Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ] | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
bier is het beste uit de fles ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
s ochtends nog dronken zijn, dat is pas lastig .. ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
LayD Space![]() |
![]() | ![]() |
vanavond weer lekker zuipen.. of nee morgen trouwens.. ik ga naar index duitsland ---------------------------------------- ja.. leven is een ding die je moet leven.. | ||
Mizou OWJAHJOH??! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: revo schreef op 29-03-2007 @ 20:15 pff ben verslaafd geworden aan bailys, te lekker ik heb t een tijdje geleden ook ondekt..goeie shit!! ik ben niet zo'n zuipert maar als ik dan ga drinken, gaat vodka-redbull, sambuca of wit bier er wel in. raki is ook wel chill ik krijg er alleen altijd koppijn van. sambuca is net wat zoeter, in dit geval beter. ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Duck-MC![]() |
![]() | ![]() |
Zo weer ff een lekker biertje drinken ---------------------------------------- Whahahaha | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
mizou k zou es een red bulletje door je sambuca gooien, ik vind sambuca vreselijk ranzig maar met red bull is het heerlijk. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
ouzooo ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Ko-eN | ![]() | ![]() |
Quote: Noedels schreef op 29-03-2007 @ 20:24 Dat is best gay hehe boeiend, ik betrap muzelf er ook regelmatig op datk wijvendrankjes eigeluk veel lekkerder vind dan een vodka ofso. | ||
![]() | ![]() |
Quote: Jspr schreef op 30-03-2007 @ 15:10 mizou k zou es een red bulletje door je sambuca gooien, ik vind sambuca vreselijk ranzig maar met red bull is het heerlijk. ik vind die anijs smaak van sambuca juist zo lekker dus geen redbull erdoor. alleen met vodka drink ik redbull. ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
Quote: Mizou schreef op 30-03-2007 @ 16:16 ik vind die anijs smaak van sambuca juist zo lekker dus geen redbull erdoor. als je die anijssmaak lekker vind moet je ouzo is proberen lijkt op raki maar dan íets minder sterk ik vind het lekkerder dan sambuca ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
![]() | ![]() |
natuurlijk ken ik ouzo ook maar sambuca is duidelijk lekkerder dan zowel ouzo als raki, dat vind ik dan. ---------------------------------------- www.serife.nl | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
okej dat kan, ik vind ouzo sowieso het lekkerst en raki dan weer beter dan sambuca mjah smaken verschillen eh ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik gaf alleen een tip, zelf weten![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
wederom aan de hertog ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
als het bier op is: Wodka, Frambozen siroop en water Heerlijk hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Grolsch ![]() | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
pasen en weekend jutter , bier en whisky in overvloed. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
omebob AFCA ![]() |
![]() | ![]() |
wat een paasweekend zeg, vrijdag kroeg 3 uur thuis, zaterdagoverdag pilsen in het zonnetje daarna naar de kroeg daarna op stap kwart voor 7 in bed, zondag ajax![]() ![]() ---------------------------------------- forever young! afca cbs.. | ||
Swerious_Linez Oh shit |
![]() | ![]() |
gulden draak, damn die shit is geniaal... nooit eerder ervan gehoord, maar hij smaakt errug goed ---------------------------------------- "Ze spelen vals, maar toch verliezen ze" - Supadupah | ||
drinken is de bom hele week gezopen , geweldig. Alleen nu heb ik weer school. Gulden draak ? wat is dat man , kan je dat halen in de slijterij ? ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
dat is wat zwaarder bier, hogere alcohol percentage.. edit: dacht ik? [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-04-2007 @ 20:15:54 ] ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
�zcan cum suis! ![]() |
![]() | ![]() |
Juist, die vaandels gaan er weer in als speentjes in de bek van een baby ---------------------------------------- Sekstape van mij met je moeder | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
ik wil ff zeggen dat drankspelletjes voor homos zijn die zelf niet durven te drinken! [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2007 @ 00:33:42 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
yo ik heb nog een dommelsch maar ik twijfel of ik hem op zal drinken, ik moet morgen weer om 7 uur op ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
een dommelsch kan altijd toch... En hoe langer je wacht met het drinken ervan, hoe later je morgen van de eventuele effecten last hebt. Heb je waarschijnlijk, want anders zou je niet twijfelen. @rijmpiet, onlangs verloren ofzo ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2007 @ 01:02:28 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ik doe altijd expres verliezen ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
beter drink je gewoon wanneer je wilt, dan hoef je zulke rare spelletjes niet te doen het bierspel is wel tof opzig trouwens ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
Het ligt eraan hoe de spellen tot stand komen. Als je een spel doet om te drinken, is het inderdaad niet zo.. Als je al aan t drinken bent en denkt "hey zullen we zo'n spel doen" , is er niks mis mee. Overigens hoef je pas een reden te verzinnen als er wel iets mis met iets is, niet als er ergens niets mis mee is. onschuldig tot het tegendeel bewezen is trusten kutdag grr | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
dat gedeelte van redenen verzinnen voor dingen die wel of niet mis zijn gegaan ofzo vat ik niet helemaal maar ik ga in ieder geval wel slapen, weltrusten man ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
trusten. nou, met deze post die je nu hebt gepost is niks mis. Het standpunt dat er niks mis mee is, behoeft geen argumenten. Pas als iemand die post mis vind, moeten daar eventueel redenen voor gegeven worden. Soms vraagt bijv. iemand "waarom is daar niks mis mee?"... Je hoeft geen redenen te geven voor iets, waar niks mis mee is. offtopic, dus weer @drank. Ik heb zin gekregen in Duvel, heb ik er nog 2, 1 bewaar ik. Ik drink veel minder alcohol in de koudere maanden dan in de warmere maanden, heeft iemand dat nog meer? Ik heb er nu elke keer zo'n zin in. [ Dit bericht is gewijzigd door op 19-04-2007 @ 01:35:02 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind dat er niks mis is met iets mis vinden ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Ziek schreef op 19-04-2007 @ 01:22 trusten. offtopic, dus weer @drank. Ik heb zin gekregen in Duvel, heb ik er nog 2, 1 bewaar ik. Ik drink veel minder alcohol in de koudere maanden dan in de warmere maanden, heeft iemand dat nog meer? Ik heb er nu elke keer zo'n zin in. Hehe ja, als het mooi weer is doet een frisse pint wel deugd. Duvel drink ik dan weer liever in de koude maanden, mss omdat het zwaarder bier is. ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Quote: Özcan schreef op 16-04-2007 @ 20:15 dat is wat zwaarder bier, hogere alcohol percentage.. edit: dacht ik? oh , dat is ook zeker chill. Klooster bier. wat drink jij zoal ? Ik had laatst whisky cocktails gemaakt maad lekker was dat. In de blender wat peren ijsjes , melk , ijsthee of coca cola cherry en whisky. ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
die shit klinkt allemaal lekker, es even mn moeder vragen of ze peren ijsjes wil kopen. en ijsthee. en whisky. kut is dat, geen geld hebben. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ik ben echt tequila fan.. kanker lekker met zout en citroen.. en je kan er zo dronken van worden ---------------------------------------- joahh | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
ik heb nog een fles staan met zo'n rood hoedje, maar dat ding bewaar ik voor n gekke avond. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Ik drink het liefst chocomel | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
wel is absinth gehad? ---------------------------------------- joahh | ||
ja ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 19-04-2007 @ 10:56 Ik drink het liefst chocomel Moet je voor de gein is Sambuca bijgooien ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 19-04-2007 @ 10:56 wel is absinth gehad? haha een halve fles + een halve fles goldstrike. nog nooit zo wasted geweest als die nacht. taxi naar huis etc etc etc. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
ja had ik dus ook ik was eerst vet half dood kotsen enzo.. kwamen wat lui fokken werd ik helemaal geak later lag ik weer op straat te nekken echt raar was dat.. ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
waarom laten jullie het altijd zover komen jongens? | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
joh ik ben een levensgenieter![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
hehe dat zijn die kleine dingen in het leven he ik wil altijd mijn grenzen testen en verleggen ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Ik ook, maar niet op dit gebied. Kenker wat klink ik wijs maraja ben ik ook een beetje | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
een wijsneus ja![]() ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
welk gebied dan ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
ik experimenteer veel met drugs en geweld | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
oei niet fokken met kapowski ![]() ---------------------------------------- joahh | ||
Index / Sport, hobby en vrijetijd / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ] |