Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
aangezien 19 dichtging.. als dit niet mocht, mijn oprechte excuses! Regels: -alleen fotos van jezelf -geen fotos van andere members zonder toestemming, of als diegene het niet wilt -geen foto's van dap! -geen gepraat, alleen foto's. reageren doe je via pm of slowchat! -ALLEEN FOTO'S! -VAN JEZELF! kus! ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Die rechter. ![]() Dont ask. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik moest fotos maken van mn schoenen voor iemand en er waren wat mensen die al een tijdje zaten te naggen om fotos van mij. maar het was donker en met het licht aan zag ik er op een of andere manier niet uit als mezelf op die foto's vandaar: boe [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2007 @ 01:32:45 ] ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
drop ook maar weer eens een xtje wat - [ Dit bericht is gewijzigd door op 06-07-2007 @ 10:13:43 ] ---------------------------------------- .... | ||
Swike Newskool ![]() |
![]() | ![]() |
MILF! ---------------------------------------- He that would live in peace and at ease, must not speak all he knows, nor judge all he sees. | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Replay is mooi ![]() ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
MuSS070 KNVB MAFIA! ![]() |
![]() | ![]() |
O wat is dat een slechte, doch geniale, grap! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
SketchR KABEEEMMM! ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind niet hoe ik een foto moet droppen ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
[img] hier je opgeloade plaatje [ /img] dan zonder al die spaties ---------------------------------------- .... | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
Quote: Swike schreef op 05-07-2007 @ 12:10 MILF! lol Je bent een heel mooi meisje, replay. Foto komt net uit 1 of andere overbelichte soap. @ Skethcer: trek een foto, plaats em op http://imageshack.us , kopieer de link en zet die link tussen [ img]LINK[ /img]. Succes. [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2007 @ 12:20:26 ] ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
![]() | ![]() |
en dan tus de img's de url? ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Ach laat ik dan ook maar direct weer dit volspammen he xD![]() Hoera, ik pas in de verkleedkleding van een 4-jarig meisje ![]() ![]() Met een vriend van mij samen. ![]() ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
ja dat zeg ik tog![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
Op die eerste foto ben ik niet echt zeker van je outfit Safdire, je had hier en daar wat meer nuance aankunnen brengen. Op de tweede foto kijk je als een boerin met kiespijn, maar goed daar kan jij niks aan doen: Je komt uit Zwolle. Dus voortaan eerst naar de tandarts en dan pas foto's maken. De 3e en 4e foto zijn ronduit sexy! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Hahahahahaha ik mag jou wel. Enne niet fronten met mn outfit! Wacht maar.. Volgend jaar loopt iedereen er zo bij ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
![]() | ![]() |
Ik had anders begrepen dat dit de outfit van het jaar 2008 werd: Scheen handig te zijn met betrekking tot de klimaatveranderingen. Reddingsvest altijd bij je in verband met overstromingen en ski's onder voor het geval je naar je werk moet... ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Mja dat is voor mannen & kinderen. De vrouwenmode wordt een mini elfenpakje ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
![]() | ![]() |
Ja want jij vliegt dan natuurlijk gewoon naar je werk en over de golven heen. Stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb.. ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Ach ja, je kunt niet alles onthouden he ![]() ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
![]() | ![]() |
Ik ben natuurlijk die grote stoere dude, op de 1e foto links dus Die met die hele grote spierbal!!! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Oh natuurlijk, hoe kan ik dat nou niet doorhebben ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
![]() | ![]() |
![]() ghehe, spacende bui was ik toen ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
Quote: ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SketchR schreef op 05-07-2007 @ 12:56 [URL=http://img67.imageshack.us/my.php?image=afbeelding003pj5.jpg]( Plaatje )[/URL] ghehe, spacende bui was ik toen ![]() *grinnikt* ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
![]() | ![]() |
haha krijg je te weinig aandacht Sam ![]() Probeer je daar nou achterlijk over te komen? Of is dit een standaard pose voor jullie? ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
![]() | ![]() |
ja ik kreeg geen aandacht : ( en dat is onze gang pose, gevreesd in heel oosterhout! ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
oosterhout nb? ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
aprofourz Ojajoh?! ![]() |
![]() | ![]() |
Ja man dat zijn de oosterhoutse filthy few. ---------------------------------------- http://soundcloud.com/aprofourz | ||
![]() | ![]() |
jup noord braband ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Ik durfde niet te reageren Sam. Het kwam zo angstaanjagend over.. ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
![]() | ![]() |
toch iemand uit de buurt ![]() ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
ok wat jij wil, ik voel me niet onzeker over mijn dorp hoor : D Quote: aprofourz schreef op 05-07-2007 @ 13:17 Ja man dat zijn de oosterhoutse filthy few. ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 05-07-2007 @ 13:20:41 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
whaha, de meeste begin gelijk te schreeuwen, Oosterhout is een stad want het heeft stadsrechten ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
![]() | ![]() |
Foto's blijven droppen mensen, ome spade is online!!! Onder het motto, soms kan je beter geen foto van je laten maken! ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() Toen ik nog bij de mariniers zat. | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
haha geniaal ![]() ![]() *kijkt onschuldig naar sven* ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
wow safire dat is echt een toffe foto. ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
![]() | ![]() |
nah iniedergeval geen close up ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
*kijkt verliefd naar Safire ![]() ---------------------------------------- life is just life, who the hell gives a fuck | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Sam, je bent echt zo'n gangster. ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
![]() | ![]() |
je kent mij nog niet ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: SketchR schreef op 05-07-2007 @ 13:30 je kent mij nog niet ![]() dude get real.... ![]() de vrees van elke website ja. | ||
Thomas : 9 ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ||
![]() | ![]() |
Laat me lkkr spacen ofsooo ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
SketchR, wat had je in godsnaam gebruikt daar xD ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
![]() | ![]() |
hm vast zon geluid drugs ding, haha ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Saf, kijk jij onschuldig naar mij? ![]() ![]() ![]() Zo kijk ook een fotootje van mij, al gepost. Maar jullie doen het er maar mee ![]() Maar saf... wanneer kom je langs dan? ![]() ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
![]() | ![]() |
weet je wat nou het leukste is, ik gebruik helemaal niks, ik drink rook en blow niet.. en doe ook geen harddrugs.. ik ben gwn zoon randdebiel van mezelf ![]() ---------------------------------------- Kabeeemmm! | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Ik gok dat het 'lucide dromen' was. En voor spade, om aan te tonen dat we echt ontopic zijn ![]() ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ] |