Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
of olijf met geitenkaas en paneermeel | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
of ik toep+coe+sf je ass met 3.4k crits frikandellen klinkt goed ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
maar het is broodje unox tijd vind ik ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
![]() | ![]() |
goed he 3 posts onder elkaar wacht op mod reactie ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
foei osiris! ja broodje unox damn, ey maar watop met vrijdag dan? rondje lopen? | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
http://video.google.com/videoplay?docid=-3136555040481922521&q=Mouse+Stone+Island&pl=true bakra bosneger | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
tjek dit nummer, ik heb em nu opstaan, kankerill. http://www.xs4all.nl/~nadjim1/10-tech_n9ne-trapped_in_a_psychos_body_(original)-c4.mp3 [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2006 @ 01:20:25 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
![]() | ![]() |
mjah rondje lopen is wel verplicht ja ff opge kijken maar ik ga niet te lang in die tering bende met tering mongolen lopen ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
ahahaha kanker | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Ewa sjow dang mi taki keba. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Bijdeze een bericht van mij kleine neefje van 2: nvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvxvxcxsdasdc | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
oooh wat lekker wakker worden, gewoon en clip van shakira op tv , woot woot, nu nog me shagie en me koppie koffie en ik ben weer onderweg.. | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Hee ik heb honger man | ||
![]() | ![]() |
moet je eten g | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Haha geeft iedereen altijd dezelfde reactie op die vraag? Maarre goed idee man. Zo maar 'ns opstaan en naar beneden lopen. | ||
![]() | ![]() |
denk dat er weining reacties mogelijk zijn bij zon opmerking, denk je niet? | ||
![]() | ![]() |
je kan ook zeggen bij zown opmerking Honger in afrika hebben ze honger hier heb je trek | ||
![]() | ![]() |
nee die is orgineel woot woot | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Vent, pak bier o.i.d en zuip net zo lang tot je honger weg is | ||
![]() | ![]() |
ok als het orgineel moet zijn zeg je: ja ! daar had ik vorige week donderdag ook last van gaat vanzelf over | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
uhu ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
volgens mij zijn jullie allemaal Shakira groupies! | ||
![]() | ![]() |
shakira hips dont lie vriendin is daar helemaal gek van![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 27-04-2006 @ 10:22 volgens mij zijn jullie allemaal Shakira groupies! groupies is te veel. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
dope vriendin heb je, nummer? wehhehe | ||
![]() | ![]() |
nou als groupie zou ik wel ff backstage met haar willen chillen![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
fakkel opsteken ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
me kubus shirt zit goed![]() | ||
![]() | ![]() |
Geregistreerd: 04-11-2005 (174 dagen) Posts: Totaal: 1000 Per dag: 6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jubileum voor kapowski taart voor iedereen | ||
![]() | ![]() |
mooi | ||
![]() | ![]() |
dat dacht ik | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
lekker kapowski ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
check mn sig ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 27-04-2006 @ 10:29 Geregistreerd: 04-11-2005 (174 dagen) Posts: Totaal: 1000 Per dag: 6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jubileum voor kapowski taart voor iedereen Geregistreerd: 25-08-2004 (610 dagen) Posts: Totaal: 3309 Per dag: 5 en wat krijg ik ? ![]() | ||
![]() | ![]() |
mijn stuk taart, ik heb geen zin meer | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
'k hoef geen taart pas, thnx, net ham-kaas croissant op ![]() | ||
![]() | ![]() |
mm een disstrack dan? | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
luk---luk---lukt je toch niet ! | ||
![]() | ![]() |
hehehehe... ik zal kijken wat ik voor je kan fixen vandaag, ![]() | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
PAPPIEES! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
yo HUUS ! pascool , doe nou niehiet !!! ![]() | ||
Ik moet een recensie schrijven voor een doelgroep die bestaat uit journalisten. Maar wat willen journalisten nou over een cd lezen wat normale mensen niet zouden willen? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Uitgave bureau , datum 1e druk , dat soort technische bla bla ? ![]() | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Nee. Waarom zouden ze dat willen weten? Als je een recensie leest ben je gewoon benieuwd naar de mening van iemand die er verstand van heeft, voor het geval je t product wil kopen ofzo. Lijkt mij dan. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
"Ik moet een recensie schrijven voor een doelgroep die bestaat uit journalisten" miet zomaar een lezer dus, technische paps ![]() | ||
![]() | ![]() |
weet je wat ik denk? dat mijn broodje lekker was de kofie bijna klaar is me shag beetje zwaar valt, en dat het kenker lekker weer is, dus ik zo maar is ga, maar dat lijkt mij dan | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Wie kan het nou wat schelen wanneer iets voor de eerste keer is uitgebracht, hoe groot de oplage was, wie t uitgeeft, etc? Als je een recensie leest om die reden ben je tjabbo. Maar volgens mij worden die zaken sowieso bij de meeste recensies genoemd? Dusja. | ||
Hmm okee.![]() Maar shit komt wel goed, ik ben een journalistieke pappie. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
geen cola meer voor mij | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
ik heb er de ballen verstand van, wou alleen maar helpen hoor ! tsk | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |