Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
niet liegen angel ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 17-06-2006 @ 13:44 ik ook pas sinds gisteren met de upc mediabox digitale tv dat hebben wij ook man. kunnen jullie ook alleen maar zappen met die afstandbedieniing en verder nix ? ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
wrm gaan jullie niet torenpop checken ---------------------------------------- ya diggg | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Buitengewoon schreef op 17-06-2006 @ 17:52 wrm gaan jullie niet torenpop checken omdat wij voetballiefhebbers zijn .. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
ik heb 5 euro gewonnen met toto, inleg was 3 euro ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
haha ja ik ga ff deze wedstrijd checken, Portugal bleef ik niet voor thuis.. en nu is er toch kutmuziek bij Torenpop ---------------------------------------- ya diggg | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Dus.. ik ga zo aan een plakje spacecake.. iemand nog adviezen ?? Moet ik veel eten van te voren.. of veel drinken van te voren of whatever.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
bek dicht ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
gewoon opeten | ||
en niet gek doen ---------------------------------------- ya diggg | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=15513&m=30&p=4 ik zou van te voren dit ff checken en voten ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
hmm ( behalve @ bigsam ) dank u ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
cake voel je meestal wel later dan gewoon een j dus niet meteen denken dat 't niet goed genoeg werkt en meer naar binnen werken (tenzij je de reimpiet heet) ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 17-06-2006 @ 19:07 hmm ( behalve @ bigsam ) dank u ![]() ooow sorry geen goed advies ?? ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
gekkie ---------------------------------------- ya diggg | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
waarom is spirit gebant? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
ja waarom is hij gebanned ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
hij had niet de juiste spirit hiervoor ---------------------------------------- ya diggg | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
SCHITTEREND.hoor net dat zo'n gast die vroeger in mijn klas zat vader wordt![]() ![]() ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
dan ben je wel een bezemsteel ---------------------------------------- ya diggg | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Crunx is ook geband ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
wordt een dikke battle dan ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
![]() | ![]() |
ofniet ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
de battle der gebanden ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: mixxman schreef op 17-06-2006 @ 20:34 SCHITTEREND.hoor net dat zo'n gast die vroeger in mijn klas zat vader wordt ![]() ![]() Slome gast die snel vader is ... damn... trouwen??? op je 15e?? pffff ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
haha ja ik vind het echt dope.Die gast heeft in mijn klas gezeten en is gewoon vader.Gebeurt hier trouwens wel vaker.Ik zit in zo'n gebied waar veel refo's wonen en die zijn tegen condooms pillen enz.En dan gebeurt dit dus wel is en dan mogen ze het niet weg laten halen en moeten ze trouwen.Ja het ziek maar skijt. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
Kijk nu meet the fockers. Redelijk laag niveau... | ||
mixxman![]() |
![]() | ![]() |
ik ga bier drinken en mn volgende weekend al vast plannen.Want heb nu 2 tering weekenden achter de rug.Maar dinsdag is school en al dat gezeik afgelope dus dat wordt een heeeeel lang weekend. ---------------------------------------- HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
ait, niets mis mee. | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
goeiemorgen allemaal. shit dit wordt weer zo'n dag waar het buiten mooi weer is en ik binnen moet blokken, grrr ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
MC Notorious noto ![]() |
![]() | ![]() |
Shit BODYCOUNT feat. ICE T komt naar marktrock. (marktrock is een festival in leuven stad belgië ![]() ---------------------------------------- _ I just wanna chill and twist a lot _ | ||
D-on | ![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=XcIFSStJbaw wie kan mij vertellen welk nummer je daar hoort? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
Ice T is kankerdekankerwack. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
D-on | ![]() | ![]() |
nou niet huilen zeg ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
''ik zet een negen op je rug, als bij een centrumspits'' dus niet fokken aight. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
D-on | ![]() | ![]() |
oke peace maar noem es dat nr dan [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-06-2006 @ 11:55:38 ] ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
yes yes y'all , ik heb binnenkort alle instrumentals van de opposites album ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
ok stuur naar mij. ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 18-06-2006 @ 11:53 ''ik zet een negen op je rug, als bij een centrumspits'' dus niet fokken aight. dat is 10 | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
oh dan is die punchline gay ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
9 ---------------------------------------- ya diggg | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Spacecake smaakte vies.. maar het gewenste effect was er ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
is het nou 9 of 10? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
9 man ---------------------------------------- ya diggg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
4 4 3 lijkt me dat het 10 is. | ||
4-4-3 bestaat niet ---------------------------------------- ya diggg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
4 3 3 dan. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ok 9 dus, livio is voetbalnoob ![]() ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
4-3-3 1 2 - 4 - 3 - 5 6/8 - 10 - 8/6 7 - 9 - 11 maar er zijn natuurlijk uitzonderingen en 3 en 4 kan ook omgedraait weet niet zeker [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-06-2006 @ 13:00:50 ] ---------------------------------------- ya diggg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Oja, 10 is schaduwspits en centrumspits bij hockey. ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |