Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 ] | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
gebruiken het ![]() of weet je niet wat mms is? wat gaat ik eten? pizza of rijst, met allemaal shit? ---------------------------------------- .... | ||
Noedels DE GRW IS GAAF ![]() |
![]() | ![]() |
o mijn god lauren en nicolette gaan modderworstelen ---------------------------------------- clonebabybeats baby | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
er staat dat ik er eerst 1 moet versturen voor ik er 1 kan ontvangen.. maar hoe weet ik of iemand anders mms heeft? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
vragen.. ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
maakt niet uit, ook als die andere het niet heeft kan die het ontvangen volgens mij, bij mij werk het in elk geval wel zo en indd wat schaduw zegt, vraag het [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-08-2006 @ 20:50:36 ] ---------------------------------------- .... | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Replay schreef op 14-08-2006 @ 20:47 gebruiken het ![]() of weet je niet wat mms is? wat gaat ik eten? pizza of rijst, met allemaal shit? je zou pizza bestellen ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
ik kan geen genoeg krijgen van die beat van still dirty van christina agwiliera dr moet gewoon een instrumental van komen met een stel dope rappers drop | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
KGV is de shit gek en ik haat mensen die slijmen als de tiefus [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-08-2006 @ 20:52:22 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
@hairiem: ik voel je![]() @bigsam: ja dat klopt [ Dit bericht is gewijzigd door op 14-08-2006 @ 21:00:57 ] ---------------------------------------- .... | ||
cml.exe![]() |
![]() | ![]() |
heeft iemand My Name Is Earl gezien ?![]() das grappig ![]() ---------------------------------------- Nooit geschoten is altijd mis | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ik heb pizzaaaaa hmmmmmm ---------------------------------------- .... | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
ik lig hier lekker.. waar is replay.. ik wil gedickride worden ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
.Snor.: Fok niet met W S P... .. zegt: het is 10 over half 10 :.Snor.: Fok niet met W S P... .. zegt: je mag blijven slapen alles Sann � ऐ » zegt: hahahah kee dan :.Snor.: Fok niet met W S P... .. zegt: ik ga voor je koken Sann � ऐ » zegt: hha dikke hosselmoves ![]() ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
niet grappig ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Sann � ऐ » zegt (21:41): haha ik ga je fokken op nlhh sorry Sann � ऐ » zegt (21:41): dit moet gwoon ff whahahahaha :.Snor.: Fok niet met W S P... .. zegt (21:41): SC :.Snor.: Fok niet met W S P... .. zegt (21:41): maar maak je het daarna goed Sann � ऐ » zegt (21:41): hahahaha tuurlijk schatje ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
nooohhhh das nie waaar ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
hahaha, gepwnd door Hyreme, Sann!![]() ![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
haha @ Huus ![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
oeeww brutus in de penarie hoe fix ik dit meisje mailt : ben trouwens wel boos als je me nou geblokt hebt.. ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
negeren da wijf ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
haar niet geblokt hebben![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Zeggen dat je msn raar doet of wat dan ook. Gewoon iets omheen breien, en vooral doen of jij het ook erg vind. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
kun je nie fixen waarom gaan mannen altijd blokken enzo, deed mijn ex ook altijd zo kinderachtug worden wij dames mad boos van ---------------------------------------- .... | ||
Kaya in NL ![]() |
![]() | ![]() |
'Ow shit, was jij dat! Ik was mijn msn lijst aan het opruimen en ik herkende je email niet.' | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kaya schreef op 14-08-2006 @ 21:51 'Ow shit, was jij dat! Ik was mijn msn lijst aan het opruimen en ik herkende je email niet.' ![]() | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- .... | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 14-08-2006 @ 21:51 Zeggen dat je msn raar doet of wat dan ook. Gewoon iets omheen breien, en vooral doen of jij het ook erg vind. snappende paps ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 14-08-2006 @ 21:53 (...) snappende paps hehehe ![]() ![]() | ||
![]() | ![]() |
ja nu opeens online komen is ook zo stom en mijn msn staat dag en nacht aan ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 14-08-2006 @ 21:54 ja nu opeens online komen is ook zo stom en mijn msn staat dag en nacht aan kon jij niks aan doen, dat je een virus hebt. Of je was gehacked door iemand. ik heb een boot ik heb een splinternieuwe boot haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot ![]() | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 14-08-2006 @ 21:54 mijn msn staat dag en nacht aan aha, ben je zó iemand ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
me broertje zat zeker te kloten op me msn.. tering joch ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: brutus_barrakus schreef op 14-08-2006 @ 21:54 ja nu opeens online komen is ook zo stom en mijn msn staat dag en nacht aan tuurlijk wel, beter blijf je gewoon eerlijk en verzin je geen smoesjes en shit ze weet tog wel dat je der blokte ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
haha ik ga het spel wel spelen ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
succes ouwe | ||
Quote: Mx Fortune zegt: NLHH FOREVA !!! Schaduw zegt: heb je je tato al? Mx Fortune zegt: tato ? Mx Fortune zegt: van nlhh ? Schaduw zegt: jeb Mx Fortune zegt: tuurlijk Mx Fortune zegt: moet nog inkleuren Mx Fortune zegt: op me rug staat ie NlHiiiPh0P 4 3Vrr Schaduw zegt: duidelijk, ik heb een portet van spade Zou dit ons donkerblauw maken? | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 14-08-2006 @ 21:59 (...) Zou dit ons donkerblauw maken? dat maakt je roze ![]() ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
kijk dit vind ik nou gay mja ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Spirit schreef op 14-08-2006 @ 22:01 (...) dat maakt je roze ![]() nee, die kleur bewaren we voor hyreme gay | ||
Philly | ![]() | ![]() |
Quote: Hyreme schreef op 14-08-2006 @ 21:56 me broertje zat zeker te kloten op me msn.. tering joch goeie smoes moet je alleen wel een broertje hebben ![]() ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
http://baby-jesus.info/ LOL ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Schaduw zegt: duidelijk, ik heb een portet van spade ![]() maar ik denk dat het wel doet, speet houd ervan als zijn ego gestreelt word ![]() ---------------------------------------- .... | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Schaduw schreef op 14-08-2006 @ 21:59 (...) Zou dit ons donkerblauw maken? Daarvoor moet je andere kwaliteiten hebben ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Schaduw zegt: Je moet zeker een Leyla zijn voor promotie Spade zegt: Nee, vrouw zijn is al genoeg *Schaduw laat zeer foute foto zien* Spade zegt: Uuhm, je moet toch een Leyla zijn | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
ghehe ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
speet is niet eens online aap![]() ---------------------------------------- .... | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
pwned. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Hij heeft je gewoon geblockt Replay! Oh nee, sorry, z'n broertje zat op zijn msn, bedoel ik ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Spirit sprrrt ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Leyla schreef op 14-08-2006 @ 22:08 Hij heeft je gewoon geblockt Replay! Oh nee, sorry, z'n broertje zat op zijn msn, bedoel ik ![]() hahahahahahahha ---------------------------------------- I've got my own brand of patriotism, the real meaning of independence. | ||
Philly | ![]() | ![]() |
haha ---------------------------------------- een gewaarschuwd mens telt voor twee dus speciaal voor jou neem ik me dubbelloops mee | ||
Index / [arch] Slap geouwehoer / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 ] |