Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 3 4 ] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Dan als eerst ff een mededeling: Om votes zeuren in het topic van de battle doe je niet dat doe je in dit topic. Zeuren om votes in andere topics doe je ook niet. Want dat doe je ook hier, handig heh. Dus spam je eigen topics niet vol, en die van andere ook niet en hou het hier. Het is hier natuurlijk ook niet de bedoeling om, om de vijf minuten om votes te blérren in dit topic. Veel plezier der mee. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Nelus Leave u breathless,, ![]() |
![]() | ![]() |
ai lauw, k zal er de volgende x aan denken angelix, maarja wie wilt er ffe feed pasen op Jubmc vs Nelus? ---------------------------------------- |> Scared to Death, Scared to Look, They Shook Cos their aint such things like a half way crook! | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
ik zal eens even wat votes uitrijken ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
Tony Onverbeterlijk ![]() |
![]() | ![]() |
forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=9689 voten peop | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
please vote here ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
Dadre vs Tony ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Dadre Dus dat ![]() |
![]() | ![]() |
woeps dubbelpost [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-09-2005 @ 16:05:51 ] ---------------------------------------- Professioneel webdesign, tegen redelijke prijs. http://www.websitenow.nl | ||
Luffka Check It,, |
![]() | ![]() |
Please Vote bij Triot vs Luffka | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
please vote Pila vs. Ribeiro ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
www.forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=9889&m=40&p=#203909 bij mij doet ie het niet:S snap alleen niet waarom.... [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-09-2005 @ 19:56:57 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=9893&m=30&p=#206640 willen jullie hier ff feed en vote geven. batlle:Ly-Rik vs Mixxman ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
seak vs die ene kerel votes please ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
seak vs die ene kerel votes please ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
wil iemand nog even feed geven voor mijn tekst-I Het ideaal https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=10071&m=30&p=#208574 ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
pass een van ons ff een vote, met goede feed waar we iets van kunnen leren alsjeblieft ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
seak | ![]() | ![]() |
seak vs die ene kerel votes plzzz p][z | ||
Rmxr OpgezWolle D Volle |
![]() | ![]() |
Jurman vs Rmxr vraag om votes dusss..... voten graag peeps ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-10-2005 @ 19:45:45 ] | ||
Ribeiro saudade. |
![]() | ![]() |
Graag een vote bij [Audio Battle] Mx Fortune vs. Ribeiro en nog 't liefst goed onderbouwd ook ![]() ---------------------------------------- kom nog harder aan dan een verwachte orkaan. | ||
Rmxr OpgezWolle D Volle |
![]() | ![]() |
Vote voor Rmxr- Luffka graag ![]() | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=10273 hier ff plz.. ik weet dat t ff lezen is maar please vote ff peeeps | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Met wat geluk staat vanavond mijn feed + vote (per bar) er. Ik verveel me dus ja, kan net zo goed iets nuttigs doen. En zou het erg op prijs stellen als je even in mijn battle tegen mixxman zou voten dan. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
lilboss![]() |
![]() | ![]() |
vote ff bij audio able vs lilboss thnx ---------------------------------------- gÒld� ऐ » Zaterdag nijmegen met malher zegt: jij bent die echte wetende hiphop pappie | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=10681 Votes plz ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Jos de Boss vs SpitLama Mensen die zin hebben om te voten en feedback te geven, of mensen die zichzelf gewoon vervelen mogen best even voten. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-11-2005 @ 17:57:54 ] ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Chillzone Geef iedereen respect die het ook verdient... ![]() |
![]() | ![]() |
forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=10662 Nog even wat votes nodig... | ||
Mc_Rough Ik Gebruik Geen Drugs..Ben Dope Geboren :) ![]() |
![]() | ![]() |
Ik kan die link niet geven.. Mar kan je efef voten bij Mc_RoUgH..Vs..Gangsta_Spitter.. Effe hier nog vote plzz [ Dit bericht is gewijzigd door op 03-11-2005 @ 18:16:57 ] ---------------------------------------- Omdat me moeder te veel penissen Pijpt is het nog niet lullig voor me vader... | ||
