Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 17-12-2005 @ 13:37 als 't mooi weer is, is postbode best een leuk baantje alleen verdient het niet zo goed wellus ![]() ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Ik heb vandaag iets van 10 panserotti's op ofzo, mijn buik is nu mad opgezwolle | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
pansewat? | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
en ik zoek nogsteeds de la soul shirts en moet zo weer leren aan me m&o, heb echt het gevoel dat ik alles weer aan het vergeten ben | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Quote: RockyJ schreef op 18-12-2005 @ 18:41 Dat is Mozzarella kaas ingewikkeld in een beetje deeg, en dan gebakken pansewat? ![]() Iets Italiaans | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
sjit dinsdag een tentamen![]() ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
gOldfinger | ![]() | ![]() |
ag goshie![]() | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Shit voor het eind van de week twee handelings delen inleveren. ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
shit deze week 6 examens | ||
hoe doe je in godsnaam 2 foto's doormekaar..?![]() vage zin maar weet nie prcies hoe ik moe zeggen wak bedoel ![]() ik wil 2 foto's doormekaar hebben zodat het 1 foto word... | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
uit een ander topic: Quote: MC Notorious schreef op 18-12-2005 @ 19:31 kende ik al. maar tog grappig Kende? is dat belgisch? of is het een foutje van hem? ![]() ![]() ik bedoel, het is toch: Kon.? ![]() | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
ik hoop dat je sarcastisch bent Rocky ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
getinspired![]() |
![]() | ![]() |
moet je photofiltre downloaden.. en dan bij help kijken.. ---------------------------------------- je wilt wat lekkers op je bord, maar geen spetters op je schort. voorgerecht, nagerecht, complimenten van de kok. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
eh VIP , bestaat kende ook dan? nja in de vorm van 'spreken' word het toch wel gebruikt maar ik bedoel het is toch normaal altijd KON? | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RockyJ schreef op 18-12-2005 @ 19:42 uit een ander topic: (...) Kende? is dat belgisch? of is het een foutje van hem? ![]() ![]() ik bedoel, het is toch: Kon.? ![]() kon is van kunnen. en kende is van kennen. denk 2 keer na rockyJ ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
oja zo KON het ook. ik KENDE dat niet echt ![]() | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Beter spijbel jij je lessen Nederlands niet meer. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja mooi, op die manier ga je niet ver komen met solliciteren ![]() Ik ben gewoon een compleet idee voor een beat kwijt, redelijk nasty. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
shit, ik doe havo man ik sta een 8 voor nederlands ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dan zal je het stiekem toch wel goed doen normaal gezien ![]() | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
dinsdag examen scheikunde ik snap er geen ene mallemoer van | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Kutvak scheitkunde ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
scheikunde is leuk![]() | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
ze is gek ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
k moet een Geschiedenis ding maken, alleen snap ik er helemaal geen ene malle madderfakking moer van | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ik snap er helemaal geen ene malle madderfakking moer van dát zegt IEDereeen ![]() | ||
ik krijg tegenwoordig allemaal huiswerk opgestuurd van school, en tis eg kanker veel![]() moet nu nog 2 verhalen schrijven over karel de grote +tekeningen ![]() en dan krijg je nog al diie andere vaklessen waar ik hw voor moet maken, en dat terwijl ik eigenlijk ziek bent pfff egt te gemeen | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik ben in dat huisje van KArel de Grootte geweest ![]() is in Zaandam aiiiiiiiit ik represent. hij was gangster ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Godver ik ben echt in de war met wat ik moet doen ![]() Geschiedenis snap ik écht niet ( ![]() ![]() | ||
King_Odin King. ![]() |
![]() | ![]() |
Watsap. ---------------------------------------- Christiangirl. | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
Wat erboven staat duh! | ||
![]() | ![]() |
geschiedenis is dope ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ik ook. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
je haalt het anders niet bij geschiedenis ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
fuck geschiedenis in de 1ste en 2e beetje gebrabbel over de prehistory, heb je toch niks aan | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ghehehee, trut. ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
jij verdient een *BITCHSLAP!* waar zijn de real-life moderators als je ze nodig hebt? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ik ben een moederskindje met keutels in mijn lichtgele boxershort. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-12-2005 @ 21:43:41 ] ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
laat ze het niet horen Noedels! Huussuh! ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-12-2005 @ 21:45:12 ] ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik moet voor vrienden van me teksten maken voor hun eindexamen ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Whahahahaaa, fakker. Als ik modrechten had zou ik je wat laten zien joow! ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
jammer dat slowchat niet in de battlecorner staat ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
haha huusse was chill bij typhoon ofniet ![]() | ||
ReLex Messatsu! |
![]() | ![]() |
http://hirschgoulasch.no-ip.info:4747/mp3/Hip%20Hop/ | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Juuh, was dope, op t eind ging t wel los ofzo, maar verder vond ik dat t publiek nogal saai was. Ik heb de hele show lang met Vent vooraan staan buckwilden![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
ja ik zag het haha, ik had meer publiek verwacht man, ik stond trouwens aan die zijkant naast neger r de vries en nog wat gasten, wie was die pappie waar die pet van werd gepakt? niet vent toch | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |