Index / [arch] Battle competitions / | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
regels: Taal: Nederlands lengte: 12 lines 2 rondes deadline: 05 okt 05 ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
wegens ziekte etc. van hyreme verschuift deze deadline naar 08 okt 05 ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
AsbezT check die bal gaan ![]() |
![]() | ![]() |
Drop 1 --------- Pak direct m�n mes,je snapt wat ik met deze hint bedoel Ik steek je ogen uit,nu spit je tenminste op blind gevoel Sla een lamp op je kapot,nu heb je het licht gezien Je zet je leven op het spel,maar bij jou is het 0 om te zien* De enige chickz die kan jij playen zijn .jpg files,bitch Je stem klinkt fuckt up als de gast van 500 miles,snitch Ik smijt je met je klikken en klakken buiten klikkende,klikker Smijt je door de ruit en dan is het een shit bende,flikker Pak een stuk glas, in je eigen reflectie, zie hoe bang je bent Ik krijg bijna medelijden, mijn moorddrang is gekend Ché naäpend,zal ik je mee bevrijden van je matriele omhulsel Het enigste van dit forum dat je bent is het dom vulsel *10 om te zien is een show maar hij is 0 om te zien Drop 2 --------- Je battlede 1000 keer meer dan mij en je bent 300 keer slechter Doe je brade uit,wat het ook is, en ik ben nog 100 keer echter Ik grijp je met lettergreppen ,totdat je geen letter kunt zeggen Je bent niet zinnige voor zinnen,dat kan je in je battles checken Wil je over fruit praten?ok,gast je shit valt niet te pruimen,ket Pak een paar rotte tomaten en verkoop je een peer,slet Vette word at osi als hij zei dat je een naam een seksziekte is Ik roep je kunt de kanker krijgen,terwijl ik je ex-ziekte dis Ik ben die adder onder het gras,dus gast spreek geen slang,gast Neem de lucht uit je longen en dan eindigt het met een bang,kwast Zet je kleurige stijl in de verf,en spuit met m�n spraycan in je ogen Ze zetten jou in de bookies,maar int echt hebben ze je nooit gemogen doet ie het of doet ie het niet ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
huh waarom drop je 2x gast al ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
doe het in 1 drop,veel over zichtelijker ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
jij moet toch een reply geve op mij :S mja.. jou ding toch.. ik drop hoop ik net iets voor 12ven ![]() Ik drop zo man.. laatste puntjes op de i zette [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2005 @ 00:01:31 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Sorry dat het laat was... hopelijk telt ie nog.. Blaas je weg terwijl ik je in me vingers vastleg Je verdwijnt in me rook, dus nu is zelfs me as-best Geript wordt je zeker, door alleen al aan jezelf te ruiken Weggeveegd onder de oude pannen naar winst kan je fluiten Het enigste wat jij slaat in deze battle is een kruisje Ben je moe van het leven geef je extra morfine in een buisje zelfs met vaart heb je geen ballen om dames te scoren Chicks gedood want ze roken jou en je adem van te voren Het sexleven van jou, we weten dat het niet goedkomt Fourty Year Old Virgin is een film over jou in de toekomst Ik pest je kapot en dit is me laatste kaart tijd om af te kloppen Met hartenjagen heb ik je hart vertrapt en laten stoppen [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-10-2005 @ 00:34:00 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
deadline reply van ronde 2 is: 12 okt 05 ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Me Reply: Zelfs de hubble telescoop vind je verbanden vergezocht Je lines zijn pas ingewikkeld, als je ze van alle kanten invlocht Blind drop ik me reply scherper dan een arend kan zien Ik een nul? de schaal begint zeker bij min 10 De turkse aap komt uit de mouw, je lines zijn immitatie Ik ben vulsel van dit forum, jij bent maar een spatie Zet me leven op het spel maar ik erger me niet Ik wijs je de weg, laat je dubbel betalen als monopoly .Jpg files daar doe ik niet aan, je ma is getreurt Men gelijk geven staat standaard ingesteld bij je word Krijg ik de kanker, je weet dat ik iller blijf schrijven Laat je in rook op gaan, voortaan heet je willem de zwijger Voten mensen ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
voten + feed mensen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-10-2005 @ 16:31:28 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
vote hyreme Dopere wordplay en verbanden, de rijm was alleen minder. maar dat telt voor mij minder zwaar dan de punches. Asbeszt had een paar leuke personals maar legt het toch af tegenover hyreme. Trouwens je eerste 2 lines van de 2e drop, waren ronduit wack te noemen. Jij kan vast veel doper komen, je deed het alleen niet, jammer. Ook jammer was dat je rijmt met blalalalalala, kwast of blalalalla gast... dat ziet er niet uit. Hyreme, je had een paar verse dingen, af en toe konden ze doper uit gewerkt worden alleen. En ik vind dat je te veel op zn naam door ging, maar goed. Je 2e drop was beter dan de 1ste, omdat je replied, dat maakt het net iets harder. Asbeszt, waarom deed jij dat eigenlijk niet? maarree... tjaa, dat dus edit: de wat dopere lines van beide heren: asbeszt: Sla een lamp op je kapot,nu heb je het licht gezien hyreme: Zelfs de hubble telescoop vind je verbanden vergezocht [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-10-2005 @ 21:13:35 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
thnx voor je vote.. hyreme 1-0 aszbest.. nog meer voters?? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Wordplay/Punches Ik vond Hyreme over het algemeen qua wordplay iets beter komen, maar van beiden vond ik dat de wordplaypunches nu niet echt aankwamen. De wordplay was nogal geforceerd, met voor de hand liggende verbanden, (Je lines zijn pas ingewikkeld, als je ze van alle kanten invlocht) of (Ik ben die adder onder het gras,dus gast spreek geen slang,gast) probeer wat origineler te komen of punch gewoon hard zonder wordplay. Leuke lines van Azbest: Quote: Sla een lamp op je kapot,nu heb je het licht gezien Leuke lines van Hyreme: Quote: Het enigste wat jij slaat in deze battle is een kruisje Quote: Men gelijk geven staat standaard ingesteld bij je word Rijms Azbest gebruikt nogal weinig rijm, kheb één keer een goeie multi van m gelezen, maar daar houdt het mee op Quote: Vette word at osi als hij zei dat je een naam een seksziekte is Ik roep je kunt de kanker krijgen,terwijl ik je ex-ziekte dis Hyreme rijmt meer, met veel multi's aan het eind van je lines. Keep that up, probeer ook nog binnenrijm te verwerken enzo. Dit punt gaat naar Hyreme dus. Verder waren de teksten ongeveer even lang qua zinnen, dus das ook geen punt Over het algemeen vond ik Hyreme beter komen, vooral qua rijmen, maar de punches waren ook wat beter, dus mn vote gaat naar hem. [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-10-2005 @ 10:07:12 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Dank je voor je vote.. nog meer mensen?? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
Sla een lamp op je kapot,nu heb je het licht gezien --- played als mawfakka | ||
Locutus of Borg Asura |
![]() | ![]() |
Eerder filler | ||
![]() | ![]() |
nog votes,heb er toch geen fuck voor gedaan.dus ja ---------------------------------------- Practice like hell and play like heaven | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Voten mensen ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Ummer Je hebt geen idee |
![]() | ![]() |
Quote: AsbezT schreef op 16-10-2005 @ 00:15 nog votes,heb er toch geen fuck voor gedaan.dus ja zeggen ze altijd als ze verliezen. | ||
![]() | ![]() |
Hyreme wint 2 - 0 en blijft deze ronde dus ongeslagen, Asbezt tot ziens he. ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
Index / [arch] Battle competitions / |