Bjm Hate it or love it, the underdog's on top |
![]() | ![]() |
Er mag HIER: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=10709 gevote worden Bjm vs dopozoog ![]() | ||
Able EX-P,you know the name ![]() |
![]() | ![]() |
we hebben nog stemmen nodig in het nelus vs able topic ,.. staat nu 1-1 als ik het goed heb ---------------------------------------- rood de kleur dat zegt dat ik het niet heb haat dat accent,tis waarom ik op gratis biets rap | ||
![]() | ![]() |
Vote effe bij Mc_RoUgH..Vs..Slugger~D.. Het staat nog 0-0.. ---------------------------------------- Omdat me moeder te veel penissen Pijpt is het nog niet lullig voor me vader... | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Dopoloog vs BJM ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Lerraimy Nege-duust |
![]() | ![]() |
Vote De Gevallen Engel ---------------------------------------- [url]www.lerr.be[/url] | ||
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=10704 Vote effe hier plz.. ![]() ---------------------------------------- Omdat me moeder te veel penissen Pijpt is het nog niet lullig voor me vader... | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
je eigen ondergang aandringen? ![]() ja vote die eckte votes mensen en hier is btw de link zodat je meteen kan klikken enzo. forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=10704 [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-11-2005 @ 17:00:03 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
Me ondergang ![]() Nehhhhhhh.. Overwinning.. zul je bedoelen ![]() Maarjah Afwachten dan maar. he dus klik effe op de link hier boven en zet je vote neer met wat feed graag ![]() ![]() ---------------------------------------- Omdat me moeder te veel penissen Pijpt is het nog niet lullig voor me vader... | ||
jansuhhiphop1982 ik kom erin daaronderin mog ik t willen,hoe ist he |
![]() | ![]() |
Wordt een beetje moe van neman of jappie,of hoe die knakker zich noemt..check die topic neman vs Jansuhhiphop1982,..die gast is dagelijks online,wil geen deadline en hoor dr nix van...snap jij t ? ---------------------------------------- de volle vrijheid | ||
SpitLama Ik spit live uit de ATN:P |
![]() | ![]() |
Votes AUB bij SpitLama vs Et-Cetera ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
![]() | ![]() |
Vote ff AUB bij SPitLama Vs BJM ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
MWZ_ | ![]() | ![]() |
ok willen mensen ff voten op battle MWZ vs jansuhhiphop82..? thnx. | ||
SlaapFeest Tekst Manipulator ![]() |
![]() | ![]() |
Ook wat votes graag bij Koning Vs. SlaapFeest ![]() en aangezien we beide zo nieuw als wat zijn, heel graag feedback! ---------------------------------------- So Tread Softly. For you tread on my Dreams | ||
koning Utrecht-centraal sjeweetog! ![]() |
![]() | ![]() |
ja precies voten bij Koning vs SlaapFeest!!!!!!! ---------------------------------------- Ik ben zo foking vet als een patatje met. jawat! | ||
ChillenDerWijs | ![]() | ![]() |
Mensen vote ff bij Able vs ChillenDerWijs | ||
![]() | ![]() |
Votes pleaze by: die SpitLama Vs Master of Disaster EDIT: en/of bij SpitLama vs Jansuh [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-11-2005 @ 16:36:18 ] ---------------------------------------- Yaw Yaw Yaw | ||
![]() | ![]() |
he mensen vote ook even op jansuh vs spitlama thanks ---------------------------------------- de volle vrijheid | ||
MWZ_ | ![]() | ![]() |
zouden julie ff willen voten bij MWZ vs A-Karimo bvd | ||
![]() | ![]() |
he mensen er moet echt meer gevote worden.. check dan.... ---------------------------------------- de volle vrijheid | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ok jongens er zjin mensen die aan een beat battle hebben meegedaan. ze hebben allen goed hun best gedaan en wachten op erkenning ![]() ![]() dus kom allen voten in de beat battle ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
GeenZin Geen zin.. ![]() |
![]() | ![]() |
VOTE EFFE BIJ GeenZin versus Connie-Veer.. ![]() https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=10788 ---------------------------------------- Geen zin.. | ||
![]() | ![]() |
iedereen vote https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=10562 ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
als jullie nou eens allemaal bij elkaar gaan voten, ipv te blijven zeiken om votes waarvan je toch al zeker weet dat die niet gaan komen ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
of als jij nou bij iedereen gaat voten krijgt iedereen zijn zin hier![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 3 4 ] |