Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
Maarja wel net een was gedraaid![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-12-2005 @ 13:57:42 ] ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik ging net bouncen op gekke players van donn-e.. dope shit gek.. en deze beroemdheid komt uit mijn plaatsje weesp !!! ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Hey, sinds wanneer zijn audio en lyrics gescheiden? Het valt me nu pas op in ieder geval. ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
me Jawat! shirt binnen, iemand ze 0118 shirt al binnen ? | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 15-12-2005 @ 23:12 There's a war going on outside no man is safe from. you can run but you cant hide forever ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
trouwens koud buiten, gimme the nlhiphop gear! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Vraag me opeens af... Waarom is Jawat eigenlijk Jawat! geworden? Vind het maar nix, doet me teveel denken aan Volumia!... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ik vind volumia doper. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
Net de nieuwste LP gekocht van Jawat bij de Bullit in Eindhoven. Is vandaag binnen gekomen! | ||
![]() | ![]() |
dope , die ga ik ook halen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hongerr dat heb ik! | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
net piza op, dus zit wel vol | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
piiizzzaaaaaaa !!!![]() ik wil ook pizza...is zo lekker he | ||
![]() | ![]() |
Quote: spelbreker schreef op 16-12-2005 @ 19:44 net piza op, dus zit wel vol ik ook, ik zit bom vol ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
oe net lekker aan de spagetti gezeten..![]() ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
ik Bami.. ![]() ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ik spinazi geitenkaas-quiche, om maar ns ff een dwarsstraat in te slaan hehe. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
eregister black eyed peas gezien op schiphol (H) ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
sowee !! mag ik dat aan mijn vrienden vertellen? | ||
ow is die furgi egt zo lelijk als in die clips ?? | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
zag dr amper. ze had muts enzo op, en kk grote zonnebril. die neger leip met regenboogjas. hehe ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
das tog vet![]() die tjappies hebben altijd kenker stoere kleding aan | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Okee, NLHH is dus veel doper dan HIJS, net besloten. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
wejoooo wat hebben die gasten van opgezwolle tegen mij, paar weken geleden liep ik tegen rico aan op het station in zwolle,iki zei wel sorry do en hij zei wel pardon maar hij kee me vies aan. en laatst sta ik rustig een shaggie te roken op het station in zwolle staat Sticks me de hele tijd aan te staren (of anders om) anyway die gasten mogen me niet.. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Je luuuuult man! | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ah nou dan geloof je het NIET ![]() | ||
![]() | ![]() |
ik snap de grap![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-12-2005 @ 21:48:13 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 16-12-2005 @ 21:46 Ah nou dan geloof je het NIET ![]() OPPO ![]() ![]() | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
klap ze dan gewoon. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Nourdin_Bukake heeft er zo langzamerhand genoeg van ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 16-12-2005 @ 21:44 wejoooo wat hebben die gasten van opgezwolle tegen mij, paar weken geleden liep ik tegen rico aan op het station in zwolle,iki zei wel sorry do en hij zei wel pardon maar hij kee me vies aan. en laatst sta ik rustig een shaggie te roken op het station in zwolle staat Sticks me de hele tijd aan te staren (of anders om) anyway die gasten mogen me niet.. ja keb al gehoord dat ze bezig zijn met een pascool diss track ... ![]() man wat zit je nou interresant te doen. steek liever nog een shaggie op ---------------------------------------- ik heb een pipa, sukkel | ||
![]() | ![]() |
ja man gaak volgende keer maar doen denk ik, of heel stoer een freestyle battle beginnen. JO JO sticks je stink vies kind jaaa die voel je wel he vieze opgezwolle nerd je bent een zeur ik pleur je zo in de avalbak GAK!!! zo dan is die wel stil | ||
![]() | ![]() |
Quote: Nourdin_Bukake schreef op 16-12-2005 @ 21:49 (...) ja keb al gehoord dat ze bezig zijn met een pascool diss track ... ![]() man wat zit je nou interresant te doen. steek liever nog een shaggie op haha ben blij dat je het intressant vind | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
hehe sticks je bent nix ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: Nourdin_Bukake schreef op 16-12-2005 @ 21:49 Hij gaat zijn vriendne erbij halen!!!(...) ja keb al gehoord dat ze bezig zijn met een pascool diss track ... ![]() man wat zit je nou interresant te doen. steek liever nog een shaggie op En Martin het zakmes! | ||
![]() | ![]() |
nooooooooooooooooooooooooh, relex weeet ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Jah ik lul niet | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch.php?v=xG0_f84_AnY&feature=Favorites&page=1&t=t&f=b ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
zo die zijn standaart fijn | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
zwup | ||
![]() | ![]() |
zwup? | ||
![]() | ![]() |
ZO Word Up Pascool ? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
honger. | ||
![]() | ![]() |
dat moet je eten G.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
goed idee ! G ! hopsakeetje, freestyltje uit de losse pols. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
roggebrood met kaas en roosvicee!! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
boerekorst ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
mexicano ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
negerano | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
japano ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
enne, wie is er van plan te droppen op de mixtape? ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |