Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ] | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
vriend van me had een goldstrike fles achterover geslagen. Toen moesten we de ambulance bellen. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 28-12-2006 @ 18:06 Gal en Gal stupid Heb het daar nog nooit gezien. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Stoeprand WHITE TRASH! ![]() |
![]() | ![]() |
Nemen jullie wel eens een Deathwish? ---------------------------------------- Door de razernij voel ik haast geen pijn Als ik langzaam met een mes door mijn aders snij | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 28-12-2006 @ 18:31 vriend van me had een goldstrike fles achterover geslagen. Toen moesten we de ambulance bellen. dan ben je lijp man.. jezus ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik heb ook nog herrineringen van de (prikkel)bosjes in duiken na het verslinden van een fles goldstrike.. | ||
Oude_Schaterhand Katslau ![]() |
![]() | ![]() |
goldstrike is troep heb er een trauma aan over gehouden veel goldstrike is zeker kotsen ![]() ---------------------------------------- TILBURG 013 | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Hahaha dat is veel leuker. Fok wat je drinkt hoe het heet en wat je mixxt. Ik doop dit topic om tot 'deel je gebeurtenissen van toen je dronken was' ![]() Kenker omebob , hoe word ik jou mattie ? [ Dit bericht is gewijzigd door op 29-12-2006 @ 01:13:31 ] ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
hujhjk ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 29-12-2006 @ 01:09 Kenker omebob , hoe word ik jou mattie ? Yo neem een tattoo op je rug van een ooievaar en ben net zo stoer als mij en je wordt geheid zijn mattie ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
ToRz | ![]() | ![]() |
Lekker aan de hertog ![]() ---------------------------------------- loop ik nou te spacen?, kan geen letters meer lezen!!! | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ik drink ook maar een biertje ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Jack Daniels ---------------------------------------- Whahahaha | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 29-12-2006 @ 02:53 (...) Yo neem een tattoo op je rug van een ooievaar en ben net zo stoer als mij en je wordt geheid zijn mattie haha ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
zo, een lekker palmpje voor het slapen gaan ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
kenkerhond paas mij dr één of meer ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
jij moet niet zoveel drinken jos ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
niet waar, ik heb eigenlijk niks gedronken vanavond, maar 1 biertje. Kan jij waarschijnlijk niet zeggen ![]() ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
dit is me eerste gek ik heb um verdiend ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Geloof het of niet, maar ik drink totaal niet ik vermaak me met een cool best ofzo. Hoort ook in het drinkers topic![]() | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
idd, word kapowski! biertje? ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
![]() | ![]() |
nee bedankt doe mij maar een sappie | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
hehe voor ieder wat wils idd.. lekker boeiend wie er drinkt of niet drinkt, als het maar gezellig is.. en als dat niet het geval is, toch drinken ![]() ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
![]() | ![]() |
hehe ligt maar net aan wat je aard is een maat van me gaat 1 keer in de week los, en zondags durft hij die mensen niet aan te kijken dat is ook suf | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
haha sja doorde weeks drink ik niet ( op ajax europa wedstrijden en uitzonderingen na ) vrijdag zaterdag en zondag lust ik het wel.. maar durf evengoed wel mensen aan te kijken hoor ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
ik ga vanaaf ff bier drinken met me team. het eerste biertje van de week het weekend viel me niet echt heel erg goed k voelde me gister nog kut van de alcohol volgens mij was me lever niet erg snel aan het werken ofsow ![]() ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
FreeShooter | ![]() | ![]() |
Bacardi Razz ![]() ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 11-01-2007 @ 15:59:50 ] ---------------------------------------- Özcan "héé, jij bent best wijs voor een nieuwkomer.. ^^ " | ||
![]() | ![]() |
Sponser: Talpa | ||
TC rapper SVA dodelijke shit mijn teksten dan he ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 11-01-2007 @ 16:00 Sponser: Talpa ![]() ---------------------------------------- overdedreven dang | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Zo ff een hertog pakken ---------------------------------------- Whahahaha | ||
die Lange HARD ![]() |
![]() | ![]() |
2weken terug absinth lopen drinken met matties.. 1tje is de groene fee tegengekomen man spacete als een mofo, zag er belabberd uit, zag rare dingen, liep tegen deuren en zakte meerdere malen ineen absinth is fucking raar gekke | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Waar koop je die shit nog? Kon het niet vinden bij de Gall. Je gaat er toch van hallucineren? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
Die gekken Polen waar ik mee chillde in España dronken die shit ook elke dag je eindigt wel zwaar baantie haha ---------------------------------------- ya diggg | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 11-01-2007 @ 20:25 Waar koop je die shit nog? Kon het niet vinden bij de Gall. Je gaat er toch van hallucineren? Valt wel heel erg mee is gewoon hele ranzige drank, als je het wel drinkt koop suikerklontjes en versmelt die in je glas. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Angelix jeweetwie ![]() |
![]() | ![]() |
Wodka met appel smaak, heilige drank! Ik hou niet zo van bier, doe mij maar wat sterker spul ---------------------------------------- Ik beschouw mezelf een held in dit,niet volgens opinie maar omdat ik mezelf geweldig vind. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: melle schreef op 11-01-2007 @ 21:37 (...) Valt wel heel erg mee is gewoon hele ranzige drank, als je het wel drinkt koop suikerklontjes en versmelt die in je glas. Ik had een keer een slok genomen vond t vet lekker. Maar waar koop je t? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Gewoon bij de slijter. Er is niet echt iets bijzonders aan hoor. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Oh heb t nog nooit bij de slijter gezien. Maar wat is dat dan met dat suikerklontje? ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Er zit vaak zo'n 'lepeltje' bij daar moet je een suikerklontje(s) opleggen boven je glas houden en laten smelten, zodat het wat minder bitter smaakt. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
yo, wie weet hoeveel een fles Sizzurp kost? ---------------------------------------- ya diggg | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
jahwel wijn wordt geklapt ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
![]() | ![]() |
je hebt nog steeds die oldskool absinth maar daar moet je wat meer moeite voor doen is zo illegaal als de ziekte ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Hoe kom je daar aan dan hehe. ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
ja maar die shit was toch pikzwart maar eyo waar kan je ik Sizzurp kopen en wat kost die paarse fles ---------------------------------------- ya diggg | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
William Lawsons vind ik goede whiskey. De rest dat ik al gedronken heb heeft een houterige smaak, deze smaakt best goed. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
melle![]() |
![]() | ![]() |
Johnny Walker vind ik ook goed te doen altijd. ---------------------------------------- [url]www.soundcloud.com/wnm[/url] | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Vind Jim Beam ook wel lekker maar ga meestal voor Jack Daniels ---------------------------------------- Whahahaha | ||
![]() | ![]() |
Quote: MTijn schreef op 11-01-2007 @ 23:17 connecties of vrienden met connecties of ouders met connectiesHoe kom je daar aan dan hehe. ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
trappistes rochefort... is belgisch bier geloof k.. smaakt iig prima ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
wat is het verschil tussen de olskool absinth en de andere dan? niks voor mij trouwens vind 't maar gay smaken, als k naar de klote wil drink k wel iets wat me beter smaakt [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-01-2007 @ 00:22:09 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
de oldschool absinth schijn je dik van te hallucineren ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ] |