Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
ik zie op dei site geen livestream van hoelaat t.m hoelaat is het? ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SpooK! schreef op 23-07-2006 @ 16:06 dat hoor je vanavond! Tussen 19:00 en 22:00 op 100p! ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
http://wm1.streaming.castor.nl/castor=100pctnlwm dat is de directe link naar de stream | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
de link naar die stream staat nu 6 keer in dit topic dat mensen die niet kunnen vinden vind ik echt knap (helemaal niets ten nadele van jou natuurlijk dap) | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 23-07-2006 @ 16:25 ... zitten net in een gat zonder ontvangst. Maar via de website 100p.nl wel jah, hehe .. gatgenoten zijn we... maar laten we eens inderdaad luisteren naar Spook!, op deze bloedeloze zondag .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
waar staat die link naar de stream?? sry kon et ni late | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
hehe kaya , mensen lezen toch nooit meer dan 1 pagina | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
next level | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
daar gaat ie weer! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
eerst een stukje educatie met het nieuws | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
jawelllllll kijk direct betere muziek he | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Bram is aan het schreeuwen .. ? ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
bramr![]() |
![]() | ![]() |
@ Ozcan: ??? | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
klinkt dope! ---------------------------------------- son get wrec | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
wow, live contact met een radioman .. uhh uhh de volume van je stem is wat hoger dan die van Casper, weet niet of dat aan de mic ligt, of aan hoe dichtbij jij bij de mic zit.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
V-Rank![]() |
![]() | ![]() |
Tsssst hoor de Battle Cry beat.. ---------------------------------------- And these rappers need to gather their belongings Or get wrapped up in their extra long thong strings | ||
Jappie De louter rijm ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe volgens mij stond het geluid aan het begin van het lost rebels nummer iets te hard ![]() ---------------------------------------- De louter rijm | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
tis niet wat je ziet piet! ---------------------------------------- son get wrec | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
een beetje echo a like geluid? niet echt echo maar lijkt wel zo een beetje, viel me vorige week ook al op... dacht toen dat het aan de autoradio lag, maar nu zelfde op stream ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
zit wel iets van galm op ja, het was me nog niet opgevallen die track van net was toch geen p-funk ? meer een soort van nova bossa nova | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Check et nu, doop. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
Wies dit? Ik ken em van zoete inval. Of ik wacht tot het afgelopen is.. ---------------------------------------- son get wrec | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Flinke Namen als ik het goed heb. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
flauw dit.. | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
mc wigger tjaktjaktjak | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 23-07-2006 @ 19:47 Flinke Namen als ik het goed heb. je bedoelt murth-the-man-o-script, die is dan "erelid" bij hun [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2006 @ 19:52:28 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Kan je het nieuws niet even overslaan Spook!? Quote: Özcan schreef op 23-07-2006 @ 19:51 (...) je bedoelt murth-the-man-o-script Dat bedoelde ik ook! [ Dit bericht is gewijzigd door op 23-07-2006 @ 19:52:17 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
het is op de landelijke radio, natuurlijk kan ie het nieuws niet overslaan ![]() | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
vorige week kon dat nog! ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 23-07-2006 @ 19:52 het is op de landelijke radio, natuurlijk kan ie het nieuws niet overslaan ![]() Hehe, internetsarcasme is altijd moeilijk te herkennen. ![]() Maar dit is tof want volgende week zondag weer 3 dagen weg en dan kunnen we hierop chillen in de auto. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
vorige week was ALLES anders | ||
Naamloos Gang Ganger Gangster ![]() |
![]() | ![]() |
hoe laat? ---------------------------------------- Er is werk aan de winkel. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
nu | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
nu hier is de stream: http://wm1.streaming.castor.nl/castor=100pctnlwm | ||
SpooK!![]() |
![]() | ![]() |
wat een behulpzame mensen hiero! | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
weak hoor ozcan, ookal mailen onder vrouwennamen! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
It wasn't me .. hehe Extince ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
hehe, popopo voor ozcan. ---------------------------------------- son get wrec | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
klote, kan die precies ni checke, ale mn windows media player geeft dan een fout aan. iemand da kan helpe daarmee? thx | ||
KRStarr Back in business |
![]() | ![]() |
Dstrict 7 dit nummer zocht ik letterlijk n halfjaar heeft iemand hem ![]() Spook!? ---------------------------------------- BBRRAAPPPP!!!! | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
sebiet ist gedaan en hebk er weer nix van gehoord. help me guys | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
welke melding krijg je precies...doe je wel via bestand en dan open locatie?? | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: jamme schreef op 23-07-2006 @ 20:25 sebiet ist gedaan en hebk er weer nix van gehoord. help me guys Je moet Winamp downloaden, doet ie het perfect op. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
pharaooooo in de tent, hee die ken ik | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
open die link sebiet met een ander programma dan.... | ||
jamme Catweazle ![]() |
![]() | ![]() |
aight; tmarcheert, was gewoon e paar keer probere![]() | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
voila. Mooi ![]() | ||
Quizmaster![]() |
![]() | ![]() |
Blablabla waar blijft die muziek...? ---------------------------------------- Stop writing raps, and go play volley ball http://www.myspace.com/quizmasterhiphop | ||
Index / Radio, televisie en film / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |