Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
http://www.vkmag.com/media/agressief/ De Gnoe Tang Clan, niet verwarren met de Wu Tang Clan, bestaat uit veel rappers. Het mooie van deze rappers is dat ze alleen maar tracks opnemen als ze dronken of stoned zijn. Niemand weet wie ze zijn, maar geruchten gaan dat sommige in bekende hiphop crews zitten. wie herkent namen? Ik vind de 2e wel bjte lijken op iemand van DAC ofzo en de 1e en 3e op Jimmy G & Special O [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2006 @ 18:31:00 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Eentje lijkt op jiggy vind ik. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Gruwelijk droge clip trouwens. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Die op Jiggy lijkt, de 2e bedoel je zeker of niet. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wat is droog aan mensen die denken dat het grappig is om elkaar te slaan? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
aaaallll you neeeeeed iss....![]() ---------------------------------------- .... | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
heeeeeeeeeuh weer 3 kilo aangekomen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Lupe Fiasco is nog best dope jah ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 18-05-2006 @ 20:24 heeeeeeeeeuh weer 3 kilo aangekomen ik ook, heb ik wel een half jaar voor moeten zwoegen ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
ik een week trainen ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Ghehe kee dan![]() ik 2 jaar aan de pil (schijnt te helpen voor aankomendheid ofzo ![]() ![]() ---------------------------------------- .... | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
ik ben weer afgevalle ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Weeg je te weinig? ---------------------------------------- son get wrec | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja nogal ja![]() ---------------------------------------- .... | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Volgens mij ik ook, maar boeit me niet zoveel denk ik. Is 44 kilo erg weinig als je 1.64 bent en 16 jaar? ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
Ik weeg 92,7 kilo ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
afvalrace of wat? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Quote: Sadar schreef op 18-05-2006 @ 20:33 Volgens mij ik ook, maar boeit me niet zoveel denk ik. Is 44 kilo erg weinig als je 1.64 bent en 16 jaar? .... ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Sadar schreef op 18-05-2006 @ 20:33 Volgens mij ik ook, maar boeit me niet zoveel denk ik. Is 44 kilo erg weinig als je 1.64 bent en 16 jaar? aj rellie deunt neu, maar ik ben 1.58m/1.59 ofzo en ik weeg ongeveer 40 nu dan half jaar geleden dus nog minder, maar dat schijnt dus veel te weinig te zijn enzo. en oja ik ben ook 16 ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb ideale BMI, alhoewel ik de laatste maanden redelijk stil zit. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Sadar schreef op 18-05-2006 @ 20:33 Volgens mij ik ook, maar boeit me niet zoveel denk ik. Is 44 kilo erg weinig als je 1.64 bent en 16 jaar? http://www.innerned.com/gewicht.html ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: haha klopt dat ding ![]() nee tog, staat dat ik de zwaar ben hahaha lolz ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Ben dus "Te licht! Risico voor de gezondheid!". Ojeee... ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
Ik ben te zwaar ![]() Maar staat daarboven ook dat het ook te maken heeft met je vetpercentage. en die is bij mij nogal laag ![]() Dus ik hoef me geen zorgen te maken ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
http://games.voedingscentrum.nl/body_mass_index/body_mass.html Die is wat betrouwbaarder. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
volgens die van jou heb ik wel het juiste gewicht ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
volgens die andere weeg ik net iets te weinig![]() ---------------------------------------- .... | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Bij die van iminic, heb ik een bmi van 16, wat wel goed is volgens mij. ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
heb net een gezond gewicht.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Je weet toch zelf ook wel of je lekker en gezond in je vel zit![]() ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: D-on schreef op 18-05-2006 @ 20:47 Je weet toch zelf ook wel of je lekker en gezond in je vel zit ![]() uhm nee, ik was 2 jaar geleden dacht ik ook gezond maar scheen toen te weinig te wegen wat heel slecht schijnt te zijn. jaar later kreeg ik pfeiffer omdat ik te zwak was om anti stoffen aan te maken en shit, nu nog last van en dat alleen omdat ik te weinig weeg. ---------------------------------------- .... | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Ja, maar ik verveel me dus wou dit weleens weten. ---------------------------------------- son get wrec | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ey yo we bouncen op die beat Ey yo we stampen op die beat We rampeneren op de vloer en het geeft geen ene moer Want het het is Ali (WAT) Ali (WAT) met Yes-r (WAT) met Yes-r (WAT) en Partysquad en Partysquad en Partysquad (Partysquad Partysquad Partysquad) ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben gezond ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
JUH! ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
rr00bbiiee Robbie ![]() |
![]() | ![]() |
Beatboxen in een mondharmonica, dope ![]() http://youtube.com/watch?v=DjpyP0xntm0&search=yuri%20harmonica | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Vriend van me kan dat ook , echt lauww HEYUHHH , vinden jullie je eigen zweetvoeten lekker ruiken ? [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2006 @ 21:25:39 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
wtf skillz ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
ik zoek die site die hier onlangs is gedropt, waarbij je gratis TV kon zien via internet ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
eey,wat betekend 'oppervlakkig' volgens jullie? ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.channelchooser.com/ ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
juan d <respect is everything> |
![]() | ![]() |
dames dames... check plz ff die shit en geef me wat feed ofzo, zou misschien wel fijn zijn ![]() het is trouwens een audio voor de battle competition: https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=14920 hebben jullie toch nog iets nuttigs te doen ipv allemaal onzin te posten ![]() What What, Juan D is in da house ![]() | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Slugger-D~ schreef op 18-05-2006 @ 22:53 eey,wat betekend 'oppervlakkig' volgens jullie? standaard, zonder diepgang. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Hoi! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind dat de regels hier niet gehandhaafd worden door de mods !! En die hyreme !!.. die moet ook is zijn bek houden met zijn vervelende opmerkingen en zo.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-05-2006 @ 23:09:59 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Wist je het nog niet dan? Alle regels op dit forum zjin voor de zwarte mensen.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Racist !! Ik klaag je aan voor discriminatie.. Je krijgt nu misschien een taakstraf van 2 uur bij de alber heijn en een waarschuwing: Als je dit nog een keer doet moet je in de hoek staan.. jaja zo slecht is het gesteld met het nederlands rechtssysteem ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Nee, ik ben geen racist.. Ik discrimineer alleen. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 18-05-2006 @ 23:08 Hoi! Ik heb wel een mooie trend geset blijkt he ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |