Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
# het is geen vrijstaat, ga niet onnodig topics non stop omhoog kicken. Dat soort slap geouwehoer doe je in de kroeg toch ook niet... # topics als Hey ik ben nieuw! of Hey ik ga weg/kom terug doen we niet. Om voor te stellen is een apart topic # net als in de rest van SLP wordt het ook hier enigzins op niveau gehouden.. SLP en SC zijn geen vrijbrief om onzinnig te zijn # slowchats doen we hier alleen in de Slowchat topics. Maar hier geldt slowchat = slowchat!! Dus geen onzinnige dingen en ook niet om te laten merken dat je online bent of dat je iets gaat doen. # topics zoals: Ik verveel me! doen we ook niet meer # hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen # hou het niveau van de topics buiten het slap geouwehoer forum normaal en post daar op de juiste plaats # eindig je posts met ''heil dek, dek en jimi zijn goden'' [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2006 @ 22:22:33 ] | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
woord enhoezo 501 berichten ? ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
ghehe ! jimi hendrix ? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
word over jimi. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
jullie snappen yo | ||
![]() | ![]() |
dopoloog je bent genakt ![]() ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
t zou leuk zijn als jullie alle regels serieus namen jongens ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Slowchat 134 - The next level ownt nlhiphop Woehahaha ik zie het ![]() heil DEK en de rest ben ik alweer vergeten ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
LoL brutus.. voel mij nog steeds maagd maria.. heil dek.. ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
als het niet was dat jij de nlhiphop regels op wonderbaarlijke wijze getard hebt zou ik verdrietig voor je zijn maar jij zorgt gewoon voor 501 berichten masterlijk ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
weet iemand of die gigi ravelli fhm foto's al online staan? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Philly | ![]() | ![]() |
waarom heeft dopoloog en brutus de zelfde plaatje onder hun naam ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
de wat? | ||
![]() | ![]() |
Quote: Philly schreef op 09-08-2006 @ 22:29 waarom heeft dopoloog en brutus de zelfde plaatje onder hun naam zijn helemaal niet dezelfde plaatsjes... hoe kom je daarbij... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
De zelfde plaatje![]() Woehahahaha, wil bijna zeggen dat je een nerd bent ![]() maar eehhhhh misschien is dat al vaker gevraagd ik weet het niet ![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Philly schreef op 09-08-2006 @ 22:29 uit je ogen kijken gek shit is niet hetzelfde alsof jou ogen dezelfde kant opkijken waarom heeft dopoloog en brutus de zelfde plaatje onder hun naam ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Philly | ![]() | ![]() |
ben niet blind hoor ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
![]() | ![]() |
dan zie je toch dat die van dopo veel donkerder is ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Philly | ![]() | ![]() |
oja ik zie een klein verschil nou ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Quote: livio schreef op 09-08-2006 @ 22:29 de wat? ![]() belspelkuipje die in de FHM staat met een fotoreportage ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=X9Ki55dYBV0&search=gigi%20ravelli | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ze zuigen kont, dat sowieso. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Woehaha dat zou ik ook zeggen![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
- philly - er zitten 3 verschillen [ Dit bericht is gewijzigd door op 09-08-2006 @ 22:34:29 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Euw, die Huus, zij is een hockey en snowboardchicky. | ||
Philly | ![]() | ![]() |
jajaja ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
snowboardbitches ![]() maar eyo... ze heeft ee nvriend ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 09-08-2006 @ 22:35 snowboardbitches ![]() maar eyo... ze heeft ee nvriend ![]() Die woont niet bij der dus ze kan makkelijk even iemand anders doen ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Quote: livio schreef op 09-08-2006 @ 22:34 Euw, die Huus, zij is een hockey en snowboardchicky. dat is irrelevant ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
- ''heil dek, dek en jimi zijn goden'' | ||
Philly | ![]() | ![]() |
zozo doe jij dat ook ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
https://www.youtube.com/watch?v=axKQ4SRFRfQ&NR haha | ||
ik wil mc-disser terug om tjappies te textbattelen ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
wat is die gigi toch lekker he ![]() ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Philly | ![]() | ![]() |
Quote: wat een bitch ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 09-08-2006 @ 22:39 ik wil mc-disser terug om tjappies te textbattelen Damn, leipuh_davey kan ik niet meer mee inloggen hehehe. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
bouwvakkersdecolete en toen was ze ff heeeeeeeeeel erg blond ---------------------------------------- .... | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik hou van blond ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
ja t hoofdje heeft ze... maar daaaaaaamn wat een simpel huppelkutje | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Philly schreef op 09-08-2006 @ 22:40 (...) wat een bitch noohhh ze is sweet as hell jij weet echt niet he soekol ---------------------------------------- .... | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
mooi is dat! dek for president ''heil dek, dek en jimi zijn goden'' ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Masahiro schreef op 09-08-2006 @ 22:41 ja t hoofdje heeft ze... maar daaaaaaamn wat een simpel huppelkutje alsof ze intelligent moet zijn om te krikken.. ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
dek mag ik je handtekening? ''heil dek, dek en jimi zijn goden'' | ||
Masahiro![]() |
![]() | ![]() |
jahoor, hier: X | ||
Dvince Amateurklasse ![]() |
![]() | ![]() |
je had toch geld nodig dek... misschien moet je er gewoon geld voor vragen ---------------------------------------- Ja toch, soms heb je flows op zak, Ze jeuken hard, dan ben je aan de krabben, We hadden dan maar even aan de shit lak | ||
![]() | ![]() |
dankje! ''heil dek, dek en jimi zijn goden'' | ||
Quote: livio schreef op 09-08-2006 @ 22:40 (...) Damn, leipuh_davey kan ik niet meer mee inloggen hehehe. hebjij niet van die forummoderatorkrachten die members kunnen unbannen? ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Ganz eigenes forum. Ein Forum, Ein Jimi, Ein DEK! ''heil dek, dek en jimi zijn goden'' ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik vind dr wel grappig juist op dat filmpje, werkt alleen maar in dr voordeel. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Dvince schreef op 09-08-2006 @ 22:45 je had toch geld nodig dek... misschien moet je er gewoon geld voor vragen jij ook weer terug van weggeweest ? ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |