Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
whaha![]() | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
die asia screen ding op MTV is zo kk nep he. wie kijkt er oeberhoupt anar ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
Keb geen mtv![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
drie letters: T-S-P ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
ik wil wel voor de mixtape droppen, kheb alleen geen beat | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
whuahauha geen mtv ? :| dan hoor je er niet bij ouwe ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil ook de mixtape droppen ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-12-2005 @ 22:31:50 ] | ||
Darnold Official COD Junkie ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb alleen mtv hits. Geen nederlandse MTV [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-12-2005 @ 22:34:29 ] ---------------------------------------- Toen de partysquad nog geen bazen maar werknemers waren - Gele Haas | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
zo phat ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 16-12-2005 @ 22:29 ik wil wel voor de mixtape droppen, kheb alleen geen beat regel ik toch voor jou? ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
januari is deadline he? misschien dat ik eind december wel een beatje beschikbaar stel... | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
31 januari, heerlijk gepast op mijn verjaardag ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 16-12-2005 @ 22:36 (...) regel ik toch voor jou? ![]() Zijn ongebruikte beats van soundclick ook toegestaan????? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dat blijft een gepikte beat volgens mij ? | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 16-12-2005 @ 22:46 dat blijft een gepikte beat volgens mij ? ![]() oke.. dat is waar.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
nee, dan is dat een gegeven beat ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 16-12-2005 @ 22:50 nee, dan is dat een gegeven beat ![]() ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 16-12-2005 @ 22:42 31 januari, heerlijk gepast op mijn verjaardag ![]() Ja gozer, we weten nu wel dat je op 31 januari jarig bent ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-12-2005 @ 22:58:27 ] ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 16-12-2005 @ 22:36 Opschieten dus (...) regel ik toch voor jou? ![]() ![]() ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
beatje van mij ? ![]() | ||
![]() | ![]() |
Laat eens wat van jouw beats horen, ben eens benieuwd ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hehe, was meer een geintje, mijn beats blijven voorlopig waar ze nu staan, tot ik ze het laten horen waard vind, sorry ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 16-12-2005 @ 23:11 Nee want je vindt ze het laten horen niet waardbeatje van mij ? ![]() | ||
Prow Rechtvoorjeraaprap ![]() |
![]() | ![]() |
hehe shit liv ik wilde net zegge dat ik wel beatje van je wil want kan ik ook weereens spitten ![]() ---------------------------------------- Geen nextlevelshit ik kom de game direct uitspelen met dit | ||
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 16-12-2005 @ 23:14 hehe, was meer een geintje, mijn beats blijven voorlopig waar ze nu staan, tot ik ze het laten horen waard vind, sorry ![]() een demo??? gewoon , misschien geven we je nog tips? welke prog werk je? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 16-12-2005 @ 23:16 (...)Nee want je vindt ze het laten horen niet waard niet om op te scheppen, maar ik schaal mezelf nog wel redelijk in hoor, ben gewoon erg perfectionistisch ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ga eens een nachtje doorwerken (L)![]() ![]() ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik val in herhaling, maar is er nog iemand wakker? ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik, net echt een kut film gezien | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
ik | ||
![]() | ![]() |
ik heb net anderhalf uur Britse comedy gezien zo flauw dat het leuk is ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
bij mij was het niet leuk, een wannabee saw concept, toen zijn we een half uurtje gestopt om jensen te kijken.. | ||
![]() | ![]() |
welke was 't dan? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
unDISSputed | ![]() | ![]() |
twelve monkeys is er aaalllaang op, ga kijken! ---------------------------------------- My songs make the world go round and ur girl go down | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
pfoe uhm ik weet de naam even niet, ging over 9 mensen die in een huis zaten, allemaal zoon engels accent. om te winnen moesten ze elkaar allemaal afmaken. echt heel kut uitgewerkt enzo.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
woehoe.. ben net terug van feestje.. was wel gezellig alleen weer een gevecht tussen marokanen en nederlands.. wanneer houdt het eens op.. ik moest me/een vriendin tegenhouden want die wilde ook meedoen.. fuck it.. als haar wat overkwam werd ik gek.. waarom kunnen we gewoon niet met elkaar omgaan.. gewoon lekker normaal doen :S ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
jep, al dat rasicme haalt tog niet veel uit. pff ik haat ochtends in een examen-periode, strx blokken ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
gister ruzie met tegestander ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Drie letters: A-J-D vele plezier. | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
hebbe julder al sneeuw? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
nee, wel zon! vechtende vrouwen zijn fouhout hyreme! ![]() | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
hier storm met hagel.. heerlijk!! ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
wij zitten hier omringt door wolken en boven mij blauwe lucht ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ja hier precies dat! | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
bij ons lekkere sneeuwbuien, de voetbal is al afgelast ---------------------------------------- beng! | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
ik heb echt foked op koppijn man.. ik heb nieuwe matras en die stinkt nog naar nieuw beetje chemise geur.. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
je ruikt je pis. ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 17-12-2005 @ 12:14 je ruikt je pis. wat ben je toch weer grappig | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
omin onweer hier... ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
hehhe ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |