Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 10-08-2006 @ 14:55 (...) waar haal je die afleveringen vandaan en hoe speel je ze af? Torrents, moet je realplayer hebben check anders het south park topic ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
torrents. dat dacht ik al. lukt bij mij dus niet ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Muss, moet je bitlord gebruiken voor je torrents.. of gebruik jij iets anders? ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
kapowski heeft net geslapen | ||
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 10-08-2006 @ 14:58 Muss, moet je bitlord gebruiken voor je torrents.. of gebruik jij iets anders? ik kan mijn ports niet forwarden.. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.piczo.com/allaboutsouthpark?g=11323462&cr=3 ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
of deze Hier kun je alle episodes online kijken ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
http://www.southparkx.net/multimedia/episodes | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
de yousendit ofzo filmpjes dump van DAP Iemand ? [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 15:14:21 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
[BOUNCEMODE] Bounce with it, drop with it, lean with it, rock with it snap with it a,ll my ladies pop yo backs with it do it do it do it do it...[/BOUNCEMODE] [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 15:15:56 ] ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 10-08-2006 @ 15:01 (...) ik kan mijn ports niet forwarden.. http://www.tekstenuitleg.net/artikelen/port_forwarden_mappen/2 ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Quote: Dopoloog schreef op 10-08-2006 @ 15:18 (...) http://www.tekstenuitleg.net/artikelen/port_forwarden_mappen/2 ja met kan niet bedopel ik dat mijn broer een wachtwoord op de router heeft gezet en hij mij die niet wil geven.. want post forwarden is slecht voor je computer zegt die.. kutventje ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ppsssttt https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=16537 ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 10-08-2006 @ 15:20 (...) ja met kan niet bedopel ik dat mijn broer een wachtwoord op de router heeft gezet en hij mij die niet wil geven.. want post forwarden is slecht voor je computer zegt die.. kutventje Je moet dan je router resetten.... maar weet niet wat voor router je hebt... en trouwens... post forwarden geeft betere prestaties bij het downloaden en dat heeft geen balzak met je pc te maken.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 15:23:19 ] ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
Arihasj skip mijn eigen intro's ![]() |
![]() | ![]() |
heb jullie het al van londen gehoord? ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
nee ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
nee ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
zijn 21 britse moslims opgepakt die met internationale vluchten naar amerika wilden en hadden explosie bij zich in frisdrank flesjes!! ze hadden het erover als dat was gebeurt was het een massa moord geweest ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja, tv stond avnochtend aan, mja geen zin gehad om nu daadwerkelijk te kijken wat er gebeurd was ow dat dus, ik hoorde dat ze opgepakt waren ja [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 15:24:10 ] ---------------------------------------- .... | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
toch maar goed he die strengere controles ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
anders was het een 2e "11 september' geworden ---------------------------------------- Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang Wu, Tang, Wu, Tang, Wu, Tang, it's on your brain | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Arihasj schreef op 10-08-2006 @ 15:26 anders was het een 2e "11 september' geworden pff ja indd, wat een kankermogolen ook zeg beetje domme ideetjes uitbroeden enzo. mja was simons zegt, wel goed dat er zo ged gecontroleert word ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
laat ik er een track over maken en geld aan verdien | ||
![]() | ![]() |
Ja... nee hoor.. straks komt er weer een bush voortganger op de proppen met hun terror verhalen...... stelletje klootzakken ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
wie bush vermoord mag bij mij thuis iets uitzoeken en meenemen ---------------------------------------- joahh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 10-08-2006 @ 15:30 wie bush vermoord mag bij mij thuis iets uitzoeken en meenemen haha neuj, wie al die kankerterroristen vermoord mag bij mij iets uitzoeken om mee naar huis nemen ---------------------------------------- .... | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
inclusief jouw? ---------------------------------------- joahh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
als het je lukt, om mij mee naar huis te krijgen![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
al gezegt [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 15:32:55 ] | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
hoezo zal het me niet lukken? ---------------------------------------- joahh | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nou...je moet eerst al die terroristen vermoorden ---------------------------------------- .... | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ow ik zat alweer te ver te denken ![]() ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Wordt terrorist en pleeg dan zelfmoord ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
Of wordt rijk, dan wil ze je ook wel. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
wat zitten jullie altijd over mijn geld enzo, jaloers? ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Mijn interview met de meest actieve nlhh chick van nederland: Kapowski: Hoi? Replay: Hoi Kapowski: Stel je eens voor? Replay: Replay van Nlhh Kapowski: hoe kwam jij zo bij de site? Replay: via een mattie van mij Kapowski: jij bent de actiefste dame in het forum, wat is hier de reden toe? Replay: ehh ik hou van spammen(Grapje), nee ehh ik ben bijna de enige die het lang uit houd daaar Kapowski: Dit komt waarschijnlijk ook door uw temparement? Replay: dat weet ik niet Kapowski: heeft u geen last van al die ik wil je email vragers ? Replay: mwaa valt wel mee, de laatste tijd is dat ook wel vermindert omdat ik me als een bitch gedraag Kapowski: hoelang denkt u nog in dit forum actief te wezen/zijn? Replay: 2 Weken Kapowski: noem 5 nlhiphoppers waar je blij om bent om te hebben ontmoet? Replay: hahah huh boswottels, livio, jou, spirit en ehhhhhhh huussuh Kapowski: wil je nog wat kwijt? Replay: Nlhh is fok Kapowski: Bedankt voor deze kijk in jou leven Replay: Graag gedaan | ||
![]() | ![]() |
deupe intervieuw... ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
![]() | ![]() |
profi gedaan hoor kapo ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
wat een takke weer | ||
![]() | ![]() |
hoezo, zonnetje schijnt toch? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
tussen de druppels door ja ![]() | ||
![]() | ![]() |
hmm, ja ik zit weer binnen in kantoor dus geen last van verveel me btw wel weer ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Zeg MuSS, ken jij dat comedy stuk : Paul van Vliet - Haagse humor ? goddelijk ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik wil ook een kantoor baan, kan ik heel de dag achter msn zitten ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 10-08-2006 @ 17:00 Zeg MuSS, ken jij dat comedy stuk : Paul van Vliet - Haagse humor ? goddelijk ![]() volgens mij ken ik het wel Ken je een stukkie opschrijven? @REplay Msn ist verboten! [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 17:02:28 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Haagse humor : Staat een man tegen het nieuwe gemeentehuis te pissen. komt er een bode, "zeg meneer, de burgemeester wil dat niet hebben hoor" waarop de man zegt : nee ik ook niet, jij wel misschien ? Komt er een hagenaar bij de socialedienst en zegt : "Ik heb al mijn ziektedagen opgemaakt, ik kom me dood melden". ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 10-08-2006 @ 17:04:01 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ghahah ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
MuSS vind(t) hem zo grappig dat 'ie niet eens meer kan typen. | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ghahha ![]() ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
99 ---------------------------------------- .... | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |