Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
of poker niet en luister geen muziek, maar ben gewoon aan het werk ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Aan het werk? Niet chill. Ey, sam, heb je everest? Kom daar pokeren. ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
ja man, moet wat he, ik zie het als investeringen in de toekomst ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 17-01-2007 @ 02:25 Aan het werk? Niet chill. Ey, sam, heb je everest? Kom daar pokeren. nee ik heb pokerstars maar ik zal het morgen downloaden ben nu erg moe, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SLM040 schreef op 17-01-2007 @ 01:56 BLEEEH overgestapt van Cubase naar Cool edit pro 2.1 (omdat die zoveel fijner en makkelijker zou zijn..) maar ik snap er geen zak van.. hmm toch best handig.. na beetje kloten heb je het toch snel door.. maar blijft fokking wennen.. maar me kwaliteit is beter dan met Cubase freaky man | ||
![]() | ![]() |
aight ik ga me bed opzoeken morgen vrij ik gok dat ik niet vroeg op de computer zal zijn heb wel weer genoeg gedaan later vrienden en vriendinnetjes Oja, ik heb nog een nieuwtje, maar die deel ik jullie niet mede hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
wicked ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
Mogguh mensen, weer een heerlijke werkdag in het verschiet.. dolle pret![]() | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
wat jij wil ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
oeh zo lekker aan het ei met een broodje en een glas melk heeeeeurlijk | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Eitje is een goed idee. | ||
![]() | ![]() |
gebakken met zachte dooier hmmm | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
...en weer een flinke dag thuiswerken in het vooruitzicht. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja word moet nog aantal dingen doen. | ||
![]() | ![]() |
ik heb vandaag een heerlijk dagje vrij! Vanavond pas weer dingen te doen hehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
gefeliciteerd met je dagje vrij muss | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Rem schreef op 17-01-2007 @ 11:24 ...en weer een flinke dag thuiswerken in het vooruitzicht. respect als je het ook echt doet ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
ey kom je stuur op halen ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
yo kapowski, waddup met die interviewshits ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
ik ben een inspiratie loze momenteel, maar ik zal er eens aan beginnen nu | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: poppekontje schreef op 17-01-2007 @ 12:00 ey kom je stuur op halen dat was toch niet serieus, toch ![]() of kan je WoW ook met een stuurtje spelen? ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Rem Tourist ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Teh_Jordy schreef op 17-01-2007 @ 11:59 (...) respect als je het ook echt doet hehe word, ik ben al begonnen met moed inzamelen. straks eten en dan ben ik vast on fire. ---------------------------------------- So don't get any big ideas. They're not going to happen You'll go to hell for what your dirty mind is thinking | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
ik moet nog 5 aandelen verkopen voor mn studentenbedrijf ![]() iemand intresse ? ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Hahaha mini-onderneming? | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
HAHAAAAAAAAAAA die amerikanen toch "name a country that begins with u" uuuuuuuuuuuuuhhhhhhh dat is wel moeilijk "how about this one.... united states of america" https://www.youtube.com/watch?v=HCkYfYa8ePI&eurl= | ||
![]() | ![]() |
hehe dope filmpje, stomme amerikanen haha ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
jah maar dat kun je net zo goed in nederland doen, alsof ze de mensen die het wel goed hebben, in dat filmpje laten zitten. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
hahahahah prachtig![]() | ||
![]() | ![]() |
hehehehe hoeveel eiffeltowers zijn er in paris about ten hahahahhahahaa ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 17-01-2007 @ 12:46 Hahaha mini-onderneming? ja, 'send a sense' wenskaarten met daarin een geur element. ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
![]() | ![]() |
en dan dat stukje om Kyrzigstan, mensen willen het allemaal aanvallen omdat Bush het zegt. Land bestaat niet een s hahehe ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
haha iedereen weet dat jasser arafat de leider van al quida is zegt die gast [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2007 @ 13:05:38 ] | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Teh_Jordy schreef op 17-01-2007 @ 13:02 (...) ja, 'send a sense' wenskaarten met daarin een geur element. Hm, klinkt niet als een investering waard sorry ![]() Halmark al benaderd? | ||
![]() | ![]() |
hehehehehe een vriendin maakt net een masterlijke typfout.. laetitia zegt (13:25): eigenlijk voel ik me helemaal niet harig laetitia zegt (13:25): jarig hehehee | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
![]() iemand in mijn lijst was "toegekakeld" ipv toegetakeld. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
hahaha soms is het zo lachwekkend die spel/typfouten [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2007 @ 13:32:43 ] | ||
upnorth Geile Scheisse! ![]() |
![]() | ![]() |
Net als een collega van me die via MSN vroeg of hij nog ingeplant was. Mijn reactie: Je bent toch geen boompje? Snapte ie 't nog niet... zucht. ---------------------------------------- Days to come | ||
chester www.leonchester.nl ![]() |
![]() | ![]() |
hahahahahaha!!! Die is Te lauw! ---------------------------------------- onderschrift | ||
![]() | ![]() |
Kapowski vroeg aan mij: Wil je homo-sex met mij? Ik begreep hem verkeerd, maar hij bedoelde: Wil je homo-sex met mij? Ik ben weg, later! [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2007 @ 13:44:40 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
Quote: MuSS070 schreef op 17-01-2007 @ 13:44 Kapowski vroeg aan mij: Wil je homo-sex met mij? Ik begreep hem verkeerd, maar hij bedoelde: Wil je homo-sex met mij? Ik ben weg, later! ![]() | ||
![]() | ![]() |
![]() | ||
poppekontje | ![]() | ![]() |
Hahahaha dat filmpje over die mensen in de US. I think we need to invade france hahaha wtf. Who is Tony blair ? an actor ? no , a skater! ---------------------------------------- www.joeyvankoningsbruggen.nl livio om 22:17:37 : Joey is een baas. @Koningsbruggen | ||
LIL'J poesje! ![]() |
![]() | ![]() |
who is fidel castro? uuuh a singer? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Beschamend, zelfde vroeger bij de vakantieman. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: livio schreef op 17-01-2007 @ 13:07 (...) Hm, klinkt niet als een investering waard sorry ![]() Halmark al benaderd? nee, we moeten alles zelf opzetten, we hebben al drukkers, geur-element-makers en ontwerpers. alleen het vinden van een geschikt afzet kanaal is een beetje problematisch. We zitten in zware onderhandelingen met techador, de V&D en wat lokale sigarenboeren enzo. maar als die deal met techadoor/V&Ddoorgaat, oeeeeehhhhhh dan zou willen dat je het wel een investeringwaardige onderneming had gevonden! ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ik herken je enthousiasme ![]() Wij hadden een schitterend marketingconcept bedacht, alleen na een aantal weken slaat de luiheid beetje toe. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
luiheid is inderdaad een groot probleem. maar het is ook voor studiepunten, dus het moet gedaan worden wat was het schitterende concept, of is dat geheim ![]() ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
![]() | ![]() |
concept of niet? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Een geplastificeerde stadsplattegrond van studentensteden met aan de randen advertentieruimte die verkocht kon worden aan restaurants, pizzatenten etc. Die zouden dan tijdens de introductieweken van universiteiten en hogescholen per zoveelduizend verspreid worden. | ||
Teh_Jordy brr ![]() |
![]() | ![]() |
en wat is daar van geworden? niet verder uitgewerkt door de aanval van luiheid, of toen jullie het idee hadden uitgewerkt was het al weer oktober ![]() ---------------------------------------- Ah, the Canibus Era, when men were men and rappers were nuclear warheads with twin lyrical Pentium chips. Lyrically. -soul khan | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 ] |