Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
regels en shot je weel zeluf het is geen vrijstaat, ga niet onnodig topics non stop omhoog kicken. Dat soort slap geouwehoer doe je in de kroeg toch ook niet... topics als Hey ik ben nieuw! of Hey ik ga weg/kom terug doen we niet. Om voor te stellen is een apart topic net als in de rest van SLP wordt het ook hier enigzins op niveau gehouden.. SLP en SC zijn geen vrijbrief om onzinnig te zijn slowchats doen we hier alleen in de Slowchat topics. Maar hier geldt slowchat = slowchat!! Dus geen onzinnige dingen en ook niet om te laten merken dat je online bent of dat je iets gaat doen. topics zoals: Ik verveel me! doen we ook niet meer hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen hou het niveau van de topics buiten het slap geouwehoer forum normaal en post daar op de juiste plaats. voor de rest hou je je aan de normale regels, gescheld en persoonlijke bullshit tegen wie dan ook wordt verwijderd. [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2006 @ 20:04:36 ] | ||
![]() | ![]() |
whehehe we doen gewoon 2x 82 geen probleem | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
82, wat een vieze breezers zijn we toch ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Alsof iemand die shit nog leest. En ik heb daar last van @ Brandt. Als mijn examens voorbij zijn, dan zuip ik me diezelfde avond compleet te pletter. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 17-05-2006 @ 20:01:59 pff, stelletje junks en alcohollisten hierzo eey, ik zei toch dat ik veels te vaak nuchter was of wat ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2006 @ 20:04:41 ] ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
ja brandt de percefte schoondochter ait.. maareh je vriend is ook een junk schat dus ja... | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Hey brandtje , ik kan ook na mn examen naar rotterdam komen om die track op te nemen. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: pff, stelletje junks en alcohollisten hierzo kan ik niet helpen. ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
sommige mensen zeggen dat t komt omdat ik vriendin heb, maar das bullshit man de drang is gewoon stuk minder lijkt wel, al heb ik nu wel trek in een dikke hehe ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 17-05-2006 @ 20:05 sommige mensen zeggen dat t komt omdat ik vriendin heb, maar das bullshit man de drang is gewoon stuk minder lijkt wel, al heb ik nu wel trek in een dikke hehe ghehehe ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 17-05-2006 @ 20:04 Hey brandtje , ik kan ook na mn examen naar rotterdam komen om die track op te nemen. ja is cool. maar dan wil ik wel eerst mic hebben, want als je ziet wat ik nu heb moet je fluisteren, ander is je je sterm disorted ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 17-05-2006 @ 20:05 sommige mensen zeggen dat t komt omdat ik vriendin heb, maar das bullshit man hahha word | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
hou ons vooral op de hoogte brandt [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2006 @ 20:07:33 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Hmm vanavond heerlijk feestje.. Ik ga maar alvast wat biertjes drinken.. Photoshop opdracht is gedaan door me broer.. Dus ik heb geen zorgen meer Later mensejs. Tot morgen. Ik kom dan wel weer met foto-reportage ![]() TSJO! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
haha spirit wat praat jij? en @ muss veel plezier man, ik krijg door er over te praten ook weer zin om te ontnuchteren ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 17-05-2006 @ 20:05 al heb ik nu wel trek in een dikke hehe Quote: Spirit schreef op 17-05-2006 @ 20:07 hou ons vooral op de hoogte brandt ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
![]() | ![]() |
aaaah bedoel je zo, nou zal ik maar ff de benenwagen pakken dan... hmmm ik kan ook is verstandig doen, en de meso economie boeken induiken ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 17-05-2006 @ 20:04 ja brandt de percefte schoondochter ait.. maareh je vriend is ook een junk schat dus ja... ja maar voor hoelang nog, wacht maar, binnkort ben je helemaal afgekikt ![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
haha over wie gaat dat nou? mis ik wat? ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 17-05-2006 @ 20:13 (...) ja maar voor hoelang nog, wacht maar, binnkort ben je helemaal afgekikt ![]() oeh afkick kliniek, ben benieuwd krijg ik dan ook allemaal pillen enzo? | ||
![]() | ![]() |
aaaaa replay en pascool damn replay, je gaat wel heel het forum af he! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 17-05-2006 @ 20:16 aaaaa replay en pascool damn replay, je gaat wel heel het forum af he! ja ben jou voorbijgegaan ![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
pssst https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=15075 voten moederbitches! ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 17-05-2006 @ 20:18 (...) ja ben jou voorbijgegaan ![]() ik ben gewoon te hoog gegrepen voor jou ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
wie doet er nog meer mee met brak zijn ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 17-05-2006 @ 20:18 (...) ik ben gewoon te hoog gegrepen voor jou ![]() je staat onder mij dus dat kan helemaal niet vriend | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 17-05-2006 @ 20:18 (...) ik ben gewoon te hoog gegrepen voor jou ![]() Ghehe ben je zo lang dan ![]() of heb je zo'n ego dat je jezelf te goed vind voor mij ![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
ja kut ik blijf alleen boven pascool als ik me berichten edit! haha hmm nehhh forumdaten gaat me wat ver madamoiselle ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
weuw jij bent best dom, maar ik moest lief doen dus, ik doe lief.. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
niemand dus..... ok ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
fuck kut tyus ipod, wil net gaan lopen, is die accu op ![]() nu dus toch maar eerst die accu vervangen, dat gaat voor een nieuwe mic ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 17-05-2006 @ 20:22 niemand dus..... ok jawel dek, ik ben ook brak ![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
sorry pascool, ik wou jou niet dissen...![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 17-05-2006 @ 20:23 sorry pascool, ik wou jou niet dissen... ![]() alsof je dat gelukt was ![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
yeahhhh,, kom maar op allemaal![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
![]() | ![]() |
nah is cool je weet zeluf, we doen die forumdatting zins 1670 je weet je weet stil going strong, ons motto, rare motto anyway, weuw | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Brandt schreef op 17-05-2006 @ 20:24 yeahhhh,, kom maar op allemaal ![]() hahaha sorry schat zal nu lief tegen je doen ![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
fak it, ik ga naar de shop, ik verveel me de tyfus en ik lul te veel als ik nuchter ben ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
shmook ze ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
thanks bis spater en tot zo en replay niet haten, ik bedoel de dingen niet zo rot als ze klinken ![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik haat niet wor![]() ---------------------------------------- .... | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Je haat wel! | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Laten we lief zijn![]() ![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Fuck liefde en fuck de wereld! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 17-05-2006 @ 20:42 Fuck liefde en fuck de wereld! weuw was gebeurt ouwe? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 17-05-2006 @ 20:42 Fuck liefde en fuck de wereld! ist uit ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Dont make love , make war ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Quote: Replay schreef op 17-05-2006 @ 20:43 (...) ist uit ![]() Nee, dát zijn de opbeurende vragen! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
pff [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2006 @ 20:45:34 ] ---------------------------------------- .... | ||
Pfffff kut edit altijd [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-05-2006 @ 20:45:16 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |