Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
mc-jarno | ![]() | ![]() |
hey gasten, ik ben nieuw hier dus dan is er vast wel iemand die mij wil battlen ![]() stuur me even een pm dan regelen we het even. 2x12 lines geen familie gedis verder maakt het me niet uit. laters | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Iemand een battletje 16 lines blind? Vanavond nog droppen. | ||
kom maar op strijker!! | ||
![]() | ![]() |
Eej no disrespect, maar als je beginner bent pas ik even, ik doe het al wat langer. Iemand anders? Deadline naar morgenavond. Open maar een topic als je wil. | ||
beginner? ben absoluut geen beginner ben er dan wel een tijdje tussenuit geweest op dit forum maar nee ben geen beginner. bang om te verliezen? | ||
![]() | ![]() |
Oh dacht dat je beginner was nav je vorige post. Maak maar een topic als je nog wil. | ||
idd zo klinkt het net als een beginner![]() nee ben sinds een tijd weg geweest wegens tijdgebrek maar mijn oude naam deed het niet meer | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
wie wil battlen verzin regels maar en shit je wint toch niet | ||
Inferno | ![]() | ![]() |
wil iemand? graag beetje niveau, kan ik alleen maar van leren ![]() 12 lines no DL de rest kan me niet boeie [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-12-2006 @ 19:37:48 ] | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
doe maar met mij ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
FlexMasterA GEEF MIJ DIE GEILE MOEDERS!!!!!! ![]() |
![]() | ![]() |
wie zn moeder moet ik nacken kome ma op ![]() ---------------------------------------- Ik Ben Was en Blijf een motherfucking MoederNeuker!!!!!1 | ||
Inferno | ![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 12-12-2006 @ 19:41 doe maar met mij had je 't tegen mij? ![]() maak maar topic ![]() | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
-accepted- [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2006 @ 16:01:56 ] | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil wel eigenlijk ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Iemand zin in een slachtvolle battle? maak maar aan... audio mag, maar dan moet je eventjes 3 weekjes ongeveer wachten... tekst is altijd betreft deathline een week.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Ik wil wel, tekst dan. Topic maken? | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: strijker schreef op 14-12-2006 @ 22:16 Ik wil wel, tekst dan. Topic maken? is goed.. voor tekst... [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-12-2006 @ 22:22:49 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
Audio Battle?! ---------------------------------------- onderschrift | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
is cool man ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
iemand die zin heeft in een audio battle? is mijn eerste dus liefst niet meteen de beste ![]() pm me maar als je wilt regels: audio minimaal 16 lines deadline maak niet zoveel uit. nederlands ik hoor het laterssssss | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ik daag uit, audio enzo nederlands want me frans is niet zo maak maar topic, zie je daar lator | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
iemand in voor een tekst ? regels boeien me niet als ze maar niet te standaard zijn topical batle poezie maakt me allemaal neit uit [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2006 @ 17:31:08 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Tia_![]() |
![]() | ![]() |
Iemand een battle tekst 12 lines Nederlands ?? Wie pm me ofzo. [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2006 @ 21:17:04 ] | ||
WEBs | ![]() | ![]() |
anyone? 16-20 lines taal der nederlandse straten deadline niet te vroeg ![]() liever geen pros... ben een tijdje weggeweest dus heb een inkomertje nodig... holla at me (pm) ---------------------------------------- sono ubriaco? | ||
Lijphoofd Lijphoofd is kewl |
![]() | ![]() |
Wie wil battle? Dit word mijn eerste en ben nog maar een beginner. - 16/20 Bars ofzo - Gewoon nederlands - 3 votes K.O - Deadline lange tijd Wie wil? | ||
GEEN_MC | ![]() | ![]() |
Quote: Lijphoofd schreef op 27-12-2006 @ 16:29 Wie wil battle? Dit word mijn eerste en ben nog maar een beginner. - 16/20 Bars ofzo - Gewoon nederlands - 3 votes K.O - Deadline lange tijd Wie wil? IK Wil wel ik ben ook beginner dus | ||
![]() | ![]() |
Quote: GEEN_MC schreef op 27-12-2006 @ 22:58 (...) IK Wil wel ik ben ook beginner dus Ok. - 16 Lines enzo. Moet ik topic aan-maken? | ||
GEEN_MC | ![]() | ![]() |
Quote: Lijphoofd schreef op 27-12-2006 @ 23:21 (...) Ok. - 16 Lines enzo. Moet ik topic aan-maken? jow | ||
![]() | ![]() |
Quote: GEEN_MC schreef op 27-12-2006 @ 23:40 (...) jow Aaaaait, hij komt eraan ![]() | ||
odessa | ![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 24-12-2006 @ 17:30 iemand in voor een tekst ? regels boeien me niet als ze maar niet te standaard zijn topical batle poezie maakt me allemaal neit uit topical is okay regels maken me niet uit | ||
Sercan-G Geboren om te winnen |
![]() | ![]() |
ik ben er lang tijd niet actief geweest... ik heb zin in een tekst battle van 12/16 lines... regels spreken we nog weelll.... pm me maar ofsooww... LATEERRSSSS | ||
MoSitief De Enige Echte ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Sercan-G schreef op 29-12-2006 @ 22:40 ik ben er lang tijd niet actief geweest... ik heb zin in een tekst battle van 12/16 lines... regels spreken we nog weelll.... pm me maar ofsooww... LATEERRSSSS Jah isgoed, open maar een topic | ||
Patreez![]() |
![]() | ![]() |
iemand battle? overmorgen op de dam om half 6 we doen het zo: neem een vriend mee doen we 2 tegen 2 tag team wie verzorgt de beats? | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Graffiti zetten op de dam en wie de mooiste piece heeft wint? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
WEBs | ![]() | ![]() |
Quote: WEBs schreef op 25-12-2006 @ 00:36 anyone? 16-20 lines taal der nederlandse straten deadline niet te vroeg ![]() liever geen pros... ben een tijdje weggeweest dus heb een inkomertje nodig... holla at me (pm) ? ---------------------------------------- sono ubriaco? | ||
Dylie_N![]() |
![]() | ![]() |
ik ben een jongen van 14 maar ik wil is een keer battle doen voor de fun om beter te worden met audio en shit niet over familie alleen over de persoon Alvast Tnx ---------------------------------------- ; | ||
MoSitief De Enige Echte ![]() |
![]() | ![]() |
zin in battle.. iemand? PM maar of iets dergelijks | ||
Artje | ![]() | ![]() |
Quote: MoSitief schreef op 09-01-2007 @ 19:04 zin in battle.. iemand? PM maar of iets dergelijks Is goed, | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
Iemand een audio battle? 16 bars Pm maar | ||
Critical | ![]() | ![]() |
Wie wil er ff een snelle tekstbattle? 12 lijnen ofzo? heb ff zin om te battlen p'z edit: ff geen beginners enzo (niet om arrogant te doen) [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2007 @ 14:04:11 ] ---------------------------------------- zelfs de sky is geen limit voor mij | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Critical schreef op 13-01-2007 @ 14:03 Wie wil er ff een snelle tekstbattle? 12 lijnen ofzo? heb ff zin om te battlen p'z edit: ff geen beginners enzo (niet om arrogant te doen) tekst battle ? maak maar topic aan ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Re-iLL![]() |
![]() | ![]() |
aaaaaudio iemand??? | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Re-iLL schreef op 15-01-2007 @ 16:14 aaaaaudio iemand??? i'll try | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Iemand een tekstbattle? 16 lines, Nederlands. 3 Votes is K.O. Iemand? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Yo, is goed. Maak maar een topic aan als je nog wil ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Is goed. | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
wie wil dr nu ffies battlen da vink wel geinig 16 zinnetjes enzo? ff zsm graag | ||
![]() | ![]() |
Wie wil battle? Ben beginner heb 1 battle erop zitten. - 16 Lines - Nederlands enzo PM'Me maar | ||
spelbreker No Probz ![]() |
![]() | ![]() |
nm | ||
Dubbele_U Vind je me vervelend? cooool ![]() |
![]() | ![]() |
Ben nieuw hier, wie wil battle? 10-16 lines Nl voten met feed deadline bespreken we ?? ---------------------------------------- 9 van de 10 mensen zijn niet dope, laat ik net die 10e zijn. | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |