Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 10-08-2006 @ 01:40 En deze avond is voor MuSS ook nog niet voorbij. Dus: Toedels! Wat gaat die gek doen dan .. gaat ie haar voorlezen of zo ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 01:42:19 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 10-08-2006 @ 01:32 muss, pussylick the bitch, im rick james, you rich motherfucker ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 10-08-2006 @ 01:42 (...) Wat gaat die gek doen dan .. gaat ie haar voorlezen of zo ![]() ja man, uit de grote boze wolf en roodkapje. Dirty Version. Echt sicke mensen weten wel wat ik bedoel: Ow grootmoeder wat heeft u een grote .......... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Wow, wel heel erg dirty dan als die oma een grote ..... heeft. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 10-08-2006 @ 01:44 Wow, wel heel erg dirty dan als die oma een grote ..... heeft. ga roodkapje lezen bitch ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
die oma is dan toch eigenlijk opa.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 10-08-2006 @ 01:45 (...) ga roodkapje lezen bitch Oja, weurd. Dan is ie nog dirty hoor, animal sex en shit. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 10-08-2006 @ 01:45 die oma is dan toch eigenlijk opa.. oma is toch die grote boze wolf shitr waar is jullie kennis van sprookjes ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
grote clit, you ignorant nugga ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
in jouw adult versie ben jij de oma, dus eigenlijk de opa.. jezus, deze gesprekken gaan nergens over ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
sup muss gratz met je chick en cartman is baas, voor de rest fok jullie ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Wiggedieword naar Özcan. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
++zucht, ik had jullie toch wat slimmer ingeschat. Wens me nu maar succes, ik ga het diepe induiken ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
what now, he gon' whoop my ass? im rick james, hes Pascal Schuurman ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
niet verdrinken .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
Cocaine is a hell of a drug ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
oja Pascal Schuurman is ook baas, oogjes toe handjes onder de dekens en slaap lekker als je straks wat hoort gillen ben ik dat die je buur meisjes een klapt verkoopt omdat ze een vrouw is.. doei doei kusjes | ||
![]() | ![]() |
Isnt he too old to take Karate? ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
nee man wax in wax out | ||
![]() | ![]() |
im sorry pascal, i was having too much fun. let me make it up, wanna smoke the ickywicky with ya old boy rick? Bitches chopchop, have sex with Pascal schuurman, Im Rick James, bitch ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Oke, degene die de naam weet van deze man is een baas.![]() De naam van in de film dus he. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
ik ga maar is slapen ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik kijk nu een foute western ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
heel fout van je ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
![]() | ![]() |
poker pistolen en alcohol ik heb er nog geen vrouw in gezien ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Jah, en ik zit hier met mijn blikje Export bier... te vervelen, .. ook mooi ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Geen idee. The Other Lebowski? | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
- [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 02:08:18 ] | ||
![]() | ![]() |
Quote: Özcan schreef op 10-08-2006 @ 02:05 export is niet het lekkersteJah, en ik zit hier met mijn blikje Export bier... te vervelen, .. ook mooi ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 10-08-2006 @ 02:07 (...)export is niet het lekkerste Duhh .. Dat is Vaandel-bier ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Nee, het is The Guy On The Couch, uit Half Baked. ![]() ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Het plaatje heet hbaked, ik kwam via Google op Half Baked. Had ik toch moeten gokken dus. ![]() | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Hehe, inderdaad, maarja, ik ga slapen, heb het wel weer gezien voor vandaag. ;p Laters mensen, en een goede nachtrust toegewenst. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
ik zit in een band waarbij ik de lazy guy on the chair ben en tegelijker tijd JD ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
en ik luister uit armoede naar Ricky Martin .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
Dat is echte armoede. | ||
![]() | ![]() |
ik luister naar de preview van de next level mixtape ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
ow nu zie ik wat je bent vergeten in die topic titel jas. na de o had je nog ff een e moeten typen, type foutje denk ik, geen probleem verder, im zuper zerial!! | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nachtbrakers herrijs !! ![]() damn.. ik ga zeker naar die film World Trade Center.. die trailer maakte al diepe indruk op me !! ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
je moet united 93 kijken man als 9/11 ze intreseert, EN ik heb de beste docu gezien over 9/11, zwaaaar intressant en schokkend ben alleen ff de naam kwijt | ||
![]() | ![]() |
fahrenheit ? maar ik ben in bed als je me zoekt later ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
dan zoek ik je later wel ow kut nee juist nie, kenker verpest ik me eige grap [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 02:41:44 ] | ||
![]() | ![]() |
doe dat kan ik teminste doorslapen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
ah mooi je snapt em niet... pfieuw saved bij de bell | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
was ook een leuk programma vroeger trouwens ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
![]() | ![]() |
oke laaste bijdehante opmerking voor ik me gamecube controller kapot ga rammen.. Gozer toen dat op tv was.. toen euh toen had jij.. euh, ah fok it.. jullie zijn niet zuper zerial genoeg [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 02:57:08 ] | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
jij bent screech ouwe ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
hahahahaha screech was zo vet, uber nerd net als ik, alleen ik ben er nog cool bij ook een coole ubernerd, damn chicks love me | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 10-08-2006 @ 03:00 damn chicks love me ik weet hoe je je voelt ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
Maar Gaucho vertel is lopen er nog mooie dames rond in almelo? ik ben hier nooit man en als ik hier ben bivakeer ik achter me pc, tell me die inside info van die almelose chicks | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ] |