Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
haha oke maar bijv. in italie en turkije, zie je ook mensen met nummer 99 enzo rondlopen.. dus ja ---------------------------------------- ya diggg | ||
Slugger-D Moeder. ![]() |
![]() | ![]() |
4-4-2 ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
4-3-2-1 ---------------------------------------- ya diggg | ||
D-on | ![]() | ![]() |
jaja, we snapten de bedoeling ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
5 3 2 | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
99 ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
D-on | ![]() | ![]() |
wat een variatie, defensieheld ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
![]() | ![]() |
tjek deze 2-2-2-2 ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
3-4-3 gekken! ---------------------------------------- ya diggg | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
078 ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
0492! ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
welk boerengat woon jij slugger... ---------------------------------------- son get wrec | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
op zoek naar een onderkomen jongen? beter draag je maandag kogelvrijvest ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
hmmmm.. ---------------------------------------- son get wrec | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ik vinnem geen held meer ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
GRmSFrbnasfuisddioufaf ---------------------------------------- Days to come | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
weet je wat droevig is... nlhh heeft gewoon geen dope tekstcats. ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
en ik dan neurtje [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-06-2006 @ 15:48:16 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
hoeveel teksten heb jij gedropt? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 18-06-2006 @ 15:49 hoeveel teksten heb jij gedropt? ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: die ene kerel schreef op 18-06-2006 @ 15:46 weet je wat droevig is... nlhh heeft gewoon geen dope tekstcats. ben ook geen kat ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
jij bent gewoon een kanker mongool ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
haha, ik heb er een paar gedropt geloof ik, maar slug, jij nog geen 1? http://hiphopinjesmoel.com/interviews/1908 voor de uniq fans ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
kom niet fronten jongen, met jou teksten, fok dat ik nak jou ![]() ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
wat doe je rof g ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Battle het uit.. bitches.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
nee, slugger is een baas en wie noem jij een bitch? ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
welke torrent sites zijn goed boy's? ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ga feed gevn ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Hyreme heeft vandaag niet opgenomen, hij heef het altijd zo druk volgens mij is die gewoon bang hehe! ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Yo luisterde net dat interview met u-niq wat is er gebeurd met hem in het verleden dan? cd mislukt en voetbal carriere misgelopen ofzo was me niet helemaal duidelijk | ||
![]() | ![]() |
Ja en ze hadden het over een Gunmen :x ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.committeegunmen.tk/ | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
ozcan sloot mn topic zonder reden.. nou fuck jou dan ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
jij moet wat minder stoer doen ventje ga op ML blij doen ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
check: V ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
haha ik was in augustus 2005 echt wack ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
feliciteer mij, ik ben precies 1 jaar member ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
![]() | ![]() |
euj trouwens ja, oskanneke wtf is dit waarom sluit je die shit, ik wil feed ouwe. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-06-2006 @ 19:02:14 ] ---------------------------------------- ik breek brood, cake ook. ik word wakker rond een uur of 12 en ben nog steeds stoned. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Stoeprand schreef op 18-06-2006 @ 18:18 Hyreme heeft vandaag niet opgenomen, hij heef het altijd zo druk volgens mij is die gewoon bang hehe! kheb het kk druk met school vriend ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
kk zo'n vader van een vriendin van me.. is er achter gekomen wat voor shit ik met haar doe.. kk.. heeft gesprek afgeluisterd tyfuslijer.. zo'n klote smeris ook.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
'wat voor shit' doe je dan met haar, dat het zo schokkend is. | ||
![]() | ![]() |
WTF Net bijna me huis in de fik gevlogen toen ik pizza wilde maken :x ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nja.. hij denkt dat zijn dochter een heel lief en braaf meisje is dat wel eens uitgaat maar nooit iets doet met jongens.. en zo.. nja en je weet wat jongens doen met meisjes als ze alleen zijn.. en papa vond dat niet zo leuk [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-06-2006 @ 19:43:56 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
loverboy. en dek, waarom irriteer je je aan mensen die hun teksten droppen, ze willen gewoon feed en beter worden? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
die ene kerel SLMEARV |
![]() | ![]() |
*erger ---------------------------------------- smooth criminal on beatbreaks | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Films kijken, trivianten, tongzoenen, vingeren, aftrekken, van bil gaan, rimmen? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hoi ! ---------------------------------------- .... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Hallo edit: Alles goed? [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-06-2006 @ 19:49:11 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Zie vorige post! hehe | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |