Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 27-04-2006 @ 18:47 (...)Bijna de 16 bars bereikt, het wordt alleen wel ff kijken hoe het allemaal moet gaan lopen, want vanaf morgen ben ik weg naar een camping en heb ik dus geen internet. Dus ik moet wat later droppen of een uitweg zien te vinden. @ Pila, hm kan niet vinden hoe ik de eigenschappen moet veranderen, ik kan alleen de titel van de track veranderen als ik het zo opnieuw opsla. van mij mag je later droppen hoor. Geen problemen mee ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Pila Boven De 18 ![]() |
![]() | ![]() |
relex.. rechtermuisclick in een spoor in cool edit.. insert > wave from file.. kies het nummer wat je van naam wil veranderen laden laden enz bestand > save mixdown as.. verzin wat.. relex - nr1 ofzo klaar.. zo werkt t bij mij altijd.. ALS ik iets moet veranderen ---------------------------------------- maak je koud als ijs en steek je met een lepel | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Ik ga me kreidler maar is uit de schuur halen met dit mooie weer. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
hahahahaha, dope! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
19 mei moet ik naar kröller möller museum of zo.. is dit wat ?? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja is koel. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Das vlak bij mij![]() nouja valt eik ook wel mee. [ Dit bericht is gewijzigd door op 27-04-2006 @ 20:15:43 ] ---------------------------------------- .... | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
veel chickies daar man ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Wat een kutnaam. | ||
Groninger ik voel mij TOF ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.exceptional.co.nz/hoff.htm even voor de lachspieren ![]() ---------------------------------------- FC Groningen: THE PRIDE OF THE NORTH | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
![]() Jaa vriend.. maar 2 op de hele wereld die hem kunnen ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- ya diggg | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
verse akka.. een vriend van mij kan hem.. echt zoo moeilijk is die akka :| ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
raad ns wie zich doodverveelt vanavond.. in zn eentje | ||
_Osiris_ Das Eisern Händschen ![]() |
![]() | ![]() |
slotje ---------------------------------------- did you call me the N word? you did not just call me the N word, im no noob! | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
word ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
weurd | ||
![]() | ![]() |
yo ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
hey man | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
hOii ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
pluche beesten!![]() ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Pikachu ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ik heb zo'n schaap | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dat is een muis vrind. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hoezo zeurt osiris steeds om slotjes? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
vraag het hem aduuuuuh ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Hey, Livio, die Limburgers hadden op m'n nintendo-beat gespit. lol. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Jonkonize! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
serieus? haha koel, laat eens horen! | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
pff... | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
dat doet mee denken aan dit ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 27-04-2006 @ 22:04 serieus? haha koel, laat eens horen! Deze was maar 8lines: heb nu een wat langere gemaakt; elk 16 lines en dan ook wat serieuzer. Ik laat die wel horen tegen de tijd, aangezien deze nogal laag qua volume was. Flow zat ook niet helemaal lekker, terwijl in die andere track wel. Ik geef ze dus effe wat tijd om er wat serieus' mee te doen. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
ik zag gister de enige echte petfles op de straten ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Tof ld. | ||
RockyJ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 27-04-2006 @ 21:30 ( Plaatje ) Jaa vriend.. maar 2 op de hele wereld die hem kunnen ![]() 2? bijna 3 dan.. ik ken m bijna . et omhoog wippen lukt wel zo, alleen het laatste tikje lukt niet altijd | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
morgen lsd![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RijmPiet schreef op 27-04-2006 @ 22:06 ik zag gister de enige echte petfles op de straten ook toevallig, ik de enige echte RBdjan op de Wallen ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
![]() | ![]() |
Quote: RockyJ schreef op 27-04-2006 @ 22:07 (...) 2? bijna 3 dan.. ik ken m bijna . et omhoog wippen lukt wel zo, alleen het laatste tikje lukt niet altijd ja dat vond ik ook al zo vreemd die uitspraak, alsof daar een metertje voor is. ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 27-04-2006 @ 22:07 morgen lsd ![]() LSD>? zaandam ik represebt ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RockyJ schreef op 27-04-2006 @ 22:07 (...) 2? bijna 3 dan.. ik ken m bijna . et omhoog wippen lukt wel zo, alleen het laatste tikje lukt niet altijd kan | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Laatste School Dag van de Lindeborg te Leek woehoe ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
morgen! laatste dag voor een minivakantie en dan mijn "overgangsexamen" fxckkkk ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: cml.exe schreef op 27-04-2006 @ 22:07 (...) ook toevallig, ik de enige echte RBdjan op de Wallen hahaha.. die zie ik (zweer ik) - zonder uitzondering - iedere dat ik er ben ..die gast leeft daar of zo ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ReLex schreef op 27-04-2006 @ 18:36 Grr Itunes heb ik er al een tijdje geleden van afgegooid. Ga em ff weer downloaden, volgens mij heb je gelijk. Je moet winamp openen, dan de nummers darain spelen die je wilt veranderen, rechtsklikken opeen nummer en dan klik je op "View File Info" Hier verander je de artiest/titel/album en dan wordt het opgeslagen in de ID3V1 of ID3V2 Tag, deze tags worden gelezen door je ipod. Dus album naam hetzelfde maken, dan komt het helemaal goed. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Oooh en wat doet meneer Ozcan op de wallen ????? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
en kapowski is ook weer in het huis | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Sommigen wonen op het internet ja... ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Ozcan is pooier. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
swike ik weet niet waar jij je computer hebt staan maargoed | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Duh, ik hou het straat man... ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |