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2005 @ 19:56:00 ] | ||
![]() | ![]() |
Pascool doe is niet te grappig. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
klopt ik ben reuze grappig Prow jow, ga even lekker op je kleine streepje staan ofzo.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
-no comen. please- [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-09-2005 @ 20:08:29 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 12-09-2005 @ 19:58 klopt ik ben reuze grappig Prow jow, ga even lekker op je kleine streepje staan ofzo.. jonge doe gewoon normaal man. als ik boven in een topic zet dat ik alleen inschrijf berichten wil heb ik jou bijdehante opmerkingen daar niet voor nodig ok? en ben echt de kwaadste niet hoor. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
schrijf me ook maar in ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Prow schreef op 12-09-2005 @ 20:04 [...] jonge doe gewoon normaal man. als ik boven in een topic zet dat ik alleen inschrijf berichten wil heb ik jou bijdehante opmerkingen daar niet voor nodig ok? en ben echt de kwaadste niet hoor. oke dan ![]() ![]() | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe mee.. ver zal ik niet komen.. mareum ik kan tog ervaring opdoen. ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
![]() | ![]() |
we zitten op 18. we proberen 32 deelnemers te bereiken, dus nog ff door gaan met inschrijven ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe mee...!!! ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
R-Gino Buitengewoon. ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe mee | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Ik ben van de partij![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe voor een keertje ook mee![]() ---------------------------------------- beng! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Count me in. | ||
poSs![]() |
![]() | ![]() |
k doe wel mee, leuk om een keer te proberen ---------------------------------------- peace naar iedereen in zwolle | ||
![]() | ![]() |
24 al , gaat lekker mensen , nog 8 te gaan ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
IN !! | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
I'm in!! ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ja nou eh dan doet deze madderfacker ook maar me Omdat het nlhiphop is dan hé [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2005 @ 09:32:38 ] | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Achja, laat ik ook maar meedoen, mijn 1e toernooi![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
Ik ben in | ||
![]() | ![]() |
Quote: poSs schreef op 12-09-2005 @ 23:22 k doe wel mee, leuk om een keer te proberen jeeej davi ![]() ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
Loot mij maar tegen PoSs dan.. | ||
![]() | ![]() |
poSs kan wel battletjes doen![]() hij heeft ooit nog eens van juan d gewonnen We zitten nu by the way op 26 mensen dus nog 6 te gaan voor de 32 ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-09-2005 @ 14:31:14 ] ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
![]() | ![]() |
1. Creative 2. Angelix 3. Capone 4. Arihasj 5. Dadre 6. Zwolle-zuid 7. Tony 8. Mixxman 9. Kipman 10. Crunx 11. Dvince 12. Brandt 13. Renzos 14. VIP 15. Hyreme 16. Xflipit 17. McNotorious 18. Ozcan 19. R-Gino 20. Huussuh 21. Gaucho 22. Vent 23. Ummer 24. Pila 25. Relex 26. Jos de Boss 27. Locutus of Borg 28. Tim -Ow 29. Poss 30. RockyJ 31. JUBMC 32. DGE 33. Ly Rik 34. B - Thug 35. G.T.G. 36. Rana 37. Asbezt 38. Esperanto 39. R-matic 40. Kale-Rob 41. Neman 42. Lil'Tricky 43. JaHHoor 44. K-non 45. Die lange 46. tuurreluur 47. Lumi-Fizzle [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-09-2005 @ 22:48:11 ] ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
TiM-Ow uhuh.. |
![]() | ![]() |
ok ik doe ook wel mee![]() ---------------------------------------- fuck yu | ||
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 12-09-2005 @ 18:43 Pff... niet dat ik ver zal komen, dan maar voor de ervaring. Ik doe mee pappie. om prive redenen heeft 'DIe ene Kerel' zich uitgeschreven. dus bijdeze. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Arihasj waarom staat er bij mij Vent Poss? misschien een foutje, ik heb niks met poss te maken. | ||
![]() | ![]() |
sorry foutje , nog 3 man/vrouw ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ik ..!! ben net op tijd zie ik ![]() | ||
JUBMC Modderfokin naaibeer! |
![]() | ![]() |
Nog plaats? Ik doe wel chill mee! Plz vote nog ff op mijn battle met Nelus: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=9504 ---------------------------------------- http://www.bzijde.be | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
nog 1 plek over en prow, als je niemand meer kan vinden wil ik mss wel keystyle doen.... heeeeeel misschien en alleen als je met je handen in het haar zit, je kent me reputatie ![]() | ||
Index / [arch] Battle competitions / [Pagina: [1] 2 3 ] |