Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ] | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
dvd is op een zondag.. beetje jammer ---------------------------------------- son get wrec | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja, maar dan heb ik geen bamischijf, viandel en friet gegeten en ontzettende dorst. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hahaha![]() ---------------------------------------- .... | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 14-08-2006 @ 19:15 Als iemand me een blikje koude cola komt brengen krijgt ie een jointje en 10 euro. ey waar woon je man, ik heb wel een blikkie voor je ![]() | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ik had van het weekend ook niets in huis behalve bier en Yogi. ---------------------------------------- beng! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik loop zo naar de appie, en ga allerlei soort b-merk dranken halen .. moet vannacht fit zijn ![]() ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik werd net om een id gevraagd bij het halen van een pakje shag![]() ik zeg, zie ik eruit als 15. Neej als 16. Ik zeg yooo, rot maar op. "jaah moet volgens de regels blablabla" ok dag, boodschappen maar afgerekend bij gewone kassa, komt er gelukkig net iemand binnen die ik ken. Kassasnolletjes. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Boeiend, je moet toch gewoon je id kunnen tonen. Niet mekkeren. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
waarom moet jij altijd zeuren als ik iets vertel wat me niet aanstaat? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
ik ben mijn ID al 2 keer kwijtgeraakt, gelukkig hoef ik hem (bijna) nooit te showen ---------------------------------------- beng! | ||
Vent![]() |
![]() | ![]() |
Ik heb nooit ID bij me hoor.. heb niet eens zo'n kaart. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
k heb er geen, en ik ga niet hele tijd met paspoort op zak lopen, tenzij ik even langs coffeeshop moet, want soms willen ze nog wel eens vragen. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 14-08-2006 @ 19:27 waarom moet jij altijd zeuren als ik iets vertel wat me niet aanstaat? Omdat je een wijf bent. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Ze hebben gewoon procedure dat ze iedereen die ze onder de 25 schatten om ID vragen.. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Kost dat grapje eigenlijk? ID niet kunnen showen? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 14-08-2006 @ 19:29 (...) Omdat je een wijf bent. oh, ok. 50 eu [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-08-2006 @ 19:30:45 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
75 euri's toch? ---------------------------------------- beng! | ||
50 eu | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wordt tijd dat ze rijbewijzen op creditcard formaat gaan maken. | ||
Oktober volgend jaar, dacht ik.. | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
hey livio, wat wilde je nou bereiken met die opmerking? ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Wat wil jij bereiken met deze opmerking? | ||
![]() | ![]() |
jongen, het is internet maak je niet druk ---------------------------------------- beng! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
joo regent het bij jullie ook zo hard![]() ---------------------------------------- .... | ||
Niet meer | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 14-08-2006 @ 19:37 jongen, het is internet maak je niet druk ik maak me niet druk man, ik wil gewoon ff weten waarom ie dat zei ![]() en t regende hier echt hard. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
hier komt het egt met bakken uit de lucht en tis fokkking waaaarrmm ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Is er nog iets op tv vanavond? | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
one flew over the cuckoo's nest ---------------------------------------- son get wrec | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
weird science ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Six days seven nigthts, zie ik ook nog staan. Is dat? Docu over muay thai op mtv voor de geïnteresseerden. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
was dat niet zo'n serie met 2 creetch achtige gasten ? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ![]() | ||
![]() | ![]() |
six days and seven nights is dat niet een hoogst irritante film met Meg Ryan en Harrison Ford die op een onbewoond eiland komen ofzo? ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Maar is ook een film (met dezelfde naam) ---------------------------------------- Days to come | ||
![]() | ![]() |
Six days seven nights Amerikaanse (USA) filmkomedie uit 1998 van Ivan Reitman. Met: Harrison Ford, Anne Heche, David Schwimmer e.a. Robin Monroe, een zakenvrouw uit New York, moet haar romantische vakantie met haar vriend afbreken om op zakenreis te gaan. Haar gecharterde vliegtuig stort echter neer en ze komt samen met de piloot van het toestel op een onbewoond eiland terecht. Geen meg ryan dus helaas ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
kutfilm is dat | ||
![]() | ![]() |
hehe duidelijk, heb me er zelfs nog nooit aan gewaagd ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hm, dat gaat hem alvast niet worden dus. Bare knuckles, mafkezen. | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
uniq is eigenlijk al een hele tijd op radio 1 leuk interview, anders... | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
op 1, 1 is tog nieuws zender meestal ---------------------------------------- .... | ||
Dopoloog Onbedwaald present ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: heheheheh deup Alleen die samples zijn gejat van Fuck the past ... ach.. die scratch.. ik weet zeker maar nog steeds deup ---------------------------------------- Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet. Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Binnen ... hier kom ik de nacht wel mee door ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Succes! ---------------------------------------- Days to come | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
heej die heb ik ook, alleen heb ik nog een rode derbij ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Daar rammelen je tanden volgens mij van uit je bek. Dat is echt ghetto-waardig ozmans! | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Jah, nou .. ik wilde vandaag rustig aan doen, geen Wiskey, of Vieux.. daarom dit kinderdrankje.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
nooit bang dat je écht verslaafd word? | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Alleen simpele geesten geraken verlsaafd aan dingen.. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hoezo écht? Maarre, oz, zal ik alvast even een preventieve ban regelen voor je ![]() | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 ] |