Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Voor al uw uitdagingen - zet pas een nieuwe uitdaging als er geen één meer open staat. - dit is geen chattopic alleen bedoeld voor uitdagingen. - minimale regels: - een taal - 10 regels - 3 votes is KO. - ben je nieuw? lees nog even de FAQ topics door zodat je weet hoe het hier werkt. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Critical, J-style en beatzipper, een kwartetje doen? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Ja lijkt me cool ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Als die andere 2 ook accepteren maak je maar een topic aan ofso, ik zie het wel. regels: 12-16, blind?, NL, deadline: een dagje of 4/5 ofso. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil wel battelen, deadline zo snel mogelijk 16 lines en nederlands zeg ut maar | ||
KillaZ Ik steel je fiets en ren er mee weg ![]() |
![]() | ![]() |
revo is goed, maak maar topic......deadline morgen 23:59?? [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-06-2006 @ 23:07:55 ] ---------------------------------------- "daar zat ze aan de bar, ik schatte dr 15, hooguit 16. Ik vroeg hoe oud ze was.....ze antwoordde:" "12........." | ||
Gifito gifito_de_Don ![]() |
![]() | ![]() |
gifito de don is weer eens aan een batlle toe wie durft het op te nemen tegen deze MC... ehhh laat het me dan weten -nederlands -10 lines -blind -3 votes [ goed onderbouwd ] ---------------------------------------- -----simple-signature-------------------------------------- | ||
zakaria Lyrice Rap Meester ![]() |
![]() | ![]() |
Kom maar Ouwe rock ik je pet Deraf | ||
Gifito gifito_de_Don ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: zakaria schreef op 04-06-2006 @ 17:26 Kom maar Ouwe rock ik je pet Deraf Oke wat jij wilt ,... deadline hebben we het later nog over heb het momenteel druk met het voorbereiden van me intake..... ---------------------------------------- -----simple-signature-------------------------------------- | ||
SehhhS-P-IK-R-i | ![]() | ![]() |
IK WIL ZO SNEL MOGELIJK EEN BaTTLE!! | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Ik battle wel | ||
kom maar dan | ||
sloothaak kom battelen dan![]() | ||
standaard shit 16 bars deadline moet nu kunnen tog 16 bars freestyle shit je weet zelluf spikri | ||
Ik heb al een topic aangemaakt | ||
![]() | ![]() |
Wie wilt -nederlands -10 lines -blind -3 votes [ goed onderbouwd ] | ||
Ja is goed, als ik 2 battles op een dag mag. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nee je moet eerst ene afmaken en dan mag je met nieuwe beginnen.. maja mods zien dat altijd door de vingers ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Ik heb al gewonnen. ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
o dan heb ik niks gezegd ---------------------------------------- .... | ||
Nou, wil je nog zakaria? | ||
![]() | ![]() |
oke jong ik maak topic aan | ||
SOULJA_SIN Subliminal Thoughts ![]() |
![]() | ![]() |
CHALLENGE AUDIO BATTLE VS ANYONE (who wants to try me) NL or EN Unlimited Bars WHO WANT SUM? | ||
Blizzerd Fock ya'll if you doubt me! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SOULJA_SIN schreef op 07-06-2006 @ 02:46 CHALLENGE AUDIO BATTLE VS ANYONE (who wants to try me) NL or EN Unlimited Bars WHO WANT SUM? Sorry alleen tekst man ![]() ---------------------------------------- Bitch neem de benen dit is mijn terretorium! | ||
![]() | ![]() |
Iemand gewoon tekst battle!?.. Ik denk dat audio en tekst anders zijn dus daarom open ik deze uitdaging gedoe al.. als da kan? - 8 tot 12 lines - Nederlands - deadline een week - 3 votes = K.O. ---------------------------------------- Bitch neem de benen dit is mijn terretorium! | ||
McGrindHustler MGH ![]() |
![]() | ![]() |
Iemand audio battle? ![]() - Deadline ? - NL - Blind - Lines ? Pm me maar.... ---------------------------------------- MGH | ||
RenardusVulpes omdat je slechts pas weet wat je echt mist als het ![]() |
![]() | ![]() |
okay wie wil? open uitdaging ---------------------------------------- leipe bijdehande snotneus rappers met grote bekken | ||
![]() | ![]() |
uh, text, btw, geen audio ![]() ---------------------------------------- leipe bijdehande snotneus rappers met grote bekken | ||
![]() | ![]() |
Quote: RenardusVulpes schreef op 12-06-2006 @ 15:12 uh, text, btw, geen audio ![]() Jaa sGoed, tekst battle, jij opent topic. ---------------------------------------- Bitch neem de benen dit is mijn terretorium! | ||
kwaliteit 13 en verstand van zaken ![]() |
![]() | ![]() |
- 8 tot 20 lines - Nederlands - deadline 18: 15 - 3 votes = K.O. ---------------------------------------- ben je nederlander surinamer marrokaan antiliaan maakt niet uit je kan geen meter in me schoenen staan | ||
![]() | ![]() |
niemand die durft ? ---------------------------------------- ben je nederlander surinamer marrokaan antiliaan maakt niet uit je kan geen meter in me schoenen staan | ||
Kom maar op. | ||
SOULJA_SIN Subliminal Thoughts ![]() |
![]() | ![]() |
Yo.... zijn jullie allemaal bang om n Audio Battle te doen ofzo? Komop man... EN-NL unlimited bars.... 3 votes is KO | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Misschien is het handig om je in te schrijven bij de Eredivisie, als die nog een keer doorgaat dan tenminste... ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
- 8 tot 20 lines - Nederlands - deadline = 18: 15 - 3 votes = K.O Komm maar komm maar ---------------------------------------- ben je nederlander surinamer marrokaan antiliaan maakt niet uit je kan geen meter in me schoenen staan | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil wel kwaliteit ![]() | ||
![]() | ![]() |
- 8 tot 12 lines - nederlands - blind - deadline zondag 23:59 - 3 votes = K.O wie wil? ---------------------------------------- Bitch neem de benen dit is mijn terretorium! | ||
stylisch h2o : Nederland = waterland! ![]() |
![]() | ![]() |
-nl -16 bars -3 votes is K.O. beginner graag! | ||
![]() | ![]() |
Quote: stylisch schreef op 15-06-2006 @ 17:23 -nl -16 bars -3 votes is K.O. beginner graag! Ja ik doe wel.. maak jij topic aan? doe maar 8-12 bars..goed? [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-06-2006 @ 19:57:50 ] ---------------------------------------- Bitch neem de benen dit is mijn terretorium! | ||
![]() | ![]() |
okee daag iemand uit die wel normaal regels kan opstellen.. ---------------------------------------- leipe bijdehande snotneus rappers met grote bekken | ||
![]() | ![]() |
kwaliteit? iemand?![]() ---------------------------------------- leipe bijdehande snotneus rappers met grote bekken | ||
![]() | ![]() |
IEMAND??![]() ---------------------------------------- leipe bijdehande snotneus rappers met grote bekken | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
3 keer vragen op 1 dag is wel erg overdreven, mensen hebben je uitdaging gezien als ze zin hebben reageren ze der wel op, doe nou maar rustig![]() ---------------------------------------- .... | ||
D-on | ![]() | ![]() |
hee Vulpes geval, maak maar een topic aan! Ik wil wel ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
Ja hijs aangemaakt ---------------------------------------- leipe bijdehande snotneus rappers met grote bekken | ||
![]() | ![]() |
noem jij je regels? ---------------------------------------- leipe bijdehande snotneus rappers met grote bekken | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: RenardusVulpes schreef op 16-06-2006 @ 19:17 Ja hijs aangemaakt https://forum.nlhiphop.nl/listtopics.php?id=12 rechts boven aan, NIEUW TOPIC, *klik* en dan zie je het vanzelf ![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
topic heet : "Vulpes vs. D-on" ---------------------------------------- leipe bijdehande snotneus rappers met grote bekken | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
-Nederlands -20 bars -3 votes is K.O. -Deadline meteen -Jij mag kiezen wie begint | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Yo Revo, ik wil wel ![]() | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |