Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 18-05-2006 @ 00:01 ODIN, JIJ WEET NIKS!!!! ik weet niks ? een ding weet ik 100% zeker ik breek je kutjong je weet niet met wie je fuckt ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 18-05-2006 @ 00:01 je mag geen pm's posten... privacy he.. pas maar op hoor, straks word je gebanned en nu moet arme schaduw je bericht gaan editten... jeetje 1. Who gives a fuck? 2. Who gives a fuck? 3. Heeft schaduw geen zin in, die zit me zijn hoofd in de wolken (bijna dan) | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 18-05-2006 @ 00:01 je mag geen pm's posten... privacy he.. pas maar op hoor, straks word je gebanned en nu moet arme schaduw je bericht gaan editten... jeetje Is waar ook... | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LD50 schreef op 18-05-2006 @ 00:02 (...) ik weet niks ? een ding weet ik 100% zeker ik breek je kutjong je weet niet met wie je fuckt ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
hahahahahhaha pascool ^^ dope avata & sig heb je daar zeg ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 18-05-2006 @ 00:02 (...) 1. Who gives a fuck? 2. Who gives a fuck? 3. Heeft schaduw geen zin in, die zit me zijn hoofd in de wolken (bijna dan) hallo wil je abu geen pms van mij in het openbaar posten ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
@ rijmpiet, je weet het jonge, ik ben je grooste fan @ld, oke moet je me der eerst 1 sturen zodat ik die niet kan posten | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
oke dat heb ik gedaan ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
Aan: LD50 Datum: 18-05-2006 Afzender: -pascool- ik ben verliefd op je. oeps doe ik het tog [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2006 @ 00:10:02 ] | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
ban hem alsjeblieft!!!1 ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
ja doe dat alsjeblieft!!123 | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
hallo, dit is een officiele ban aanvraag. pascool, ook wel bekend als pascal, post pms van mij in het openbaar. dit mag niet. ik wens hierop een zware en gepaste straf!! groeten, peter ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
er worden hier geen fans van de rijmpiet geband wel verdikkeme ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Beste Peter We hebben jou klacht in behandeling genomen en zijn tot het volgende resultaat gekomen. OP TIEFN JONG!!! Gegroet Alwin [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2006 @ 00:09:55 ] | ||
zo erg is die pm toch niet? | ||
![]() | ![]() |
weuw schaduw is grappig | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Alwin ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
vreemde stemming ben ik nu, ga waarschijnlijk nachtje doorhalen en owja denk wel vreemd genoeg om een foto van mezelf te posten, speciaal voor jou pascal ---------------------------------------- son get wrec | ||
Quote: -pascool- schreef op 18-05-2006 @ 00:10 weuw schaduw is grappig Ik vind mezelf ook erg lachwekkend.. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
toekomstigheid benaderd worden door eenen drietal engelen...Het plachten opvolgend te zyn: den engel van "dat wat geweescht is" , eenen engel van "dat wat is" ende alsch laetste eenen engel van het "dat wat zyn zal" Weescht gy nimmer ende niet bevreescht ende probeert gy vooral niet den glorieuschen met eenen pantoffel weg te jaegen! Zy allen zyn u thansch goed gezind ende zullen u uwer opdracht Godsch oopenbaeren! Het schynt ietsch van doen te hebben met uwer sandalen... *kijckt geheimzinnig* ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
DEK weet Sadar WOHOOOOOO mijn droom komt uit nu kan ik lekker slapen Schaduw jonge tis jammer dat je geen lekker wijf bent | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 18-05-2006 @ 00:11 (...) Ik vind mezelf ook erg lachwekkend.. hehe, ik moest ook lachen hoor. :- ) ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 18-05-2006 @ 00:12 DEK weet Sadar WOHOOOOOO mijn droom komt uit nu kan ik lekker slapen Schaduw jonge tis jammer dat je geen lekker wijf bent ie gridi pangpang soco trangsma, ik ram je pola naar de tering met me anaconda ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Quote: -pascool- schreef op 18-05-2006 @ 00:12 Schaduw jonge tis jammer dat je geen lekker wijf bent ![]() | ||
![]() | ![]() |
Quote: LD50 schreef op 18-05-2006 @ 00:13 (...) ie gridi pangpang soco trangsma, ik ram je pola naar de tering met me anaconda ja does nou normaal man, daar snap ik dus niks van ook al doe ik me best | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 18-05-2006 @ 00:13 (...) ja does nou normaal man, daar snap ik dus niks van ook al doe ik me best Dus ik was op die concert van Andre Hazes weet je samen met mijn nicht. Iedereen danste behalve wij, want we wisten niet hoe we hierop moesten dansen. Dus gingen we op onze stijl dansen. We gingen schuren, maar gewoon voor fa2, je weet toch is gewoon me nicht, ik had er geen gedachten bij snap je. Maar haar bil is bigi en strak weet je. Ze drukte me bana zo en ik kreeg een stijve. Andre zong nog van ZAK ZAK ZAK en we gingen zakken. Ik dacht van nooo, is me nicht mang. Marja ik werd eventjes blind en ging ook los. Ik ging haar BOEKE, want die poku maakte stuk. Ik pakte haar lekkere grote strakke bil en ik drukte het tegen me bana en zij ging trillen. Ik weet gewoon dat zij helemaal hors werd. Later kreeg ik zo'n lekker gevoel he...pff mijn broek was gewoon nat. Voor me nicht is ghet volgensmij normaal. en voo rmij niet. Ik weet niet meer hoe ik tegen haar moet doen. heb je tips ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
Quote: LD50 schreef op 18-05-2006 @ 00:14 (...) Dus ik was op die concert van Andre Hazes weet je samen met mijn nicht. Iedereen danste behalve wij, want we wisten niet hoe we hierop moesten dansen. Dus gingen we op onze stijl dansen. We gingen schuren, maar gewoon voor fa2, je weet toch is gewoon me nicht, ik had er geen gedachten bij snap je. Maar haar bil is bigi en strak weet je. Ze drukte me bana zo en ik kreeg een stijve. Andre zong nog van ZAK ZAK ZAK en we gingen zakken. Ik dacht van nooo, is me nicht mang. Marja ik werd eventjes blind en ging ook los. Ik ging haar BOEKE, want die poku maakte stuk. Ik pakte haar lekkere grote strakke bil en ik drukte het tegen me bana en zij ging trillen. Ik weet gewoon dat zij helemaal hors werd. Later kreeg ik zo'n lekker gevoel he...pff mijn broek was gewoon nat. Voor me nicht is ghet volgensmij normaal. en voo rmij niet. Ik weet niet meer hoe ik tegen haar moet doen. heb je tips jep get a girlfriend | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
1. Stel jezelf even in het kort voor. 2. Neem de volgende situatie in gedachten: Je hebt een erg leuk meisje ontmoet, jullie mogen elkaar beiden heel erg graag, je vriendenkring moet echter helemaal niets van haar weten, en het ziet er ook niet naar uit dat dit gaat/ dat je dit kan veranderen, wat doe je? 3. Wat vind je de meest irritante eigenschap van jezelf? 4. Wat vind je de leukste eigenschap van jezelf? 5. Vind je jezelf een wereld verbeteraar?, en wat zou je graag willen verbeteren als je dat kon? 6. Ruzie met een goede vriend/vriendin door jouw toedoen, hoe maak je dit goed ? 7. Wie is de belangrijkste persoon in je leven, en waarom? 8. Als je voor een jaar op reis zou gaan, en je mag slechts 1 cd-album meenemen, welke zou je dan in je tas doen en waarom? 9. Stel je de situatie voor dat je een ernstig ongeluk zou krijgen, nu mag je kiezen tussen de gevolgen, een geestelijke of lichamelijke handicap. 10. Welk doel heb jezelf gesteld in het leven? 11. Wat was het beste moment in je leven tot nu toe? 12. Wat was het slechtste moment in je leven tot nu toe? 13. Wat betekend muziek voor je in het dagelijks leven? 14. Ben je een materialistisch ingesteld persoon, of juist niet? 15. Hoe sta je tegenover het geloof en spiritualiteit?, en wat doe je er indien van toepassing zelf mee? ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Vriendinnen moet je niet aan beginnen.. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 18-05-2006 @ 00:16 Vriendinnen moet je niet aan beginnen.. Omdat? | ||
Jezus, wat een vraag! Vraag je ook aan je moeder of ze je vader's anus likt? | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
Hahahhahahahaha ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 18-05-2006 @ 00:17 Jezus, wat een vraag! Vraag je ook aan je moeder of ze je vader's anus likt? Uhm nee niet echt, maar ik vind het best dat je hormonen werken enzo en wil best mee spelen, maar dan moet je ook wel even die discussie normaal aangaan | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 18-05-2006 @ 00:17 Jezus, wat een vraag! Vraag je ook aan je moeder of ze je vader's anus likt? Hahaha. Je bent op dreef. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
laat dan maar zitten, het is ook voor mij laat.. | ||
![]() | ![]() |
SADAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weuw jij bent een echte neger, mag ik je handtekening? | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ik word gek hier ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
wat dan? | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
yeah ik krijg een hoogstpersoonlijk eigensamengestelde mixtape voor mn verjaardag ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Negers zijn niet zeldzaam ofzo ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
nee maar wel negers die ik met toestemming mag slaan | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
mja denk dat ik zaterdag in zwolle ben ja als jij dan achter je computer wegkomt -- | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Is goed, maar wil ook die van jou, na die dek freestyle, ben ik groupie geworden. ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
wat wil je? tog geen ghetto praktijken he? ik ben niet zo straat ingesteld | ||
![]() | ![]() |
uhm ld daar mag je mee stoppen zeg maar, ik check het ook wel na 1 x ![]() | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
lol sorry ;p ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ben hier al lang niet meer geweest alles chill dudes ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
ej deze klinkt dope man, kan wel wat worden | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Zeker en met jou en je irritante avatar ook? ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Sahbi tok. Ben maar eens gaan samplen. :- ) ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 ] |