Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] | ||
Pummety040 Wie zijn moerrrrrr? ![]() |
![]() | ![]() |
weet je hoe mooi ik ben als je mijn gezicht niet ziet door de hoeveelheid licht lol? | ||
SLM040 Wat nou!? Geen kusje!!? ![]() |
![]() | ![]() |
dat zeg je nou altijd Pumske als er iemand een foto dropt en er word gezegd dat ze mooi is.. dan is het of een te grote zonnebril of teveel licht.. krijg het idee dat je jaloers bent op de aandacht die jij in ieder geval niet krijgt.. | ||
![]() | ![]() |
aandacht zat maar is toch zo | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
probleem met jonge meisjes is dat ze 1000 foto's van zichzelf hebben maar zo bewerkt dat je er eigenlijk toch niets aan hebt. ---------------------------------------- beng! | ||
![]() | ![]() |
![]() nog een voor in je mooiboy collectie.. | ||
![]() | ![]() |
haha daar lijk je op silo slm gadver ![]() en mijn foto is niet bewrkt Gaucho [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-08-2007 @ 13:20:26 ] | ||
![]() | ![]() |
Silo is een surinamer met stijl haar in een scheiding of hoe die gast er ook uit ziet tegenwoordig.. volgens mij ben jij onderontwikkeld ofzo.. | ||
Judith | ![]() | ![]() |
haha, ik heb niks bewerkt hoor | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Gaucho schreef op 01-08-2007 @ 13:18 probleem met jonge meisjes is dat ze 1000 foto's van zichzelf hebben maar zo bewerkt dat je er eigenlijk toch niets aan hebt. hehe ik lees dit precies op t moment dat ik de vice verzen hoor zegen "chicks worden gefotoshopt" tis wel echt zo trouwens wat je zegt gaucho, ken er wel een paar die dat doen ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
Judith | ![]() | ![]() |
''weet je hoe mooi ik ben als je mijn gezicht niet ziet door de hoeveelheid licht lol?'' Jaloers meisje? | ||
RRAM | ![]() | ![]() |
whaha pummety en judith moeten gaan battlen, post allebei een paar pica's en dan zeggen de mannen wie wint ![]() | ||
Brandt Nextschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: RRAM schreef op 01-08-2007 @ 13:09 whaha nee man pummety is lelijk, beter pascool ik vind je wel boem hoor pummety voor zover ik dat kan oordelen ---------------------------------------- Alleen kleine geheimen hoeven beschermd te worden. Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof. | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
![]() | ![]() |
thx hmm ja dat zal het zijn Judith gahaha ken je borat? ![]() | ||
Judith | ![]() | ![]() |
nee thnx, ik ga niet battlen in uiterlijk. ik battle liever in andere dingen, zodat mn skills naar voren komen. | ||
Finger![]() |
![]() | ![]() |
Yo ik heb 3 letters voor jullie, M........S.........N | ||
Judith | ![]() | ![]() |
@t pummety, ga dan niet zeuren over mn foto. als je graag aandacht wil is er nog zoiets als sugababes.nl | ||
Jspr![]() |
![]() | ![]() |
haha pum met je zuinige bekkie. en nice @ mtijn. [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-08-2007 @ 13:54:20 ] ---------------------------------------- http://img80.imageshack.us/img80/6913/laughq.jpg | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
deel 2: ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Judith | ![]() | ![]() |
haha, geen verbrande bek aan over gehouden? | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
nope gevaarlijkste aan vuurspugen is de olie doorslikken ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Judith | ![]() | ![]() |
en dat heb je niet gedaan neem ik aan?![]() | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
misschien een klein beetje ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Judith | ![]() | ![]() |
buikpijn? XD | ||
MTijn whut!? ![]() |
![]() | ![]() |
nee beetje last van mn keel, weetniet of het daardoor komt ---------------------------------------- Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be. | ||
Judith | ![]() | ![]() |
lekker dan | ||
Leyla![]() |
![]() | ![]() |
Wat dachten jullie van in slowchat verder gaan? Dank u ![]() ---------------------------------------- Life's not a bitch - Aesop Rock | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: -pascool- schreef op 31-07-2007 @ 23:29 wedden dat ik sexyerger bent ? [URL=http://img510.imageshack.us/my.php?image=photo0003sw3.jpg]( Plaatje )[/URL] wooooow anders ben je ff ehh stoned?! ![]() o en ehh wat sexy main, ik ben de bomshit! ![]() [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-08-2007 @ 20:42:02 ] ---------------------------------------- .... | ||
Gaucho bijna niet human ![]() |
![]() | ![]() |
ben jij familie van Eric uit de gouden kooi? je hebt echt dezelfde gezichtsvormingen als hem! ---------------------------------------- beng! | ||
Nieroth Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen! ![]() |
![]() | ![]() |
tis net een schilderij met al die verf op je gezicht, zonde ---------------------------------------- Doutzen Kroes naakt. | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
waar verf? ik ben puur natuur..sommige mensen kunnen ook mooi zijn zonder make up![]() en nee geen familie van eric ---------------------------------------- .... | ||
Jos de Boss Jops ![]() |
![]() | ![]() |
replay niet liegen, bij je ogen heb je echt wel wat make-up op sowiezo niet dat dat geeft, maar toch ---------------------------------------- Jos de Boss | ||
![]() | ![]() |
ik vind die foto niezow mooi replay post es andere duidelijke | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
- zonder bewerking, alleen oogpotlood en little bit of mascara verder niks [ Dit bericht is gewijzigd door op 01-08-2007 @ 20:42:13 ] ---------------------------------------- .... | ||
djayen de liefste |
![]() | ![]() |
Zonder bewerking = beter ---------------------------------------- joden | ||
Iminic DE LAUWREAAT ![]() |
![]() | ![]() |
Meelf. ---------------------------------------- It's a celebration, bitches, I just got back. Mistletoe in my backpocket: kiss my ass. - Rocknesssss | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 01-08-2007 @ 19:37 ik vind die foto niezow mooi replay post es andere duidelijke nee ---------------------------------------- .... | ||
Kipman Tilberuchtst ![]() |
![]() | ![]() |
replay je bent echt fokking mooi ---------------------------------------- Kiphop baby! | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Ja ik zou je ook wel doen als je niet zo zuinig kijkt. | ||
Sadar![]() |
![]() | ![]() |
wordt weer ns tijd heh![]() ---------------------------------------- son get wrec | ||
De Gevallen Engel | ![]() | ![]() |
wil jou wel eens zien lachen, replay ![]() ---------------------------------------- aapje schreef op 26-03-2008 @ 15:22 waarom mogen jongens meisjes niet slaan maar andersom wel | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
dek....? ---------------------------------------- .... | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Quote: Pummety040 schreef op 01-08-2007 @ 13:14 weet je hoe mooi ik ben als je mijn gezicht niet ziet hehehe | ||
![]() | ![]() |
wat is jou probleem | ||
Judith | ![]() | ![]() |
sommige mensen voelen zich vrij snel aangevallen | ||
Replay ... |
![]() | ![]() |
als je mijn gezicht niet ziet ben ik ook nogsteeds mooi, en als je hem dan ziet, dan valt niks tegen dan ben ik nogsteeds perfect! ghehehe ga die arrogantie van DGE overnemen ![]() ---------------------------------------- .... | ||
![]() | ![]() |
ben ik aardig tegen replay gaan doen komt er zown ander mens waar ik me kapot aan erger | ||
Judith | ![]() | ![]() |
het is wederzijds pummety. en @t replay, gewoooooooon doen idd. haha. | ||
livio Oldschool ![]() |
![]() | ![]() |
Misschien moet je er niet op letten en gewoon negeren? | ||
D-on | ![]() | ![]() |
nah wat een problemen zeg, word je nooit moe van jezelf ---------------------------------------- En dat is hoe de vork in de steel zit. | ||
Index / Algemene zaken / [Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 ] |