Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
kempiiiiii ---------------------------------------- .... | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
kan dit eeeeeecht niet diggen, godver wat kut | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wie is dit dan? appa? ---------------------------------------- .... | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
appa is DE shit | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Wat wálg ik van dat Amsterdamse accent zeg, damn... Je kannie aan muh tippeuuhhhh *kots* ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Die track is héél erg dope, daar kunnen haters (*kuch*Leyla*kuch*) niks aan doen ![]() Appa heeft mij echt verrast met die mixtape. [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2006 @ 20:30:45 ] ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
Appa gaat veeeeeelstever! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Hater? Hater? Ik durf tenminste voor mijn mening uit te komen, puh! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
fuck appa en fuck naffer en fuck mensen die de s als een shj uitspreken | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 06-08-2006 @ 20:32 fuck appa en fuck naffer en fuck mensen die de s als een shj uitspreken Ik hou van je ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
voor je mening uitkomen is prima, ik vind het onzin om mensen die iets niet diggen meteen haters te noemen behalve als ze spookradio niet diggen hehe | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
maar 1 dope track op die mixtape en dat komt denk ik meer door regga ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Het was niet serieus ofzo hoor Spook, als je mij bedoelde ![]() Ley ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Winneeeeeeeeeeeeeeeeee! ![]() Het is je vergeven hoor Liquid ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
Hague Hiphop, allemaal checken mensen! | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
dikke props van een hele hoop klanten bij de shell nou benk thuis dus luister niet meer mee, maar was weer lachuh man ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
Thanks Kipman! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
hoe dan Kipman? | ||
![]() | ![]() |
hoe dan wat? je ne comprends pas ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
stond je te tanken met je radio aan of werk je daar ofzo? | ||
![]() | ![]() |
ik werk daar en had spookradio vol open zodat iedereen buiten ook mee kon genieten![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nee hj ging daar staan chillen met zijn ghettoblaster op zijn schouder oldschoolpoep ---------------------------------------- .... | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
heeeeel dope! thanks man! | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Jammer in Den Helder doet hij het niet ![]() ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
![]() | ![]() |
welcome, volgende keer shoutoutje naar kipmonster dan![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 06-08-2006 @ 20:57 Jammer in Den Helder doet hij het niet ![]() Internetstream? ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
we hebben daar een frequentie hoor, 88.3 | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
maar kipman, vroegen mensen dan ook aan je welke radio het was? | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
dat vraag ik altijd bij het tanken .. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
dit nummer is lekker ---------------------------------------- .... | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Wat....de....fok....is....dit....? ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
jazeker, ik zei das spookradio elke zondag op 100%nl beter ga je checken, jaja gratis reclame sje weet![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
leeylaaaaa !!!!! ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 06-08-2006 @ 21:03 dat vraag ik altijd bij het tanken .. ik werk in een buurt waar veel jeugd woont die into hiphop zijn dus ja dan vragen ze t wel ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
spook, je belgisch accent kan wel net iets beter![]() ![]() | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
kipman for president | ||
![]() | ![]() |
hahahahaha ik weet niet of nederland daar verstandig aan zou doen![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
@Kipman: eerste wetsvoorstel: iedereen gratis tanken? | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik ga stoppen met luisteren... was weer netjes hoor, succes nog even ![]() mja ga nu me eigen shit weer luisteren ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
er staan alleen maar dat soort wetten op het programma![]() ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Negative wannabe Twista... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Spook en Bram .. Nemen jullie mij mee, onderweg naar de top .. ? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 06-08-2006 @ 21:16 Negative wannabe Twista... wij zijn t best vaak met elkaar eens geloof ik | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
tuurlijk ozzie, ik hou toch van je! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
okay, gelukkig maar.. dan wil ik bij deze het sinterklaas-rijmpje van Just_Ben als verzoekje indienen .. ik weet dat jullie hem hebben, .. ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Jippiiiiiieeeeee! ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
vet lange en baas | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Neeeee, neeee, neeeeeeeeeee! Laat ik hiervoor m'n leerwerk liggen, boeehoeeee! Ik moet nog leren voor mn theorie examen man, heb ik morgen ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind gitaren als in dit lied echt niet passen in hiphopsongs, mja lange en baas is niet meteen de standaard [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-08-2006 @ 21:33:26 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 06-08-2006 @ 21:31 vet lange en baas daarom is dap tof ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |