Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
# het is geen vrijstaat, ga niet onnodig topics non stop omhoog kicken. Dat soort slap geouwehoer doe je in de kroeg toch ook niet... # topics als Hey ik ben nieuw! of Hey ik ga weg/kom terug doen we niet. Om voor te stellen is een apart topic # net als in de rest van SLP wordt het ook hier enigzins op niveau gehouden.. SLP en SC zijn geen vrijbrief om onzinnig te zijn # slowchats doen we hier alleen in de Slowchat topics. Maar hier geldt slowchat = slowchat!! Dus geen onzinnige dingen en ook niet om te laten merken dat je online bent of dat je iets gaat doen. # topics zoals: Ik verveel me! doen we ook niet meer # hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen # hou het niveau van de topics buiten het slap geouwehoer forum normaal en post daar op de juiste plaats. voor de rest hou je je aan de normale regels, gescheld en persoonlijke bullshit tegen wie dan ook wordt verwijderd. [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2006 @ 21:19:36 ] | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Regels![]() damn, zie die edit/post precisie [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2006 @ 21:20:07 ] ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
check me batlle maaaannn ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Kunnen we nu weer gewoon slowchatten ipv kijken wie de meeste loze posts kan maken? ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Hey spade, alles goed? :- ) ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Heey LD50.. Is het nog laat geworden gisteren? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ozcan schreef op 26-04-2006 @ 21:42 Heey LD50.. Is het nog laat geworden gisteren? Half 5. ;s Vanavond toch maar wat vroeger gaan. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
haha echt hé.. ik moest er om 8.30 weer uit ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben... ...een vogeltje... ...kijk een raam... ...wie er het eerste is!.... ...POF... ...fok, verloren... ---------------------------------------- argh | ||
Boswottels![]() |
![]() | ![]() |
kansloos! het is al weer bijna 22.00 joh! de uren vliegen voorbij | ||
NoJoke if you cant stand the heat, get out of the kitchen ![]() |
![]() | ![]() |
barca - ac 0-0 (tussenstand) ---------------------------------------- I shall look for you, Lord by praying to you and as I pray I shall believe in you, because we have had preachers to tell us about you. It is my faith that calls to you, Lord the faith such you gave me and made to live in me through the merits of your Son, | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Ozcan, maak je trouwens ook muziek? :- ) ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
de vogel is gevlogen ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben begonnen met rappen. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Moest Ajax vanavond niet? | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
ja, die staan 2-0 voor | ||
D-on | ![]() | ![]() |
2-0 voor![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Beter! ![]() | ||
en sneijder speelt weer.. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 26-04-2006 @ 21:50 Ik ben begonnen met rappen. en bevalt het ? ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Aight. Sja, geen TV op m'n kamer, en dingen te doen op m'n computer. Altijd 'n kutkeuze.. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Nou. Ik ben net weer gestopt. | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 26-04-2006 @ 21:57 Nou. Ik ben net weer gestopt. ![]() ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 26-04-2006 @ 21:57 Nou. Ik ben net weer gestopt. valt tegen hé ![]() ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Quote: ROCKA schreef op 26-04-2006 @ 21:56 Aight. Sja, geen TV op m'n kamer, en dingen te doen op m'n computer. Altijd 'n kutkeuze.. het is ook niet op tv, lang leve de NOS teletekst browser via internet | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: V.I.P. schreef op 26-04-2006 @ 21:57 (...) ![]() Wat is dat nou weer voor een nutteloze post? Tsk tsk. ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
ROCKA Baas |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 26-04-2006 @ 21:57 (...) het is ook niet op tv, lang leve de NOS teletekst browser via internet Ho shit, ja, da's waar... bedankt voor 't geheugensteuntje ![]() | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
pluche beesten! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 26-04-2006 @ 22:02 pluche beesten! [ Dit bericht is gewijzigd door op 26-04-2006 @ 22:08:27 ] ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
![]() | ![]() |
word![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Wat nou? ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
kusje derop. Die met die eendjes was leuker![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ja, ik lees nog suske en wiskes ! ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
my hips dont lie!! ja ff dat je het weet | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Where's the strong confident people, conquering evil knowin love is all they need like they were fond of the Beatles? listen, can you imagine bob dylan dissin lenon? picture, eric clapton clappin bringin tears in heaven die lines zijn dope | ||
V.I.P. California dreamin' ![]() |
![]() | ![]() |
idd dope, van wie zijn ze? ---------------------------------------- I've tried Shakespeare, respect due dere But did is de stuff I like | ||
![]() | ![]() |
pascal | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
hahaha charlie ![]() | ||
Ronny een geschiedenis zonder toekomst ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.ebaumsworld.com/handsex.html melige shit hier. maar denk niet dat ze het egt met de hand hebben gedaan eerlijk gezegd. ---------------------------------------- Balkenende geef poot, niet blaffen | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
kennen jullie die schimmelreclame met die kutbeesten die onder je teennagel kruipen ofzo? wat een hoerenreclame is dat | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Word | ||
![]() | ![]() |
schimpie! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LD50 schreef op 26-04-2006 @ 21:48 Ozcan, maak je trouwens ook muziek? :- ) Je moest eens weten ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hollandse Schlagers. | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Keihard verloren met zaalvoetbal 2-12 ![]() ![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga slapen. En poppekontje: deelnemen is beter dan winnen yeah right, zowiezo niet ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 26-04-2006 @ 22:56 Hollandse Schlagers. Minus de 's'. ![]() ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
schaduw doe is niet zo kinderachtig!!! | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Regels zijn regels, daarom gaat ie bij de pliesie werken. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
ik doe niet kinderachtig hoor, maar over bamipampam lullen kan je hier ook doen.. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |