Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
Domme slm regels bekend edit ik zo # het is geen vrijstaat, ga niet onnodig topics non stop omhoog kicken. Dat soort slap geouwehoer doe je in de kroeg toch ook niet... # topics als Hey ik ben nieuw! of Hey ik ga weg/kom terug doen we niet. Om voor te stellen is een apart topic # slowchats doen we hier alleen in de Slowchat topics. Maar hier geldt slowchat = slowchat!! Dus geen onzinnige dingen en ook niet om te laten merken dat je online bent of dat je iets gaat doen. # topics zoals: Ik verveel me! doen we ook niet meer # hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2007 @ 00:09:04 ] | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
pra ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
po po po ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
Regels zijn er maar waar weet ik niet want vent weet ze ook niet | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
whutwhutwhut ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
# het is geen vrijstaat, ga niet onnodig topics non stop omhoog kicken. Dat soort slap geouwehoer doe je in de kroeg toch ook niet... # topics als Hey ik ben nieuw! of Hey ik ga weg/kom terug doen we niet. Om voor te stellen is een apart topic # net als in de rest van SLP wordt het ook hier enigzins op niveau gehouden.. SLP en SC zijn geen vrijbrief om onzinnig te zijn # swike en brutus runnen die shit hier. # slowchats doen we hier alleen in de Slowchat topics. Maar hier geldt slowchat = slowchat!! Dus geen onzinnige dingen en ook niet om te laten merken dat je online bent of dat je iets gaat doen. # topics zoals: Ik verveel me! doen we ook niet meer # hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen # hou het niveau van de topics buiten het slap geouwehoer forum normaal en post daar op de juiste plaats | ||
![]() | ![]() |
pff wel blij dat me eerste battle voorbij is, was echt zenuwachtig ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Juist schaduw! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
Ik wil niet slijmen maar wat is schaduw toch een behulpzame veldwachter iets | ||
Dacht ik ook! Eens een regelteef, altijd een regelteef! Sarcastisch kapow? [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 23:54:22 ] | ||
![]() | ![]() |
maar is die romeinse shit wel goed? | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 15-01-2007 @ 23:50 Domme slm ehm? | ||
Jij sloot het topic, dus moet jij m ook openen.. | ||
![]() | ![]() |
domme Soeverijne Levensvatbare Middenstanders | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Ey, kapowski, je hebt er een hele belangrijke regel uigehaald, dat kan niet he. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
wat dan? | ||
![]() | ![]() |
mijn bad.. wist nieteens dat ik hem had gesloten tot ik deze zag.. vergeef me.. | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
ja want het is mijn bal dus jij mag niet meespelen deze dus kapo [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-01-2007 @ 23:56:10 ] ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
voor deze keer slm | ||
![]() | ![]() |
oooof dat lucht op.. | ||
![]() | ![]() |
wat doe ik als de letters heel klein zijn op nllhh? | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
Dan moet je een vergrootglas pakken ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
ha | ||
![]() | ![]() |
dichter bij je scherm gaan zitten | ||
![]() | ![]() |
ha | ||
![]() | ![]() |
groter beeldscherm kopen ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
jahaa, die had je niet zien aankomen eh ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
ctrl + scrollen met je muis | ||
![]() | ![]() |
explorer dicht gooien.. opnieuw openen weer naar hier komen en alsnog dichter bij je scherm gaan zitten | ||
![]() | ![]() |
Bedankt![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2007 @ 00:00:42 ] | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
euj dat wist ik heel niet, toffe shit ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
Quote: Kapowski schreef op 15-01-2007 @ 23:50 Domme slm regels bekend edit ik zo # het is geen vrijstaat, ga niet onnodig topics non stop omhoog kicken. Dat soort slap geouwehoer doe je in de kroeg toch ook niet... # topics als Hey ik ben nieuw! of Hey ik ga weg/kom terug doen we niet. Om voor te stellen is een apart topic # net als in de rest van SLP wordt het ook hier enigzins op niveau gehouden.. SLP en SC zijn geen vrijbrief om onzinnig te zijn # Wees blij dat Kapowski terug is # slowchats doen we hier alleen in de Slowchat topics. Maar hier geldt slowchat = slowchat!! Dus geen onzinnige dingen en ook niet om te laten merken dat je online bent of dat je iets gaat doen. # topics zoals: Ik verveel me! doen we ook niet meer # hoi en doei zeggen we al vaak genoeg, hoeven we in slowchat niet te horen # hou het niveau van de topics buiten het slap geouwehoer forum normaal en post daar op de juiste plaats ![]() ik ben in overtreding | ||
druk eens voor de gein op alt + tab tegelijk | ||
![]() | ![]() |
alt tab dan gaat die toch naar een van de andere proggies die je open hebt staan? joepie ik had gelijk ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2007 @ 00:02:45 ] | ||
![]() | ![]() |
shiit en ik maar denken dat niemand die regels ooit leest | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
ja alt tab kende ik ook nog wel ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
shit.. daar gaat wat nieusw.. | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
https://forum.nlhiphop.nl/showtopic.php?id=18623&m=30&p=1#557264 je bent nog meer regels vergeten ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
oe en zo heb je in 1 keer 3100 punten met poker ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-01-2007 @ 00:05:55 ] | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
en zo ga je maar eens proberen de slaap te vatten weltrusten! ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
slaapse | ||
![]() | ![]() |
interpretatie is soms een bitch ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
ga maar een heilig boek lezen dan.. | ||
![]() | ![]() |
nooh kijk het zat zo die link die ik net dropte ging naar de slowchat die ik had geopend.. Dus ik verveelde me ff en ging daar ff doorlezen en ik lees dat Spade dit zegt: mja terecht... ik moet geen breezersletjes hebben... wel sletjes met stijl dan het eerstvolgende bericht is dan van Leyla (hierbij schoot ik in de slappe lach): Ik kruip gewoon onder iedereen door Tuurlijk stond er nog meer, maar die shit las ik en ik ging stuk. Dat si die gekke interpretatie shit ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
haha juist | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Eyo Frank, je telefoon gaat. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
heheheh | ||
![]() | ![]() |
ahh damn alweer ik hoor mijn telefoon telkens maarr afgaan ik wordt helemaal gek ow wacht, hij staat op repeat ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
ik heb 80-plussers als ringtone | ||
![]() | ![]() |
me pa heet ook Frank.. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |