Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Studio- en audiotechniek /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 ]
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op maandag 19-05-2008 om 14:02:48
Geert wilders heb ik ook gehad. Alleen stoor ik me er aan omdat als je aan het typen bent of iets aan t kijken bent die popup ervoor gaat staan.
LAUWESHIT
if you hustlin and get it walk about and dont spit
Gepost door LAUWESHIT op maandag 19-05-2008 om 17:17:11
je hebt spyware. run avg free of ad-aware 2007
----------------------------------------
Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something. - Plato
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op dinsdag 20-05-2008 om 14:54:29
In mn vorige post kon je lezen dat ik dat al heb gedaan...
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op woensdag 21-05-2008 om 21:25:33
Quote:
Ziek schreef op 19-05-2008 @ 00:58
ik weet niet hoe je t oplost, maarre het heet in ieder geval tooltip volgens mij. die kun je uit of aanzetten toh?


Ik krijg wanneer ik (met welke browser dan ook, ik heb opera, IE & firefox, firefox gebruik ik t meest) op internet ben om de zoveel tijd een reclame pop up.

Het is heel irritant, maar ik krijg het niet weg. Norton, kasperksy, housecall(online), hitman pro, ad-aware, smitfraudfix en smitrem vinden allemaal NIKS. Behalve spybot search & destroy. Die geeft smitfraud.c core aan ofzo. (daarom heb ik ook smitfraudfix enzo geprobeerd). Spybot zegt hem te verwijderen, maar hij blijft popups geven.

Ik heb alle programma's in gewone en in veilie modus uitgevoerd. Er staan geen rare programmaatjes in taakbeheer of bij opstarten[msconfig] voor zover ik weet. Ik heb een hijackthis log gemaakt, maar daar kon ik niks raars in vinden.


Kan iemand me helpen? hehe.

oh ik heb windows xp home, NL.


Heeft iemand nog tips hiervoor? Het is niet alleen dat de popups irritant zijn, als er spyware op m'n pc zit die ik maar niet wegkrijg, wie weet wat hij nog meer doet met mn computer..
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op zaterdag 24-05-2008 om 20:16:00
Weet iemand hoe ik iets uit de secuencer in de playlist plaats?
----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
Jspr
Gepost door Jspr op zaterdag 24-05-2008 om 20:18:42
alt + f4
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
RBeatzz
Gepost door RBeatzz op donderdag 29-05-2008 om 11:45:18
Ik heb een beat gemaakt, en het intro is een deuntje zonder reverb, nu wil ik dat er zegmaar verder in die beat (na 7bars) er wel reverb in komt. Weet iemand hoe?
----------------------------------------
Hoogvliet
aprofourz
Ojajoh?!
Gepost door aprofourz op donderdag 29-05-2008 om 13:21:19
Welk prog gebruik je
----------------------------------------
http://soundcloud.com/aprofourz
RBeatzz
Gepost door RBeatzz op donderdag 29-05-2008 om 15:06:04
Ik werk met fruityloops studio 7, maar ik wil dus zegmaar een opkomende reverb, van een heel kaal geluid naar een heelvol geluid.
----------------------------------------
Hoogvliet
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op donderdag 29-05-2008 om 15:21:06
mijn tooltips werken nog steeds niet. ze hebben het altijd gedaan en sinds kort niet meer. ik run alleen mozilla firefox en het is sinds een automatische kk update

Quote:
RBeatzz schreef op 29-05-2008 @ 15:06
Ik werk met fruityloops studio 7, maar ik wil dus zegmaar een opkomende reverb, van een heel kaal geluid naar een heelvol geluid.

makkelijk.
ga naar je mixer (F9) en stel daar je 'verb in zoals je hem uiteindelijk hebben wil als je dat nog niet gedaan hebt.

dan staan er naast de effecten die je hebt ingesteld van die kleine draaiknopjes. rechtermuisknop op die ene bij het reverb effect en kies edit events. nou effe beetje netjes een lijn probereen te trekken van 0 naar 100% in de tijdsloop van het aantal bars wat je wil.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2008 @ 15:24:18 ]

----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
RBeatzz
Gepost door RBeatzz op donderdag 29-05-2008 om 15:54:12
Bedankt maar dat is volgens mij niet helemaal wat ik bedoelde (of ik doe het verkeerd). Ik heb namelijk een geluid van 8 beats per bar. Nu heb ik die een stuk of 4 keer achter elkaar geplakt in mijn playlist (zodat je een paar keer hetzelfde geluid hoort). Ik wil dat mijn geluid de eerste 5 seconden heel kaal klinkt (dus als hij zich ongeveer 2 keer heeft herhaalt), en dan na 5 seconden wil ik een opkomende reverb, die zich daarna doortrekt in heel het liedje.

Met mijn midikeyboard kan ik dit wel handmatig doen, maar dan saved hij het niet of hij saved het per 8 bars en dan gaat hij weer overnieuw van 0 reverb naar 50 reverb.

ik hoop dat het een beetje duidelijk is, het is namelijk knap lastig uit te leggen.
----------------------------------------
Hoogvliet
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op donderdag 29-05-2008 om 16:03:06
Quote:
RBeatzz schreef op 29-05-2008 @ 15:54
Bedankt maar dat is volgens mij niet helemaal wat ik bedoelde (of ik doe het verkeerd). Ik heb namelijk een geluid van 8 beats per bar. Nu heb ik die een stuk of 4 keer achter elkaar geplakt in mijn playlist (zodat je een paar keer hetzelfde geluid hoort). Ik wil dat mijn geluid de eerste 5 seconden heel kaal klinkt (dus als hij zich ongeveer 2 keer heeft herhaalt), en dan na 5 seconden wil ik een opkomende reverb, die zich daarna doortrekt in heel het liedje.

Met mijn midikeyboard kan ik dit wel handmatig doen, maar dan saved hij het niet of hij saved het per 8 bars en dan gaat hij weer overnieuw van 0 reverb naar 50 reverb.

ik hoop dat het een beetje duidelijk is, het is namelijk knap lastig uit te leggen.


ik heb het net getest met een sample dat 8 bars duurt en het werkt gewoon, dus ik snap niet waaro het bij jou niet zou werken.
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
RBeatzz
Gepost door RBeatzz op donderdag 29-05-2008 om 16:06:57
bij mij blijft hij zich dan telkens herhalen, en dat is niet mijn bedoeling. Hij bouwt dan zegmaar op in 8 bars, en dan telkens overnieuw.
----------------------------------------
Hoogvliet
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op donderdag 29-05-2008 om 17:37:20
Quote:
RBeatzz schreef op 29-05-2008 @ 16:06
bij mij blijft hij zich dan telkens herhalen, en dat is niet mijn bedoeling. Hij bouwt dan zegmaar op in 8 bars, en dan telkens overnieuw.


kopieër je pattern en maak bij de 1e die event en bij die 2e niet. hij plakt de event namelijk per pattern dus als je de 2e op vol laat staan blijft die gewoon kloppen en de 1e gooi je die event op en dan is dat je reverb fade-in
[ Dit bericht is gewijzigd door op 29-05-2008 @ 17:39:50 ]

----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
RBeatzz
Gepost door RBeatzz op donderdag 29-05-2008 om 21:52:24
bedankt het is gelukt.
----------------------------------------
Hoogvliet
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op vrijdag 30-05-2008 om 16:06:52
Quote:
Master Of Disaster schreef op 29-05-2008 @ 15:21
mijn tooltips werken nog steeds niet. ze hebben het altijd gedaan en sinds kort niet meer. ik run alleen mozilla firefox en het is sinds een automatische kk update

----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
Seubie Gepost door Seubie op vrijdag 06-06-2008 om 16:30:04
Football manager 2007 probleem:

Het bestand of map C:\documents and settings\naam\application Data\Sports interactive\football manager 2007\temporary\pks_1_1.msa is beschadigd en onleesbaar, voer het hulpprogramma CHKDSK.

Ik kan de map die ze noemen niet eens vinden, weet iemand wat the hell ik moet doen? opnieuw installeren al gedaan..
Ziek
gombeat
Gepost door Ziek op vrijdag 06-06-2008 om 17:12:09
kun je de verborgen bestanden zien? of zie je de map application data niet?
Seubie Gepost door Seubie op vrijdag 06-06-2008 om 17:12:37
Application data
Nickert
boss
Gepost door Nickert op vrijdag 06-06-2008 om 18:39:11
Quote:
Seubie schreef op 06-06-2008 @ 16:30
Football manager 2007 probleem:

Het bestand of map C:documents and settingsnaamapplication DataSports interactivefootball manager 2007temporarypks_1_1.msa is beschadigd en onleesbaar, voer het hulpprogramma CHKDSK.

Ik kan de map die ze noemen niet eens vinden, weet iemand wat the hell ik moet doen? opnieuw installeren al gedaan..


FM2008 gaan spelen
Master Of Disaster
Gepost door Master Of Disaster op zondag 08-06-2008 om 13:05:21
Quote:
Master Of Disaster schreef op 29-05-2008 @ 15:21
mijn tooltips werken nog steeds niet. (...) ik run alleen mozilla firefox en het is sinds een automatische update


het ligt er niet aan, zoals op internet is te vinden, dat er ALT-tags in plaats van TITLE-tags zijn gebruikt, want er verschijnt ook een leeg blokje zonder tooltip bij gebruik van TITLE-tags...

heeft iemand anders dit probleem ook? weet iemand hoe je het oplost?
----------------------------------------
Wie ben je wel niet dat je denkt?!
FreshS
De frisse
Gepost door FreshS (1.000.000ste bericht postert) op zondag 08-06-2008 om 17:06:04
me externe HD wordt niet meer gevonden op mn lap..

nou dus.. ligt dat aan de HD, laptop of usb?

iemand enig idee hoe op te lossen? of zal ik toch ff naar de winkel gaan?
----------------------------------------
Yo momma so poor she can't afford to pay attention
Thijs1988
Meatball Sub
Gepost door Thijs1988 op maandag 23-06-2008 om 18:57:01
Elke keer als ik een een map op vorige klik krijg ik dit bericht:

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


en als ik dan op nee druk, wordt ik door verbonden met een site:

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.



Ik ben bang dat dit zelf al een virus/trojan is. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
----------------------------------------
Hitting bottom isn't a weekend retreat. It's not a goddamn seminar. Stop trying to control everything and just let go! LET GO!
Marsman Gepost door Marsman op maandag 23-06-2008 om 19:04:59
Goede virusscanner en firewall kopen.
Dopoloog
Onbedwaald present
Gepost door Dopoloog op maandag 23-06-2008 om 19:26:26
Quote:
Thijs1988 schreef op 23-06-2008 @ 18:57
Elke keer als ik een een map op vorige klik krijg ik dit bericht:

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.


en als ik dan op nee druk, wordt ik door verbonden met een site:

Klik op dit plaatje om op ware grootte te zien.



Ik ben bang dat dit zelf al een virus/trojan is. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?


Internet explorer eraf halen en registers herstellen.
Dan veilige modus en scannen, voila..virussen eruit halen
opnieuw opstarten, instaleren Internet explorer en het is weer goed!
----------------------------------------
Vriendjen genoeg, je moest perse op hem kruipen slet.
Liefdes verdriet maakt meer kapot dan dat je het op een zuipen zet
BigSam
Vitamine-E
Gepost door BigSam op woensdag 25-06-2008 om 17:19:00
ik kan met mijn audacity geen muziek opnemen van online filmpjes enz. alles staat volgens mij goed, mar als iemand tips heeft hoor ik het graag
----------------------------------------
Ik zit vast in een lift
Patta
Gepost door Patta op vrijdag 11-07-2008 om 14:26:35

dus dat, iemand die me kan helpen zodat het weer gelijk komt?
nu heb ik na het opnemen dus dat links te hard klinkt en rechts te zacht.
DutchNelson
Bye Bye
Gepost door DutchNelson op vrijdag 11-07-2008 om 14:31:50
Music maker ey, perfect voor vocals, sucks with the rest
welke versie heb je?

Staat alles hier in het midden?

----------------------------------------
het is hiphop dus we downloaden het gewoon
urban kk lijers, Bye Bye
kdubbelbee
kebab
Gepost door kdubbelbee op vrijdag 11-07-2008 om 14:35:13
probeer is met mono aanvinken bij geavanceerd (Magix)
----------------------------------------
Ik ben die metaforen man, jij die, verwarde meta die zich voordoet als een man.
Patta
Gepost door Patta op vrijdag 11-07-2008 om 14:37:19
ja ik weet 't man.
normaal gesproken neem ik shit ook niet thuis op,
en moet nu ff snel wat opnemen dus moet 't maar met MM.

MM 14 Trial heb ik hier nu op staan.
Patta
Gepost door Patta op vrijdag 11-07-2008 om 15:15:11
Quote:
DutchNelson schreef op 11-07-2008 @ 14:31
Music maker ey, perfect voor vocals, sucks with the rest
welke versie heb je?

Staat alles hier in het midden?
( Plaatje )

waar kan ik die vinden?
want bij recording zie ik er maar 1 staan.

Quote:
kdubbelbee schreef op 11-07-2008 @ 14:35
probeer is met mono aanvinken bij geavanceerd (Magix)

helpt helaas ook niet.
Props
eh? hoessut
Gepost door Props op zondag 27-07-2008 om 15:54:08
Euj.

ik wil een clip uploaden naar youtube maar zit met het volgende probleem.
Zodra hij erop staat en ik hem afspeel switch het geluid van hard naar zacht en andersom.. net alsof er een compressor opzit.

Gewoon geconverteerd vanuit final cut pro als avi en het audio bestand eronder is een wav.

Iemand die weet wat het probleem is?
Wil het geluid gewoon goed hebben maar heb echt al alle soorten conversies geprobeerd!!

pz
----------------------------------------
verre oosten, verder hoef ik je niet te melden
Jspr
Gepost door Jspr op donderdag 21-08-2008 om 10:20:13
Ik heb Vista, en als ik nu in mijn map met ontvangen bestanden ben, en ik zet mijn beeldinstellingen op grote of kleine pictogrammen, dan verdwijnt de bestandsnaam en zie ik alleen de plaatjes. Hoe krijg ik de bestandsnaam weer onder de pictogrammen te zien?
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Seubie Gepost door Seubie op vrijdag 29-08-2008 om 17:07:42

Jullie zijn alwetend dus ik vraag het hier!

heb probleempje met sony ericsson muziek overdracht, mijn programma ( SE media manager) geeft aan dat ik nog 4,9 gb vrij heb, maar zodra ik een nummer sleep naar de plek voor overdracht geeft hij aan dat het niet meer past. Verder maakt hij een map op mijn bureaublad waar de map waar het (muziek)bestand in stond in komt te staan, zonder het bestand zelf erin. Bijvoorbeel: ik sleep een liedje van mijn bureaublad naar dat ding, hij geeft aan te weinig phone memory left, daarna staat er uit het niets een map op mijn bureaublad die de naam heeft van mijn telefoon, waarin een map zit met de naam bureaublad, maar die map is leeg! help.
Jullie zijn alwetend dus ik vraag het hier!

heb probleempje met sony ericsson muziek overdracht, mijn programma ( SE media manager) geeft aan dat ik nog 4,9 gb vrij heb, maar zodra ik een nummer sleep naar de plek voor overdracht geeft hij aan dat het niet meer past. Verder maakt hij een map op mijn bureaublad waar de map waar het (muziek)bestand in stond in komt te staan, zonder het bestand zelf erin. Bijvoorbeel: ik sleep een liedje van mijn bureaublad naar dat ding, hij geeft aan te weinig phone memory left, daarna staat er uit het niets een map op mijn bureaublad die de naam heeft van mijn telefoon, waarin een map zit met de naam bureaublad, maar die map is leeg! help.
Dionysus
Dio_Deus is niet meer...
Gepost door Dionysus op vrijdag 29-08-2008 om 18:05:18
ik heb nu een laptop en ik dacht, hopsa daar zet ik adobe audition 1.5 ff op, maar telkens als ik hem geinstalleerd heb vraagt ie om native instruments b4 cd in de drive en daarna de fm7
like wtf sinds wanneer heeft ie dat nodig? weet iemand hoe dat te omzeilen? ik heb al 2 versies geprobeerd ze naaien me allebei


je bent een baas als je helpt
----------------------------------------
wat nu? wat nu?
broederschap
Gepost door broederschap op donderdag 04-09-2008 om 14:15:22
me geluid van me computer doet het niet we hebben gister nieuwe videokaart gekocht en alles deed perfect en ik heb me computer net opgestart en geen geluid.
iemand??
Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 04-09-2008 om 14:23:23
Dion, check de reactie van djCo-B op 't helpmij forum... Die geeft ie je een goede link.

Broederschap, wat voor videokaart heb je erin geplaatst? Als het een HDMI is dan is de kans groot dat het probleem daar zit. Een HDMI geeft ook geluid mee namelijk.. Conflicten
broederschap
Gepost door broederschap op donderdag 04-09-2008 om 14:28:36
euhm nou me broer heeft hem gekocht tis volgens mij een msi ofzo
Soldaat Gepost door Soldaat op donderdag 04-09-2008 om 14:53:15
Oke... Misschien is op www.helpmij.nl je probleem beschrijven, Even duidelijk met het type videokaart en geluidskaart erbij.. En ook of het een externe of interne videokaart is.
broederschap
Gepost door broederschap op donderdag 04-09-2008 om 14:54:00
ow okey dankje
Zjoerd
Gepost door Zjoerd op dinsdag 16-12-2008 om 13:52:36
Als ik in Windows movie maker een mp3 bestand zet, dan wil hij hem niet afspelen? Tenminste, je ziet dat hij hem afspeeld, maar er is geen geluid.
Dat is bij alle mp3 bestanden, maar bij de videobestanden speelt hij het geluid wel af.

Why the fuck is that?
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 13-01-2009 om 12:50:46
Mijn computer vind ineens al mijn usb-poorten (aan de voorkant!) en de card-reader die daar zit (voor 5 soorten kaartjes ofzo, sd, microSD, sd, en vanalles) niet meer! Wat kan ik hieraan doen?

Ik heb Windows Vista, en m'n pc zegt dat als die het niet meer doet, ik alles maar opnieuw moet installeren:S
[ Dit bericht is gewijzigd door op 13-01-2009 @ 12:51:31 ]

----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 13-01-2009 om 12:51:18
moederbord driver opnieuw installen
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 13-01-2009 om 12:57:45
maar moet ik dan verder ook nog dingen weghalen? en is het een actie met veel risico, die driver opnieuw installeren?
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
-pascool-
Dubbelepuntnegen.
Gepost door -pascool- (Oscars Official) op dinsdag 13-01-2009 om 12:59:31
nee hoor, gewoon je oude drivers weg gooien, en dan de nieuwe instaleren, dat kan geen kwaad, en werkt 90 % van de tijd als usb ingangen niet meer reageren, aangezien dat via je moederbord gaat
Jspr
Gepost door Jspr op dinsdag 13-01-2009 om 13:04:28
thanks. ik zal het es proberen
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Jspr
Gepost door Jspr op vrijdag 06-11-2009 om 11:10:09
Ik heb die nieuwe msn net, omdat dat helaas moest. En nu is de hele layout fucked up, plaatjes staan aan de andere kant en het ziet er veel te hip uit. Hoe krijg ik die crap weer normaal want ik kan de skin niet op oude msn zetten of iets dergelijks. Als het niet kan stop ik met msn'n.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 05-04-2010 om 10:11:47
Zodra ik mijn externe harde schijf loskoppel verliezen al mijn nummers bij mijn losse downloads hun classificatie, dus die 5 sterren. Is hier iets tegen te doen (behalve niet loskoppelen)? Want het gebeurt niet met de mp3's die van albums af komen, enkel de losse downloads.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
Finger
Gepost door Finger op maandag 05-04-2010 om 10:12:57
misschien eerst hardware veilig verwijderen gebruiken rechts onderin bij je icoontjes?
Jspr
Gepost door Jspr op maandag 05-04-2010 om 10:14:44
Doe ik altijd.. tenminste, via Deze Computer.
----------------------------------------
http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg
 Index / Studio- en audiotechniek /   [Pagina: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0229 sec.