Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Phantom | ![]() | ![]() |
wil iemand hier battle: 16 lines, nl, deadline: 1 week na topic, votes: eerste bij 3 wint | ||
kwaliteit 13 en verstand van zaken ![]() |
![]() | ![]() |
ik neem aan ik maak wel topic ---------------------------------------- ben je nederlander surinamer marrokaan antiliaan maakt niet uit je kan geen meter in me schoenen staan | ||
![]() | ![]() |
Team battle 3 votes k.o 3 dagen na topic 2 vs 2 ---------------------------------------- ben je nederlander surinamer marrokaan antiliaan maakt niet uit je kan geen meter in me schoenen staan | ||
Panther What I Do Is My Focking Bussines... |
![]() | ![]() |
Yooo wie wil er NU een battle... 14-16 lines 3 votes = KO Nederlands Mag elkaar dissen 2 drops | ||
Mo-slim | ![]() | ![]() |
Quote: Panther schreef op 17-06-2006 @ 20:18 Yooo wie wil er NU een battle... 14-16 lines 3 votes = KO Nederlands Mag elkaar dissen 2 drops ja is cool ik wil wel ---------------------------------------- straat connectie niet gemaakt voor wannabe s | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
16 lines NL Deadline: 1 week na topic 3 Votes KO BLIND ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 20-06-2006 @ 20:22 16 lines NL Deadline: 3 dagen ?? na topic 3 Votes KO BLIND ik neem hem aan maar is 3 dagen ook goed als deathline ---------------------------------------- ben je nederlander surinamer marrokaan antiliaan maakt niet uit je kan geen meter in me schoenen staan | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Mij best. Maak jij topic? ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 21-06-2006 @ 17:43:23 ] ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
revo Daarom ![]() |
![]() | ![]() |
22 bars NL Deadline: 2 dagen 3 Votes KO | ||
D-on | ![]() | ![]() |
16 NL Reply mag Linevoorwaarde: Min. 3-lettergreepmultie's (elke line) ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
-16 Lines -En -2 votes k.o -deadline 3 dagen na topic ---------------------------------------- ben je nederlander surinamer marrokaan antiliaan maakt niet uit je kan geen meter in me schoenen staan | ||
Tudom Lul wat je wil ![]() |
![]() | ![]() |
Ja kom maar ik ben r klaar voor ---------------------------------------- Wat wil je doen dan? | ||
ScarfaceNL | ![]() | ![]() |
Iemand een battle tegen deze newbie hier? 20 lines NL 3 votes uitdager begint(dus ook topic openen) | ||
Iemand een battle tegen deze newbie hier? 20 lines NL 3 votes uitdager begint(dus ook topic openen) | ||
![]() | ![]() |
Quote: Tudom schreef op 25-06-2006 @ 15:11 Ja kom maar ik ben r klaar voor maak topic aan dan ---------------------------------------- ben je nederlander surinamer marrokaan antiliaan maakt niet uit je kan geen meter in me schoenen staan | ||
Secret Bovenste plank, hogere rang |
![]() | ![]() |
Quote: revo schreef op 01-06-2006 @ 18:02 ik wil wel battelen, deadline zo snel mogelijk 16 lines en nederlands zeg ut maar Kwil wel battle met je.. zeg t maar ![]() | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
uhm dat is van 27 dagen geleden maatje zolang moet ik wachten voor dat ik weer mag afrijden | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
12 lines, 3 votes, Taal Battle, Blind. Deadline: Vrijdag 23:59 Iemand? | ||
beatzipper | ![]() | ![]() |
Zesco ik wil wel battle doen![]() | ||
Sskip stil is! |
![]() | ![]() |
Secret, jij en ik battle dan? lijkt me wel vet om mee te beginnen ---------------------------------------- hallo?! ist hans dahr? | ||
![]() | ![]() |
2 keer 8 lines eng - ned deadline 3dagen na topic ---------------------------------------- ben je nederlander surinamer marrokaan antiliaan maakt niet uit je kan geen meter in me schoenen staan | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Battle: 16-32 lines NL Wie? | ||
Luffka Check It,, |
![]() | ![]() |
maak maar topic sloothaak. [ Dit bericht is gewijzigd door op 02-07-2006 @ 17:20:29 ] | ||
B-records![]() |
![]() | ![]() |
Ik ben lang weggeweest ben bezig met rappen opnemen teksten schrijven niet echt met dissen maar nu wil ik wel weer 12 lines Nl Deadline 3 dagen na topic | ||
