Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 ] | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Nlhiphop's best zijn weer eens online ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
Nee, dat is uit een log van 2 dagen terug. | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
maar niet lang meer want ik ga laterrrrrrrr ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 14-08-2006 @ 22:08 Hij heeft je gewoon geblockt Replay! Oh nee, sorry, z'n broertje zat op zijn msn, bedoel ik ![]() hahahaha ojaa hij heeft ook nog een broertje ![]() ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Dag lieve beeldbuisvriendjes. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
ik heb niemand van nlhh op msn ![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
je had mij, maar je hebt me geblockt denk ik ---------------------------------------- son get wrec | ||
Je mag me wel hoor! | ||
Philly | ![]() | ![]() |
of ze broertje ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Philly schreef op 14-08-2006 @ 22:20 of ze broertje hehehe best droog, die herhalings tegniek werkt wel altijd het beste op mijn lachspieren ---------------------------------------- .... | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LD50 schreef op 14-08-2006 @ 22:19 ik heb niemand van nlhh op msn ![]() ![]() ![]() ![]() mij heb je ook g | ||
Philly | ![]() | ![]() |
bedankt ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
tienermoeder. Ik heb pannekoeken. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
ohja sadar en livio en mx. maar dat is een andere msn ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
de officieuze | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
swike en thomas thomasje kan je wel leuk pesten swike is voor die mixtape ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
thomas komt altijd huilen op msn als je op nlhh niet lief tegen hem doet![]() ---------------------------------------- .... | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Is dat die Thomas met een punte rachter? Ik ken zo weinig menschen hier. ![]() ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
En zo weinig mensen kennen mij! HAaaaaaaaahahahahaahahahhaaa. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
![]() | ![]() |
nee ik vertel em altijd dingen die nergens op slaan en voor hem is het waarheid hij trapt ook altijd in uitleg van niet bestaande woorden ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
hoe zit het trouwens met jou beats? Die 'geef' (weet ff niet hoe het anders te zeggen) aan mc's? | ||
Philly | ![]() | ![]() |
een kneus dus ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Ik ga even bij mijn vriendin op de bank zitten Tot zo bij de nachtshow ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
thomas komt op nlhh vertellen dat die papoose niet kent, terwijl de kanker lauwe track van mij hebt gehad van papoose.. ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Welke track. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 14-08-2006 @ 22:29 hoe zit het trouwens met jou beats? Die 'geef' (weet ff niet hoe het anders te zeggen) aan mc's? jawel. alles for free weettog. hobby he. :- ) Quote: Philly schreef op 14-08-2006 @ 22:29 een kneus dus je bent gemeen. ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Philly | ![]() | ![]() |
nee joh ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Quote: LD50 schreef op 14-08-2006 @ 22:30 (...) jawel. alles for free weettog. hobby he. :- ) Mensen wie je diggt, neem ik aan... Nieuwe contacten, sta je daarvoor even. open? | ||
![]() | ![]() |
thomas is best een tof ventje hoor ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
ja hoor. laat maar komen. ook al dig ik je niet (niet jij dan eh). ;x [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-08-2006 @ 22:31:58 ] ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
Niet zozeer voor mij, enige waar ik je mee lastig val was dat drumloopje.. Maar mss voor mijn broer die nieuw materiaal nodig heeft... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
500 euro. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
exclusief BTW ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Philly | ![]() | ![]() |
gierig ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
En eventuele heffingen. | ||
LD50![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 14-08-2006 @ 22:32 Niet zozeer voor mij, enige waar ik je mee lastig val was dat drumloopje.. Maar mss voor mijn broer die nieuw materiaal nodig heeft... zoals ik al zei, laat maar komen. :- ) ---------------------------------------- Aan: LD50 Datum: 28-04-2006 Afzender: Slugger-D~ ik ga slapen pikkie, hvj, ntb, bffl. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
plus voorrijkosten ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Philly | ![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
D-on | ![]() | ![]() |
onder voorbehoud tov de huidige wisselkoers? ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Ik ga in conclaaf.. je hoort het dan wel.. =) | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Kilometervergoeding van 23 ct per kilometer, en dat vanuit z-limburg! Auwtsj. | ||
Philly | ![]() | ![]() |
en dat allemaal voor crap ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Met een heffingspercentage van 5% voor eventuele stijgende olieprijzen lijkt me ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Crap met percussie! | ||
Philly | ![]() | ![]() |
dat wel ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
ik zou ook een verzekering nemen, als hem iets overkomt gaat je dat duiten kosten ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Philly | ![]() | ![]() |
stelletjes clownen ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
En Odin loopt nogal wat risico in het dagelijks leven, met zijn levensstijl als doorgewinterde hardcore thug! | ||
D-on | ![]() | ![]() |
De borg op z'n gehuurde driewieler niettevergeten. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
slotconclusie; onbegonnen zaak, om Odin te boeken ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 ] |