Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ] | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Speciaal voor Özcan.....en alle andere zuiplappen Ik zit momenteel aan de Amstel bierr en heb net 2 flesjes Liebfraumilch op...... alcoholisten meldt u! ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Safari -7up.. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Fristi.. Vanmiddag champagne gekregen op m'n werk.. ach ja.. zuipen die handel dan maar op de 31ste.. dan ga ik.. totall loss [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2006 @ 00:23:57 ] ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Nickert boss ![]() |
![]() | ![]() |
Jack Daniels | ||
ambiance make em NV ![]() |
![]() | ![]() |
tea..... ---------------------------------------- never doubt me. | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
wijn | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
wat voor wijn dap?![]() ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
sjeah, zuid afrikaanse rosé mooi kaap biaaatch haha ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
witte kerspakket wijn ![]() | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
die nerges naar smaakt gast![]() Quote: dap schreef op 24-12-2006 @ 00:39 witte kerspakket wijn ![]() als t kratis is mag je nie zeiken over kwaliteit.. ![]() alhoewel gister had k een flesje gekregen, ff kijken... Campo de Borja.. de naam zegt t al..die troep is nie te zuipen ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2006 @ 00:44:43 ] ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ach wijn is wijn en er zit alcohol in, voor een kerstpakketversie smaakt ie best goed. | ||
D-on | ![]() | ![]() |
Warsteiner en/of Zipfer, recognize! ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
hollandia drinkt nationaal allen [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2006 @ 00:44:55 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Quote: dap schreef op 24-12-2006 @ 00:42 ach wijn is wijn en er zit alcohol in, voor een kerstpakketversie smaakt ie best goed. ghehe dat niet te zuipen was bedoeld naar jos ![]() Quote: D-on schreef op 24-12-2006 @ 00:44 Warsteiner en/of Zipfer, recognize! warsteiner is king [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2006 @ 00:46:13 ] ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
dap 038 ![]() |
![]() | ![]() |
ooh okay. mag ook | ||
D-on | ![]() | ![]() |
zoiets lekkers is vrouwelijk Warsteiner: eine Königin under den Bieren En een JW blue/gold label op z'n tijd is ook fijn. ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
proost ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 24-12-2006 @ 00:20 Safari -7up.. duidelijk een bitch xD ohja sambuca is spang ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
![]() | ![]() |
ik hou gewoon van die drank.. drink het al jaren.. (als ik dan is drink) | ||
![]() | ![]() |
lekka zuipuh ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
-pascool- Dubbelepuntnegen. ![]() |
![]() | ![]() |
ik drink bijna alles waar alchihisad in zit, favo's zijn whiskey en biaar | ||
![]() | ![]() |
ik wil alleen maar straaljagers ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
http://nl.wikipedia.org/wiki/Straaljager zoek maar uit | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: LOL, doe mij maar aanmaaklimonade. Puur. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
![]() | ![]() |
Puur, gadverdamme man, zoete troep | ||
![]() | ![]() |
nee jonge jenever met sinas ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Whiskey met een glas | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Quote: FreakyFreek schreef op 24-12-2006 @ 01:10 ohja sambuca is spang sambuca is toch soortvan ouzo? anijsdrank...je weet toch.... i ![]() ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swerious_Linez schreef op 24-12-2006 @ 01:44 (...) sambuca is toch soortvan ouzo? anijsdrank...je weet toch.... i ![]() Sambuca is amandel drank.. als je dat met cola mengt smaakt het beetje als dokter pepper.. | ||
![]() | ![]() |
dr pepper is master ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 24-12-2006 @ 01:51 (...) Sambuca is amandel drank.. als je dat met cola mengt smaakt het beetje als dokter pepper.. hmz nooit met amandel gemengt.. maar die ene keer dat k het dronk leek t aardig op ouzo.... en ouzo is king! ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
![]() | ![]() |
het ligt er ook aan welke sambuca je schenkt.. zijn varianten.. maar als je ouzo diggt dan moet je aan de Raki.. turkse drank.. beter dan die griekse rotzooi ![]() | ||
![]() | ![]() |
raki is ook master ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
super polm ook. | ||
![]() | ![]() |
whiskey ook | ||
![]() | ![]() |
bier ook ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 24-12-2006 @ 02:06 het ligt er ook aan welke sambuca je schenkt.. zijn varianten.. maar als je ouzo diggt dan moet je aan de Raki.. turkse drank.. beter dan die griekse rotzooi ![]() weuurd raki is ookwel lekker had k nog wat van getankt bij DVD X... ![]() ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
![]() | ![]() |
had ik al whiskey gezecht | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swerious_Linez schreef op 24-12-2006 @ 02:11 (...) weuurd raki is ookwel lekker had k nog wat van getankt bij DVD X... ![]() ik vind raki niet echt lekker voor de smaak ofzo.. maar gewoon die warmte op je borst.. en ja het schiet aardig op als je het doel hebt om wasted te gaan.. btw veel oudere drinken Raki met melk of water.. dat is echt vies.. | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
ghehe gewoon puur toch melk of water erbij moet k nie aan denken.. ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 24-12-2006 @ 02:11 nee doe eens had ik al whiskey gezecht ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
whiskey | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
lekker ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
![]() | ![]() |
ja man whisky is goed ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
Quote: Swerious_Linez schreef op 24-12-2006 @ 02:17 ghehe gewoon puur toch melk of water erbij moet k nie aan denken.. nja als je water of melk erbij doet dan is het minder scherp.. maar ik vind het misselijkmakend.. dus dan idd maar puur.. | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 24-12-2006 @ 02:20 (...) nja als je water of melk erbij doet dan is het minder scherp.. maar ik vind het misselijkmakend.. dus dan idd maar puur.. geheel mee eens... maar ouzo is wel beter dan sambuca...sowieso.. ik ga ervandoor..met een fles jägermeister... laterss en alvast weltrusten.... [ Dit bericht is gewijzigd door op 24-12-2006 @ 02:24:19 ] ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
kijk dat is pas drank, jaegermeister. ohja, nothing beats: ![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Geef mij maar een pintje. Ik zuip iedereen onder de tafel. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
dat staat. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Speelt hier iemand soms drankspelletjes? ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 ] |