Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Bram klikt alsof ie een bad heeft genomen in een vat met heroïne. Hij mag wel wakker worden. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Bru-Taal1989 schreef op 30-07-2006 @ 20:59 (...) Hoe heet die track Je kan het voelen! Staat op Goudse Snippers... En Özcan, sorry, kon het niet beter in het Nederlands verwoorden ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Bru-Taal1989![]() |
![]() | ![]() |
Bedankt ---------------------------------------- [url]http://www.last.fm/user/Bru-Taal/[/url] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 30-07-2006 @ 21:09 (...) Je kan het voelen! Staat op Goudse Snippers... En Özcan, sorry, kon het niet beter in het Nederlands verwoorden ![]() hehe .. ik zat maar te ouwehoeren, ... Kaya een word .. en ben benieuwd wat Lange Frank te melden heeft en Nourdin Boukake op de beat [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2006 @ 21:11:27 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind dat casper en bram wel eens die nlhiphop collabo kunnen draaien hehe | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Whehehe weurd ![]() ---------------------------------------- argh | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
tering ik hoor dit vboor het eerst Appa heet die gast toch heeft iemand deze track ![]() ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja Appa inderdaad, binnenkort te downloaden dus! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
*rukt* ![]() ![]() ---------------------------------------- argh | ||
![]() | ![]() |
vet....haha dits ook wel vet om ff te check Opposites in "oude tijden" ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik wou al zeggen, weer KGV, met hetzelfde nummer ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
wat was dat spookie k hoorde eerst KGV en dan opeens kubus en sticks volle vrijheid ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
alle foutjes worden hier genadeloos geanalyseerd casper! hehe | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
De oplettende luisteraars, recognize! ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Wat voor poep vraag jij aan ey Özcan ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Haha, je request wel een verschrikkelijke track Ozcan. [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2006 @ 21:26:23 ] ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
Haha! Wat een enthousiasme! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik wilde eigenlijk iets van het monopoly album ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Ik wil 0118-VIER... ---------------------------------------- argh | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Props voor Spook! Hij heeft goed opgelet bij mijn 'Naam-uitspreek-cursusje' hehe ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Whahaha deze is oud man ![]() ---------------------------------------- argh | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Vind je het goed als ik mijn fiets in je tandspleet stal? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 30-07-2006 @ 21:33 Vind je het goed als ik mijn fiets in je tandspleet stal? ja man ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Liquid![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, geen aanvragen van ''Oskan'' meer ![]() ---------------------------------------- It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it. | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
hahaha snapje | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Woord ![]() ---------------------------------------- argh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
tracks als die van dj madman zijn gewoon clasics die mogen niet vergeten worden! ![]() | ||
![]() | ![]() |
damn, ik voel deze shit voor het eerst komen lange en baas dope shit sinds tijden ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
You gotta be kiddin... ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
![]() | ![]() |
nee eigenlijk niet mensen janken te veel om hun en commercieelheid man shit kan wel eens goed zijn ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Wazzaaaaaa lange frans!!! ik hoop dat ie nog iets zegt over zijn dildo-idee ---------------------------------------- argh | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 30-07-2006 @ 21:38 nee eigenlijk niet mensen janken te veel om hun en commercieelheid man shit kan wel eens goed zijn Shit kan idd wel eens goed zijn, maar dít nummer toch niet ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
dit moet toch zondag zijn![]() ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
![]() | ![]() |
Tja, meningsverschil kan gebeuren ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hahah plats! 'de mensen die zich hiphop vinden, vinden ons toch al kut' Lange heeft wel humor | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
lange: "degene die zich in de hiphop wanen vinden ons toch kut" [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2006 @ 21:41:11 ] ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ja die bedoel ik ![]() | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind 'm wel goed ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Diesel Geschikt ![]() |
![]() | ![]() |
dat is zeker grappig ---------------------------------------- "Op een aangename avond volgt vaak een onaangename morgen" | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
die nlhiphop collabo hoort eigenlijk wel ff langs te komen ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
'eey over potloden gesproken' ![]() ---------------------------------------- argh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ooit., vind ik ook. Het is wel landelijk he dus misschien dat iemand eens hem opnieuw helemaal smooth moet afmixen ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 30-07-2006 @ 21:44 ooit., vind ik ook. Het is wel landelijk he dus misschien dat iemand eens hem opnieuw helemaal smooth moet afmixen ![]() en inkorten ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
Vind ik ook ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hehe modebranchhe: "Aleen maar kutjes, ho's hoertjes en sletjes" ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Bigfoot Wack ![]() |
![]() | ![]() |
Yeah wudstik ![]() ---------------------------------------- argh | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
nou wie heeft het origineel van die collabo nog, mix um ff strak af dan ![]() | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
keihard gek! [ Dit bericht is gewijzigd door op 30-07-2006 @ 21:49:11 ] ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 30-07-2006 @ 21:47 nou wie heeft het origineel van die collabo nog, mix um ff strak af dan ![]() Ik heb mijn drop hier liggen acapella ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Diesel schreef op 30-07-2006 @ 21:40 lange: "degene die zich in de hiphop wanen vinden ons toch kut" hij heeft wel mensen kennis:p ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 ] |