Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
![]() Ik in Nou Camp Ja, ik keek raar.. | ||
Mx Fortune![]() |
![]() | ![]() |
Nou Camp (Camp Nou, whatever) is echt rete dope. Dope foto zo met dat veld en trubinu op de achtergrond. | ||
MaffeDodo 1312 ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: KRStarr schreef op 07-07-2007 @ 11:47 EN vlag op de achtergrond. ![]() Fucking hell ja!! Kleine versie als die altijd op de hoek hangt. Ik ben verliefd!!! ![]() ---------------------------------------- When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. wknvhv | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Quote: Mx Fortune schreef op 11-07-2007 @ 00:59 Nou Camp (Camp Nou, whatever) is echt rete dope. Dope foto zo met dat veld en trubinu op de achtergrond. Ja man, kben ook op t veld geweest, en eigenlijk overal, was zo'n tour.. | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
![]() Broodje etend in de bus | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Toch grappig, hoe we elke keer doen alsof we niet merken dat er een foto van ons wordt genomen ![]() Ik ben zelf ook guilty hoor, altijd ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Ziek gombeat ![]() |
![]() | ![]() |
als je doet alsof je t niet merkt heb je minder kans dat je er kut opstaat, en als je er kut opstaat kun je alsnog zeggen dat dat even t verkeerde moment was. | ||
Lostcuban V ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Ziek schreef op 12-07-2007 @ 20:36 als je doet alsof je t niet merkt heb je minder kans dat je er kut opstaat, en als je er kut opstaat kun je alsnog zeggen dat dat even t verkeerde moment was. Woord ![]() ---------------------------------------- Remember, Remember The 5th Of November | ||
Tha_Bre Ondertitel ![]() |
![]() | ![]() |
Je moet gewoon arrogant kijken en niet glimlachen, dat zijn de twee basis regels van een succesvolle foto. ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
Quote: Tha_Bre schreef op 12-07-2007 @ 21:32 Je moet gewoon arrogant kijken en niet glimlachen, dat zijn de twee basis regels van een succesvolle foto. + voorbeeld?? | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
zoiets. - [ Dit bericht is gewijzigd door op 12-07-2007 @ 22:36:26 ] | ||
Lostcuban V ![]() |
![]() | ![]() |
Ben nu al 5 min aan het zoeken naar iets succesvols aan deze foto ![]() ---------------------------------------- Remember, Remember The 5th Of November | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Een tent die Mc hansi's heet en in Winterberg ligt, is aardig succesvol. | ||
Bizzy_D silly bitch ![]() |
![]() | ![]() |
Cornetto Soft is succesvol | ||
Lostcuban V ![]() |
![]() | ![]() |
haha, daar heb je me ![]() ---------------------------------------- Remember, Remember The 5th Of November | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
nu bevestig je me vermoeden al Brandt, je bent een echte doos ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Hyreme![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Pupils dilate like columbine killers with slow watches | ||
Skarjan eu |
![]() | ![]() |
![]() feestje hier in de buurt | ||
FreakyFreek Teringhond & Co. ![]() |
![]() | ![]() |
eywa geef me is site waar je leuk snel meerdere pics kan uploaden.. aait lekker sammiee dit moest de nieuwe wijzen cover worden van pieter, althans dat vond hij toen, hij was mad dronken, ik koel.. ![]() ![]() ![]() ik en petfles! [ Dit bericht is gewijzigd door op 13-07-2007 @ 13:51:06 ] ---------------------------------------- http://www.wijzenuithetoosten.nl | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
http://allyoucanupload.webshots.com/ weet niet hoeveel je er tegelijk wilt, ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
Cath![]() |
![]() | ![]() |
soms.. heel even.. denk ik dat ik gangsta ben![]() ![]() ---------------------------------------- Alot of kids were busting rhymes, but they had no taste. Some said Guest was wack, but now is that the case?!? | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Cath schreef op 15-07-2007 @ 00:26 soms.. heel even.. denk ik dat ik gangsta ben ![]() of een breezer die foto's van zich zelf maakt.. [ Dit bericht is gewijzigd door op 15-07-2007 @ 00:34:43 ] ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
Cath![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Fhiela schreef op 15-07-2007 @ 00:33 (...) of een breezer die foto's van zich zelf maakt.. Euhm ik weet niet hoor maar een breezer is een drankje. Ik zie nog niet een drankje een foto van zichzelf maken hmm.. *krijgt beelden*. Anyways... fuck jou ![]() ---------------------------------------- Alot of kids were busting rhymes, but they had no taste. Some said Guest was wack, but now is that the case?!? | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
ik vind die ''breezer'' er nog best wel mooi uitzien.. | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Cath schreef op 15-07-2007 @ 00:40 (...) Euhm ik weet niet hoor maar een breezer is een drankje. Ik zie nog niet een drankje een foto van zichzelf maken hmm.. *krijgt beelden*. Anyways... fuck jou ![]() hey sgatje vat dit niet verkeerd op hoor tis maar internet ![]() stiekem is ze ook wel knap hoor ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
SimonS SimonSays |
![]() | ![]() |
whahaha wie is cath eigenlijk, zit ze ook bij het internetclubje van ons straatschoffies ---------------------------------------- joahh | ||
![]() | ![]() |
Quote: SimonS schreef op 15-07-2007 @ 00:58 whahaha wie is cath eigenlijk, zit ze ook bij het internetclubje van ons straatschoffies Mijn aankomende vrouw, maar het urban ding om te zeggen zou zijn dat ze mijn aankomende ex is. Hahahaha wat een humor, ik kill mezelf. Quote: RRAM schreef op 12-07-2007 @ 22:23 (...) + voorbeeld?? Hier je voorbeeld, ik en mijn broer. Raden wie ik ben. ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
jij bent de rechter | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
Met het wit groene T-Shirt | ||
![]() | ![]() |
Haha jullie zijn allebei helden. ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Fhiela schreef op 15-07-2007 @ 00:48 (...) hey sgatje vat dit niet verkeerd op hoor tis maar internet ![]() stiekem is ze ook wel knap hoor hahahahaha tering, toy. | ||
Cath![]() |
![]() | ![]() |
haha ik houd van jullie![]() ---------------------------------------- Alot of kids were busting rhymes, but they had no taste. Some said Guest was wack, but now is that the case?!? | ||
Weazel![]() |
![]() | ![]() |
En ik houd van dit weer ![]() | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
Ik hou van het verwijderen van berichten.... Syffilis, hou is op irritant te doen tegen dames. Uit je frustraties over het andere geslacht elders. ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
ik krijg het niet voor mekaar dat die hier goed staat [ Dit bericht is gewijzigd door op 16-07-2007 @ 00:54:15 ] ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
Master Of Disaster![]() |
![]() | ![]() |
gooi me hengel aan de haak zit een vis niggu ---------------------------------------- Wie ben je wel niet dat je denkt?! | ||
Schaduw | ![]() | ![]() |
waar slaat dat op MOD? | ||
Mindstate![]() |
![]() | ![]() |
De houding van Fhiela lijkt sterk op die afbeelding van beer.. ber.. B.E.R whatever..![]() | ||
Fhiela nee ![]() |
![]() | ![]() |
![]() ---------------------------------------- Smoke likes youre life is depending on it.. | ||
GIANT Troetel Turk ![]() |
![]() | ![]() |
dope zonnebril. | ||
Safire![]() |
![]() | ![]() |
Haha afgelopen weekend ging te fur! Geniaal feestje met vrienden in het park xD![]() ![]() ![]() ![]() ---------------------------------------- Computer games don't affect kids. If Pacman affected us we'dd all be walking in darkened rooms munching magic pills and listening to repetitive electronic music.... | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
jeetje | ||
SBU Lieve kale dude - Godcomplex ![]() |
![]() | ![]() |
lekkerding is die ruth toch ook he ![]() ---------------------------------------- Leyla! : ik wilde even zeggen dat ik jou een eindbaas vind omdat je zomaar voor niks en in je vrije tijd een goede website en forum opzet als nlhh | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
nee | ||
BigSam Vitamine-E ![]() |
![]() | ![]() |
waar gaat die rechter hand heen op de bovenste foto? [ Dit bericht is gewijzigd door op 18-07-2007 @ 17:29:46 ] ---------------------------------------- Ik zit vast in een lift | ||
![]() | ![]() |
eeehhwwl ik schrok me dood door die dikke lelijke gothic, kon je mij niet waarschuwen? ---------------------------------------- I ain't in this just to rhyme great | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Is dat nou een man of een vrouw waarmee je kust :$? je ziet er op elke foto gewoon mooi uit, doe je goed ![]() ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Je ziet toch dat het dezelfde persoon is als verderop. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 ] |