Yeta Boerharm ![]() |
![]() | ![]() |
Tekst Battle 16 lines nl Blind Deadline : 1 week na opening van topic Interesse ? pm me | ||
beatzipper | ![]() | ![]() |
B-records ik wil wel battle doen? Misschien kunne we er ook audio battle van maken? ik heb je ff pm gestuurd ![]() | ||
_M_A_R_K_ Magister As finem litis Region Kenesse |
![]() | ![]() |
Yeta ik heb je PM gestuurd, bring it on ---------------------------------------- De Meester, Tot Het Einde Van Het Proces, In De Omgeving, Het Overbrengen Van De Boodschap | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
16 Lines, 3 Votes, Taal Battle, Nederlands, Blind. Deadline: 3 dagen na topic. Iemand? | ||
Quote: Zesco schreef op 04-07-2006 @ 15:23 16 Lines, 3 Votes, Taal Battle, Nederlands, Blind. Deadline: 3 dagen na topic. Iemand? Ik accepteer je aanvraag. De uitdager begint. | ||
Zesco | ![]() | ![]() |
Topic is gemaakt. Succes..! | ||
Sskip stil is! |
![]() | ![]() |
B Records.. battle? ---------------------------------------- hallo?! ist hans dahr? | ||
![]() | ![]() |
Iemand battle? Rulezz: - 16 lines - 3 votes = K.O - Nederlands - Deadline 3 dagen na topic ---------------------------------------- Wat wil je doen dan? | ||
Sskip stil is! |
![]() | ![]() |
Oke.. Tudom Battle dan? ---------------------------------------- hallo?! ist hans dahr? | ||
![]() | ![]() |
Okeej ik maak wel topic, ![]() ---------------------------------------- Wat wil je doen dan? | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Iemand topical battletje? 32 lines, deadline over een week om 00.00 uur. Jij mag 3 onderwerpen noemen, dan kies ik er 1 van. | ||
Mc-Buckz![]() |
![]() | ![]() |
Wie wilt? 16 nl deadline snel blablablaaa ---------------------------------------- rotten in de cel je ken het wel druk op de bel voor gratis chocomel. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
wie wil een battle ? 1 line nederlands ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Sloothaak | ![]() | ![]() |
Ja gek, ik daag je uit | ||
![]() | ![]() |
Quote: strijker schreef op 05-07-2006 @ 22:19 Iemand topical battletje? 32 lines, deadline over een week om 00.00 uur. Jij mag 3 onderwerpen noemen, dan kies ik er 1 van. Ok, geen deadline. En als je me verslaat ben ik voortaan je bitch ![]() | ||
![]() | ![]() |
Ok, jij bedenkt het onderwerp, je krijgt een 2-0 voorsprong in votes en als je wint stuur ik je een zak hasj en een gedragen slipje van mn ex op. | ||
Mc-Buckz![]() |
![]() | ![]() |
-16 linez Deadline 00.00 ---------------------------------------- rotten in de cel je ken het wel druk op de bel voor gratis chocomel. | ||
halfvolle | ![]() | ![]() |
blind, 16 bars, nl, 3 votes! [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-07-2006 @ 11:33:23 ] | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Oke ik wil het wel eens proberen, dit wordt me 2e battle. Iemand interested? | ||
ComiC MC ComiC |
![]() | ![]() |
ik wil wel, wordt mijn eerste battle op deze site ![]() | ||
Naomi nee gek ![]() |
![]() | ![]() |
iemand een tekstbattle? pm me ![]() ---------------------------------------- ben net als domo, langlekker man | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
ik heb morgen en overmorgen niks te doen, wie geeft me wat te doen? halfvolle of naomi, maakt me niet zo uit.. ---------------------------------------- son get wrec | ||
Naomi nee gek ![]() |
![]() | ![]() |
hoeveel lines sadar? ---------------------------------------- ben net als domo, langlekker man | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: ComiC schreef op 13-07-2006 @ 23:03 ik wil wel, wordt mijn eerste battle op deze site ![]() Sorry man, beatzipper was eerder. You're next ![]() | ||
Real-Weirdo Old Skool Beats FTW ![]() |
![]() | ![]() |
iemand een battle?ik heb weer es zin 12 to 16 bars blind 1 drop NL deadline-2 dagen na opening topic [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-07-2006 @ 03:21:18 ] | ||
zakaria Lyrice Rap Meester ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil wle man en doe maar gwn 12 lines ![]() | ||
Index / [arch] Battle corner / [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |