Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 16-06-2006 om 21:45:18
hallow
Replay
...
Gepost door Replay op vrijdag 16-06-2006 om 21:49:42
hoi
----------------------------------------
....
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 16-06-2006 om 21:50:01
ja dat zei je al
Replay
...
Gepost door Replay op vrijdag 16-06-2006 om 21:50:39
ja maar ik had eik geen zin om een gesprek te beginne, want ik ga zo, maja.

alles goed..
----------------------------------------
....
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 16-06-2006 om 21:51:37
haha nou dat hoeft ook niet hoor, niemand vraagt erom

maarja ja hoor rustig met u?
Replay
...
Gepost door Replay op vrijdag 16-06-2006 om 21:53:34
ja goed wor alleen ziek enzo, alweer, maarja, voor de rest wel oke

hoorde van kipman dat je morgen met hem naar mundial gaat..?of is da nie zeker..?
----------------------------------------
....
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 16-06-2006 om 21:54:12
nee niet zeker, mischien wel, moeten we even kijken, wel eindje rijden, we kiekn wa eem
Replay
...
Gepost door Replay op vrijdag 16-06-2006 om 21:55:43
hmmz, gewoon doen
is leuk tog..? alleen ik blijf nie zolang dan eik
----------------------------------------
....
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 16-06-2006 om 21:57:15
Ik zien het morgen allemaal wel
Nu moet ik (ja ja gedwongen) wiet roken met een vriendin, dus mischien tot morgen anders tot euh.. de volgende keer
Replay
...
Gepost door Replay op vrijdag 16-06-2006 om 21:57:57
is koel, ik ga ook
doei
----------------------------------------
....
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 16-06-2006 om 21:58:54
doei
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op vrijdag 16-06-2006 om 22:05:12
Quote:
Kapowski schreef op 16-06-2006 @ 10:03

# hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen
# hou het niveau van de topics buiten het slap geouwehoer forum normaal en post daar op de juiste plaats.


pfff lees deze 2 regels nog eens door...


----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
ROCKA
Baas
Gepost door ROCKA op vrijdag 16-06-2006 om 22:45:07
Verdomme, je moet 'ns minderen met blowen doordeweeks. Als je dan in het weekend veel rookt, komt 't relaxed hard aan. Het hielp voorheen al bijna niet meer bij mij.
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op vrijdag 16-06-2006 om 22:47:49
replay..
----------------------------------------
ya diggg
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op vrijdag 16-06-2006 om 22:58:42
damn ik heb maagpijn
----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 16-06-2006 om 23:00:58
haha ik las damn ik heb een magazijn, knallen met die pipa ouwe! hahahahahah
MC Notorious
noto
Gepost door MC Notorious op vrijdag 16-06-2006 om 23:04:34
hehe

----------------------------------------
_ I just wanna chill and twist a lot _
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 16-06-2006 om 23:06:14
Ik ben bezig met t boek ''de wereld van sofie'' en damn, wat een skere poging tot diepzinnigheid. volgens mij is dit echt typisch zo'n boek dat al die huppelkutjes lezen om het gelezen te hebben ofzo. zo wordt gesteld dat filosofen zich over alles kunnen verwonderen en daarin eigenlijk gelijk zijn aan baby's, aangezien die de wereld op een dergelijke manier meemaken. zo van: hahaa, wat een nerde schrijver zeg. wie heeft em nog meer gelezen?
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
poppekontje Gepost door poppekontje op vrijdag 16-06-2006 om 23:07:43
Nee , maar dat heb je toch vrij snel door als het aan de schrijver ligt. Waarom lees je dan door.
----------------------------------------
www.joeyvankoningsbruggen.nl
livio om 22:17:37 :
Joey is een baas.
@Koningsbruggen
D-on Gepost door D-on op vrijdag 16-06-2006 om 23:08:04
Het is best een quasi-interessant boek ja, klopt.
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
D-on Gepost door D-on op vrijdag 16-06-2006 om 23:09:24
Quote:
poppekontje schreef op 16-06-2006 @ 23:07
Nee , maar dat heb je toch vrij snel door als het aan de schrijver ligt. Waarom lees je dan door.


Omdat het nog wel boeiend kan zijn waarom iemand zijn ideeen op een bepaalde manier tot uiting brengt enso. Het hoeft niet altijd 'leuk' te zijn. Maar dat is mijn mening...

@btw dek, war zone luistert wel lekker weg.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2006 @ 23:10:12 ]

----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 16-06-2006 om 23:09:52
@ joey: omdat ik al mn boeken altijd uitlees, principekwestie he...

volgens mij is dit meer een inleiding in de filosofie voor 9 jarigen, ipv dat het de geschiedenis van de filosofie vertelt in de vorm van een roman.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 16-06-2006 om 23:10:12
JA ik niet maar ik ben het niet eens met jou mening over het boek, Ik denk dat de wereld van sofie zeker niet onder banken en stoelen geschoven moet worden, als dit jonge tiener meisje tot goeie dingen aanzet zie ik het probleem niet dat de autheur van dit stuk een nerd is, de samenhang van het boek gaat verder dan 1 lose opmerking over een detail wat mischien is aangedikt door de schrijven, ik denk dat je moet blijven lezen en jezelf in zijn schoenen moet proberen te verplaatsen om zo een goed zicht op het verhaal van de schrijver te krijgen en het boek mischien zal snappen
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 16-06-2006 om 23:14:59
Quote:
-pascool- schreef op 16-06-2006 @ 23:10
JA ik niet maar ik ben het niet eens met jou mening over het boek, Ik denk dat de wereld van sofie zeker niet onder banken en stoelen geschoven moet worden, als dit jonge tiener meisje tot goeie dingen aanzet zie ik het probleem niet dat de autheur van dit stuk een nerd is, de samenhang van het boek gaat verder dan 1 lose opmerking over een detail wat mischien is aangedikt door de schrijven, ik denk dat je moet blijven lezen en jezelf in zijn schoenen moet proberen te verplaatsen om zo een goed zicht op het verhaal van de schrijver te krijgen en het boek mischien zal snappen


Het boek wordt zeer zeker niet onder stoelen en banken geschoven, zoals jij dat mooi weet te verwoorden, dit is de 50ste druk ofzo, meen ik me te herinneren (heb t boek niet bij de hand). Verder is het natuurlijk erg lastig om je te identificeren met de hoofdpersoon. Je begrijpt vast wel dat ik me niet echt voor kan stellen dat ik anonieme brieven krijg van een of andere gaye filosoof die graag wil voorkomen dat ik een standaard-volwassene word, maar juist over de wereld ga nadenken. Je hebt inderdaad gelijk dat het boek in zn geheel verder gaat dan 1 loze opmerking.. het borduurt constant voort op meerdere loze opmerkingen en citaten van oude, meestal griekse, filosofen... dus kortom: dit boek is enkel en alleen boeiend als je vakken als ANW tof vindt en graag interessant doet.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2006 @ 23:15:43 ]

----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 16-06-2006 om 23:16:20
Quote:
D-on schreef op 16-06-2006 @ 23:09
@btw dek, war zone luistert wel lekker weg.


Hehe, jij snapt.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 16-06-2006 om 23:20:07
Quote:
die ene kerel schreef op 16-06-2006 @ 23:14
(...)

Het boek wordt zeer zeker niet onder stoelen en banken geschoven, zoals jij dat mooi weet te verwoorden, dit is de 50ste druk ofzo, meen ik me te herinneren (heb t boek niet bij de hand). Verder is het natuurlijk erg lastig om je te identificeren met de hoofdpersoon. Je begrijpt vast wel dat ik me niet echt voor kan stellen dat ik anonieme brieven krijg van een of andere gaye filosoof die graag wil voorkomen dat ik een standaard-volwassene word, maar juist over de wereld ga nadenken. Je hebt inderdaad gelijk dat het boek in zn geheel verder gaat dan 1 loze opmerking.. het borduurt constant voort op meerdere loze opmerkingen en citaten van oude, meestal griekse, filosofen... dus kortom: dit boek is enkel en alleen boeiend als je vakken als ANW tof vindt en graag interessant doet.


In deze theorie kan ik inkomen, natuurlijk is het verschijnsel "verplaasten in" en lastig en zeker niet te onderschatten kunne, wat niet ieder willekeurig persoon beheerst, al denk ik tog beste jasmin dat vooral jij als filosoof denker en kundig kenner en beheersen van taal en eige kunnen dit zou moeten kunnen, intressant doen is weining op aan te merken als niemand door heeft dat je intressant doet met opzet, kennis is tot zekere hoogte nooit weg genomen, het mee kunnen praten in behaalde situaties is altijd en fijne gemoed komen voor de persoon die het onderwerp aansnijd
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 16-06-2006 om 23:25:56
Ach ja, hoe je het ook wendt of keert, ik blijf denk ik toch gewoon bij mn standpunt, namelijk dat je het boek vooral moet gaan lezen als je graag interessant wil overkomen bij de wat dommere peoples in je vriendenkring, ofzoiets en je interesseert in allerlei raar gespuide zinnen over het ontstaan van t allesennogwat. Ik claim overigens nergens dat het verkeerd is om interessant te doen tegenover de minder begaafden, ik vind het alleen vrij droevig als je niet mee kan praten met de groep waarin je je eigenlijk zou moeten bevinden als je dit boek leest. En ik neem aan dat echt niemand dan onder de indruk zou zijn van je gezwats, aangezien zij dan ook wel door zouden hebben dat je gewoon down probeert te zijn, maar eigenlijk gewoon een fake faggot bent. Ook snap ik je punt niet helemaal, waarom is interessant doen verkeerd als mensen door hebben dat je het slechts probeert te zijn, maar het niet echt bent, ofzo? Ja inderdaad... omdat je dan een vieze tering fag bent. Jeweettsooh.


----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
D-on Gepost door D-on op vrijdag 16-06-2006 om 23:29:16
Dats genoeg interessant gelult voor vanavond. Nog ventjes gehoekt?
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 16-06-2006 om 23:30:20
Even wachten op pascal, dies zn toetsenbord rebooten en dan komt zijn lulverhaal. Sory voor het ongemak.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
D-on Gepost door D-on op vrijdag 16-06-2006 om 23:33:14
Als pascool zijn verhaal wat potentie heeft zal ik mijn op de loer liggende boeiendheid ook ontketenen.
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
Sadar
Gepost door Sadar op vrijdag 16-06-2006 om 23:36:17
ODB is held


bedankt voor het album, die cover
----------------------------------------
son get wrec
Sadar
Gepost door Sadar op vrijdag 16-06-2006 om 23:36:39
Quote:
Sadar schreef op 16-06-2006 @ 23:36
ODB is held


dek bedankt voor het album, die cover

----------------------------------------
son get wrec
Kaya
in NL
Gepost door Kaya op vrijdag 16-06-2006 om 23:37:03
was held
helaas
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 16-06-2006 om 23:37:07
Hehe, aight. En om op je vorige vraag terug te komen: juh.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 16-06-2006 om 23:38:31
Quote:
die ene kerel schreef op 16-06-2006 @ 23:25
Ach ja, hoe je het ook wendt of keert, ik blijf denk ik toch gewoon bij mn standpunt, namelijk dat je het boek vooral moet gaan lezen als je graag interessant wil overkomen bij de wat dommere peoples in je vriendenkring, ofzoiets en je interesseert in allerlei raar gespuide zinnen over het ontstaan van t allesennogwat. Ik claim overigens nergens dat het verkeerd is om interessant te doen tegenover de minder begaafden, ik vind het alleen vrij droevig als je niet mee kan praten met de groep waarin je je eigenlijk zou moeten bevinden als je dit boek leest. En ik neem aan dat echt niemand dan onder de indruk zou zijn van je gezwats, aangezien zij dan ook wel door zouden hebben dat je gewoon down probeert te zijn, maar eigenlijk gewoon een fake faggot bent. Ook snap ik je punt niet helemaal, waarom is interessant doen verkeerd als mensen door hebben dat je het slechts probeert te zijn, maar het niet echt bent, ofzo? Ja inderdaad... omdat je dan een vieze tering fag bent. Jeweettsooh.



Naast het feit dat ik niet erg te spreken ben over jou taal gebruik om je standpunt duidelijk te maken ben ik ook van mening dat je de intensie van mij berzorgdheid verkeerd interperteerd, ik bedoel niet te zeggen dat je perse wijs verstandig of intressand over moet komen bij de minder begaafte onder ons, ik ben alleen van mening dat extra wijsheid, vaardigheid en interpetatie van verschillende schrijvers nooit is weg genomen, tuurlijk kan ik 100 schrijvers opnoemen waar hun stijl mij niet intreseert of waar ik me juist aan erger maar voor mij eigen ontwikkeling leg ik mijn trost en eigenwijsheid aan de kant om tog meer te weten te komen over de schrijver in kwestie, dit alles uiteraard omdat ik mezelf later als senario/script schrijver van een grote samenwerking zie, dus kan ik jou non intresse en laxe manier van omgaan met schrijvers zeker begrijpen en je daarop dus ook niet afrekenen
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2006 @ 23:42:27 ]
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 16-06-2006 om 23:48:21
Quote:
-pascool- schreef op 16-06-2006 @ 23:38
(...)

Naast het feit dat ik niet erg te spreken ben over jou taal gebruik om je standpunt duidelijk te maken ben ik ook van mening dat je de intensie van mij berzorgdheid verkeerd interperteerd, ik bedoel niet te zeggen dat je perse wijs verstandig of intressand over moet komen bij de minder begaafte onder ons, ik ben alleen van mening dat extra wijsheid, vaardigheid en interpetatie van verschillende schrijvers nooit is weg genomen, tuurlijk kan ik 100 schrijvers opnoemen waar hun stijl mij niet intreseert of waar ik me juist aan erger maar voor mij eigen ontwikkeling leg ik mijn trost en eigenwijsheid aan de kant om tog meer te weten te komen over de schrijver in kwestie, dit alles uiteraard omdat ik mezelf later als senario/script schrijver van een grote samenwerking zie, dus kan ik jou non intresse en laxe manier van omgaan met schrijvers zeker snappen en je daarop dus ook niet afrekenen


Ok, toegegeven, mijn taalgebruik ik zo op de late uurtjes niet echt wat het ooit geweest is, maar volgens mij is mn punt vrij duidelijk. En ik heb eerlijk gezegd geen enkele bezorgdheid in je post kunnen lezen, dus ik snap niet helemaal waar je het nu precies over hebt eerlijk gezegd. En natuurlijk is het bullshit dat je dingen moet lezen die je totaal niet interesseren, want binnen de korste keren ben je die zooi vergeten man en sowieso doe je iets verkeerd (niet naar school gaan bijvoorbeedl) als jij je educatie, en eventueel opvoeding, uit boeken moet halen. Verder vind ik het erg eh.. ja, tof van je dat je me nergens op aanrekent, aangezien ik slechts een simpele sterveling ben en niet, zoals jij, over goddelijke gaven beschik. Ik denk daarom ook dat het maar het best is om me gewonnen te geven in deze discussie: jij wint, gefeliciteerd met de overwinning.
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op vrijdag 16-06-2006 om 23:48:41
ik heb dat boek ook gelezen al tijd terug maar op den duur wordt het egt fokking gaar met bussen die zomaar op dagen en en die vader van dat andere meisje die hun gaat probere te stalken enzow...dat had hij niet hoeven doen van mij, maar voor de rest is het boek wel ok voor alle filosoof noobs
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2006 @ 23:50:05 ]
D-on Gepost door D-on op vrijdag 16-06-2006 om 23:50:24
Quote:
-pascool- schreef op 16-06-2006 @ 23:38
(...)

Naast het feit dat ik niet erg te spreken ben over jou taal gebruik om je standpunt duidelijk te maken ben ik ook van mening dat je de intensie van mij berzorgdheid verkeerd interperteerd, ik bedoel niet te zeggen dat je perse wijs verstandig of intressand over moet komen bij de minder begaafte onder ons, ik ben alleen van mening dat extra wijsheid, vaardigheid en interpetatie van verschillende schrijvers nooit is weg genomen, tuurlijk kan ik 100 schrijvers opnoemen waar hun stijl mij niet intreseert of waar ik me juist aan erger maar voor mij eigen ontwikkeling leg ik mijn trost en eigenwijsheid aan de kant om tog meer te weten te komen over de schrijver in kwestie, dit alles uiteraard omdat ik mezelf als senario/script schrijver van een grote samenwerking zie, dus kan ik jou non intresse en laxe manier van omgaan met schrijver zeker snappen en je daarop dus ook niet afrekenen


Ten eerste wil ik je attenderen op grammaticaal foutieve zinnen en oncorrecte formuleringen van gezegde's. Ook het juist spellen van wat voor jou complexe woorden zijn, blijkt niet altijd een eitje. Maar om op het onderwerp door te gaan: Ik ben van mening dat wanneer men over het leven nadenkt, men niet direct als filosoof bestempeld moet worden. Wat er in het boek erg benadrukt naar voren komt, is dat mensen - in dit geval Sofie- in het juiste hokje geplaatst moeten worden om te slagen in hun leven. Dat vind ik een grote tegenstrijdigheid in het boekwerk, omdat de filosofie eigenlijk voor vrijheid van denken en kiezen staat. Toch heeft het boek een maatschappelijke boodschap die naar mijn opinie zeker doeltreffend is. Expliciete denkwijzes en een volmaakte basis, zodat de toekomst al positief vast wordt gelegd. De achterliggende gedachtes zijn van een kaliber dat men wellicht twijfelt aan de oprechtheid ervan. Daardoor ontstaat er een scheef beeld bij willekeurige personen. Maar als je verder kijkt dan het quasi-interessant-doen, is het zeker een boek met zware stof waarover nagedacht moet worden.

Amen
----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
Boswottels
Gepost door Boswottels op vrijdag 16-06-2006 om 23:51:15
ik ben vet lauw!

ik ga maar eens stadje! lateerrrrrrrrrrrrr!1

en 1 en 2 en 3 en lalalalalala!!!!!!!!!
Sadar
Gepost door Sadar op vrijdag 16-06-2006 om 23:51:52
dit is beter dan dat gespam.
----------------------------------------
son get wrec
appie
Your feeling lucky punk ?
Gepost door appie op vrijdag 16-06-2006 om 23:54:09
het gaat over een boek en gelijk gaat iedereen proberen zow moeilijk mogelijk te praten
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 16-06-2006 om 23:55:47
is altijd als mensen gaan discussiëren, omdat je meestal serieuzer word genomen als je goed beschaafd nl praat ipv NeEeE mAnN IcK hEeB GelYkKK !!11!!

dus
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 16-06-2006 om 23:56:14
ok, jullie willen gewoon niet dat ik op de post van deon in ga... trust me
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op vrijdag 16-06-2006 om 23:56:29
Quote:
Nieroth schreef op 16-06-2006 @ 23:55
is altijd als mensen gaan discussiëren, omdat je meestal serieuzer word genomen als je goed beschaafd nl praat ipv NeEeE mAnN IcK hEeB GelYkKK !!11!!

dus


><
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op vrijdag 16-06-2006 om 23:57:07
ja wat je dermee doet moet je zelf weten, maar we willen idd niet dat je der nog op doorgaat ><
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
D-on Gepost door D-on op vrijdag 16-06-2006 om 23:57:25
Het is wel tof als je gewoon voor elk woord één of meerdere synoniemen hebt, en het gewoon serieus en op een passend niveau brengt.

Maar ik ga even wat duitsers afknallen. groetjes thuis!

ewa dek, als je zin hebt moet je doen, dan reageer ik later nog wel ff

respect voor je dyslexie @ hieronder!
[ Dit bericht is gewijzigd door op 16-06-2006 @ 23:59:26 ]

----------------------------------------
En dat is hoe de vork in de steel zit.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op vrijdag 16-06-2006 om 23:57:28
Quote:
D-on schreef op 16-06-2006 @ 23:50
(...)

Ten eerste wil ik je attenderen op grammaticaal foutieve zinnen en oncorrecte formuleringen van gezegde's. Ook het juist spellen van wat voor jou complexe woorden zijn, blijkt niet altijd een eitje. Maar om op het onderwerp door te gaan: Ik ben van mening dat wanneer men over het leven nadenkt, men niet direct als filosoof bestempeld moet worden. Wat er in het boek erg benadrukt naar voren komt, is dat mensen - in dit geval Sofie- in het juiste hokje geplaatst moeten worden om te slagen in hun leven. Dat vind ik een grote tegenstrijdigheid in het boekwerk, omdat de filosofie eigenlijk voor vrijheid van denken en kiezen staat. Toch heeft het boek een maatschappelijke boodschap die naar mijn opinie zeker doeltreffend is. Expliciete denkwijzes en een volmaakte basis, zodat de toekomst al positief vast wordt gelegd. De achterliggende gedachtes zijn van een kaliber dat men wellicht twijfelt aan de oprechtheid ervan. Daardoor ontstaat er een scheef beeld bij willekeurige personen. Maar als je verder kijkt dan het quasi-interessant-doen, is het zeker een boek met zware stof waarover nagedacht moet worden.

Amen


Ik wadeer de moeite die je in het onderwerp steekt maar laat mij jou erop wijze dat ik met een lichte vorming van dislexie kamp en mijn spelling inderdaad fouten kan bevatte, hiervoor mijn veronschulidgen, natuurlijk bij serieuse zaken laten ik mijn verhalen altijd even controleren op spelfouten en verkeerde zins opbouwe, verder ben ik het geheel eens met jou interpetatie van het onderwerp, en zijn jasmin en ik bezig met een opzet voor iets wou mischien wel aan zal spreken

ps. Laat dat Amen achterwege in de toekomst dat komt alleen maar provocerend over naar andere mensen
die ene kerel
SLMEARV
Gepost door die ene kerel op zaterdag 17-06-2006 om 00:02:21
Even checken: zou er eventueel animo zijn voor een discussie/debatteertoernooi?
----------------------------------------
smooth criminal on beatbreaks
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op zaterdag 17-06-2006 om 00:03:54
ligt eraan wat et topic word
moet er wel wat vanaf weten heh ;x
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op zaterdag 17-06-2006 om 00:05:06
de onderwerpen en stellingen zijn willekeurig en zullen door jasmin en mij gemaakt worden
 Index / [arch] Slap geouwehoer /   [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0171 sec.