Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] | ||
strijker Van 0 tot 10 ![]() |
![]() | ![]() |
Je was er niet bij, hoe weet je dan dat ze kaaaaaankerhard geklapt is. | ||
Jakyman | ![]() | ![]() |
hihi gehoort![]() en anders was ze wel een heel erge aansteller als ze er 2 uur om huilt [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2007 @ 21:26:12 ] | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
jonge dat zegt iedereen toch: het ging me net iets te snel, ik zag het beetje laat, er waren al andere die hielpen | ||
Buitengewoon | ![]() | ![]() |
sensatiezoeker van horen zeggen, morgen zegt iemand dat ze geschoten was omdat ze geen voorrang gaf onder het snowboarden ---------------------------------------- ya diggg | ||
Huussuh | ![]() | ![]() |
oubakken kroepoek moffelmoffelkauwkauw ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Quote: Buitengewoon schreef op 17-01-2007 @ 21:29 sensatiezoeker van horen zeggen, morgen zegt iemand dat ze geschoten was omdat ze geen voorrang gaf onder het snowboarden hihihi klopt. maar het lijkt me wel dat ze hard geklapt is hoor.. | ||
had ze bloed, had ze een blauw oog, was er oor eraf, miste ze een been ? ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() | ![]() |
Misschien kreeg ze er zo een ![]() http://www.filecabi.net/video/trueromslap.html | ||
Kapowski Ejje et al eheurt? meichie kracht wegleupt kaamp |
![]() | ![]() |
ben ik de enige die hier stuk om gaat![]() http://www.dumpert.nl/mediabase/8874/3c0303e6/index.html dat liedje ga ik stuk om | ||
Monn-E Vitamine E ![]() |
![]() | ![]() |
Nu kijken op RTL 7, documentaire over Muhammed Ali, dope shit | ||
Quote: Buitengewoon schreef op 17-01-2007 @ 21:33 had ze bloed, had ze een blauw oog, was er oor eraf, miste ze een been ? ze was onthoofd, G nee, maar ze had wel blauwe plek op haar gezicht, maar daar gaat het ff niet om, ik vind het gewoon kanker lullig voor haar.. 2 uur zitten huile joh, waarscheinlijk langer, Shit is lame | ||
ja is wel zielig enzo, maarja ik weet niet hoe het zit dus kan er niet over oordelen G. en vooral kut van dat hoofd ---------------------------------------- ya diggg | ||
![]() ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
CA? | ||
hehe ik wilde een plaatje posten maar blijkbaar was dat in meerdere plaatjes opgedeeld zodat mensen het niet ergens konden posten ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
boot CAmp click? | ||
RijmPiet Hoe wou je dat doen? ![]() |
![]() | ![]() |
wahahwahwheahhawhea binnenkort in paradiso gek! ben k wel direct broke maarja bcc is ook niet niks ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
wordemup ik moet alleen nog steeds kaartjes halen maar shit wordt echt manisch, ik ga Rock mn voicemail laten inspreken als ik m te spreken krijg ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
hehe lauw idee gek dead prez is ook chill om te zien trouwens maar special ed komt toch pas in afterparty moet je daar nog eens 12.50 voor neertellen of zit die shit aan elkaar vast? [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2007 @ 22:18:06 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
rame![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 17-01-2007 @ 22:16 wordemup ik moet alleen nog steeds kaartjes halen maar shit wordt echt manisch, ik ga Rock mn voicemail laten inspreken als ik m te spreken krijg Gewoon buiten wachten na het optreden | ||
en anders mag P m ook wel inspreken ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
mijn voorkeur zou uitgaan naar rock ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
ja ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
eey als ik je idee ook mag uitvoeren vertel ik het niemand door ok? (kankerharde chantage gek!) [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2007 @ 22:20:06 ] ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
haha ja jij mag Tek wel laten inspreken, dan denken ze dat je kleine broertje je voicemail heeft zitten fokken ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 17-01-2007 @ 22:21 haha ja jij mag Tek wel laten inspreken, dan denken ze dat je kleine broertje je voicemail heeft zitten fokken Wat zou je Rock nu boven P inspreken. Sean P is een chillere pappie. Bok ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
Rock heeft een ziekere stem, bovendien kennen de meeste mensen die mij bellen beiden niet, dus dan ga ik maar op de stem af bij mn keus. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
Xflipit Listen To Me |
![]() | ![]() |
Quote: Huussuh schreef op 17-01-2007 @ 22:36 Rock heeft een ziekere stem, bovendien kennen de meeste mensen die mij bellen beiden niet, dus dan ga ik maar op de stem af bij mn keus. Een ziekere stem, fok nee hehe ---------------------------------------- Sean is a rapper but rapping is lame. | ||
jamaar jij diggt die oude heltah skeltah albums sowieso niet hehe ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
fok wel hehe ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
Echt, tis dat Rock niet meer tracks maakt of uitbrengt, want op de meeste tracks die ie samen met P doet outshinet ie m hard. ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
vind m op nocturnal wel 't dikste ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
ja maar op My Timbz Do Work, Slapboxin, Church en tracks van het laatste BCC album komt ie ook harder dan P. Hij is in mijn ogen echt de monsterrapper van BCC alleen moet ie meer shits gaan brengen. daarom bennik ook benieuwd naar dat nieuwe heltah skeltah album, hoop dat dat niet zo eentonig qua beats is als die nieuwe Sean P [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2007 @ 22:47:03 ] ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
Sean P komt meestal wel met meer humor en meer quotables, vind ik. Rock is ook dope, maar niet doper. | ||
KK MSN! ---------------------------------------- ya diggg | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
ja maar de stem van rock is gewoon pure lawness ---------------------------------------- son get wrec | ||
![]() | ![]() |
word! ---------------------------------------- Jonkonize! | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
jup jup verveling slaat toe.. Frans geleerd.. kan het nog steeds niet.. Livio ik had trouwens een Goed voor me brief die jij zeg maar had geschreven.. ( me vorige 2 waren Zeer Slecht en Slecht.. je kan nog Voldoende scoren en Uitmuntend) [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2007 @ 23:45:05 ] | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
hehehe ik zou um bedanken ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
brutus_barrakus creative crew guy ![]() |
![]() | ![]() |
dat lijkt mij ook een goed plan ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
uiteraard... dat was eigenlijk ook de bedoeling van me post![]() | ||
tis weer leuk geweest met dat ge-internet, tijd voor de herhaling van Pauw en Witteman met een baap die ik gisteravond niet op kreeg groetjes thuis kids! ---------------------------------------- dap schreef op 08-11-2010 @ 17:52 over 2 maanden weet ik al niet meer wie huussuh is. | ||
![]() | ![]() |
groetjes terug shit wat een mooie vrouwen [ Dit bericht is gewijzigd door op 17-01-2007 @ 23:55:29 ] ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
w00t ik ben 18 ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
![]() | ![]() |
w00t ik ben 20 ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
Gefeliciteerd! M'n zus heeft de koptelefoon en ze slaapt en m'n moeder slaapt ook dus ik kan geen muziek luisteren oftwel ik ga slapen, welterusten ![]() ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
succes daarmee ik pak de legale jenever ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
wat is kos met de snor toch geweldig he, check deze line, Strijdvaardig en gevaarlijk, baldadig beter verlaat je de aarde vraag het de dames hoe mn paardelul hun anus beschadigt ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
Eyo, brutus, je msn loopt te fronten ouwe. Oh, en congratz btw. [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-01-2007 @ 00:44:43 ] ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
![]() | ![]() |
ok ---------------------------------------- men riding dragons trowing wolves at maggots | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 ] |