Deze site is tegenwoordig een archief over Nederlandse hiphop vroeger en krijgt geen updates meer. Zowel de site als forum zijn te tof geweest om niet online te houden.
Index   -   Actieve onderwerpen   -   Beleid   -   Zoeken   
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 07-10-2007 om 17:30:03
haha hoor ze praten!
Alle supporters van welke club dan ook
zouden zo'n speler met beide armen
ontvangen, doe maar niet alsof
Seubie Gepost door Seubie op zondag 07-10-2007 om 17:32:12
ik zeg niet dat ik niet blij zou zijn met een alves bij fcgroningen, alleen dat ze hypocriet zijn.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 07-10-2007 om 17:39:52
Hehe die klootzak schiet ze er toch weer even in
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Liquid
Gepost door Liquid op zondag 07-10-2007 om 17:43:10
Ik zou er als Heereveen-supporter ook wel voor applaudiseren hoor. Dat ie zich liet gek maken door zaakwaarnemers en irritant deed is natuurlijk heel erg, maar zo een prestatie als vandaag is wel heel bijzonder
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 07-10-2007 om 17:54:32
Van persie is echt een hele grote aan het worden bij arsenal. Ook vandaag weer een groot aandeel in de overwinning. Waarom heeft nederland verdomme alleen maar verdedigers die mee kunnen draaien in de jupiler league. Echt als je 2 sluitposten had gehad dan had je zo'n verdraaid fijn elftal.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 07-10-2007 om 17:56:57
Quote:
Seubie schreef op 07-10-2007 @ 17:32
ik zeg niet dat ik niet blij zou zijn met een alves bij fcgroningen, alleen dat ze hypocriet zijn.


hypocriet zijn hoort erbij en dat wordt je vanzelf wel als hij eerst niks van zich laat horen en er daarna 7 inschiet, sorry maar dan kan ik het ook niet laten om te klappen
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 07-10-2007 om 17:58:20
toch is het wel stom he. Gaat het bij ajax slecht hoor je iedereen meteen zeiken op de trainer. Az is helemaal dramatisch maar over louis hoor je niemand.Vreemd...
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Kolera
Gepost door Kolera op zondag 07-10-2007 om 18:00:54
Fok liverpool.
Twister
1988 Editie
Gepost door Twister op zondag 07-10-2007 om 18:06:31
Quote:
mixxman schreef op 07-10-2007 @ 17:58
toch is het wel stom he. Gaat het bij ajax slecht hoor je iedereen meteen zeiken op de trainer. Az is helemaal dramatisch maar over louis hoor je niemand.Vreemd...


Don't even get me started over Louis van Gaal...

Die man krijgt echt TE veel krediet voor wat hij presteert.
----------------------------------------
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit
Liquid
Gepost door Liquid op zondag 07-10-2007 om 18:11:46
Ik vind dat ze bij Ajax ook wel snel klagen dat de trainer weg moet hoor. Kijk als je nou totaal geen perspectief hebt en de trainer echt onbegrijpelijke keuzes en opstellingen maakt, oke. Maar ten Cate zit het ook niet mee met bijvoorbeeld blessures en mensen die weg zijn gegaan.

Wat dat betreft ben ik wel blij met hoe 'relaxed' ze bij AZ omgaan met tegenslagen.
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 07-10-2007 om 18:14:01
Quote:
Liquid schreef op 07-10-2007 @ 18:11
Ik vind dat ze bij Ajax ook wel snel klagen dat de trainer weg moet hoor. Kijk als je nou totaal geen perspectief hebt en de trainer echt onbegrijpelijke keuzes en opstellingen maakt, oke. Maar ten Cate zit het ook niet mee met bijvoorbeeld blessures en mensen die weg zijn gegaan.

Wat dat betreft ben ik wel blij met hoe 'relaxed' ze bij AZ omgaan met tegenslagen.


uh ja voor als dat niet duidelijk was dat wilde ik dus ook even zeggen. Zoals ik boven al heb neer gezet word ik gek van al die zeikers. Gewoon je club en dus ook trainer steunen aan vertrouwen hebben ze meer.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-10-2007 @ 18:14:26 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Liquid
Gepost door Liquid op zondag 07-10-2007 om 18:17:03
Ja, ik was het dus ook met je eens. maar met Twister niet
----------------------------------------
It's called the American Dream because you have to be asleep to believe it.
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 07-10-2007 om 18:31:55
Jij weet ook het hele verhaal niet.. Als je nu nog over Davids, Leonardo en Mitea begint klopt er toch iets niet hoor. Mitea heeft een apartementje bij de ziekenboeg en Davids en Leonardo ben je al zo lang kwijt dat je ze niet eens meer mist.

Zo weet 'ie altijd wel een smoesje te verzinnen.

En een club als Ajax moet gewoon Europees spelen. Punt. Dus wat de redenen ook zijn, bij Ajax ligt de lat altijd hoog.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zondag 07-10-2007 om 18:35:05
v.Nistelrooij heeft er ook weer 1 ingejaagd
----------------------------------------
beng!
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 07-10-2007 om 18:35:48
ja ben ik met je eens. Maar een club als ajax heeft ook goede supporters nodig die trouw zijn en geduld kunnen hebben. Davids en leonardo zijn zeer belangrijke spelers hoor en wat te denken van babel en sneijder en perez weet je dat zijn gewoon erg goede spelers. En je kan nu wel gaan janken maar een andere trainer helpt niet. Ja tuurlijk zullen er in de winterstop transfers komen en krijgt de nieuwe trainer de creds zo werkt het nou eenmaal maar henk is goed genoeg voor ajax. Het wordt tijd dat de mentaliteit van de ajax supporter een beetje veranderd. Als supporter hoor je steun te geven als het moeilijk gaat en niet meteen een grote bek opzetten en schreeuwen dat ome henk weg moet.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 07-10-2007 om 18:44:34
Zeker, ben ik dan ook weer met je eens. En dat Ajax geen goede vervangers weet te strikken op het vertrek van Sneijder, Babel en Perez op te vangen kun je ook niet helemaal op Henk afschuiven (dat ze Perez uberhaupt weg hebben laten gaan kan ik trouwens met me verstand niet bij. Ontzettend goede voetballer). Er zit gewoon meer verkeerd binnen Ajax. En een nieuwe trainer doet daar heel weinig aan, zo lang Jaakke, Fonteijn en die andere lapzwans van een van Geel er een potje van maken (ook al gaan voor het eerst goede spelers weg voor een prijs die erbij past. Dan nog moet dat geld weer gebruikt worden). Ik heb altijd vertrouwen gehad in Henk ten Cate maar soms is het tijd voor vernieuwing. Als 'ie uiteindelijk blijft vind ik dat 'ie veel karakter en liefde voor de club toont omdat 'ie zo'n aanbod afslaat. Als 'ie weggaat kan ik het al niet erg meer vinden maar is het wel een rat dat 'ie na z'n beloftes met de staart tussen de benen er van tussen schiet.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
deking
Dr. Cooper
Gepost door deking op zondag 07-10-2007 om 18:51:59
Henk speelt toch wel grote rol in de affaire Perez.

Edit: heeft gespeeld
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-10-2007 @ 18:52:30 ]
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 07-10-2007 om 18:53:02
Ja, dat dacht ik erbij genoemd te hebben. Niet dus. Dat Perez weg is ligt toch wel grotendeels aan Henkie.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 07-10-2007 om 18:53:41
true. Nog steeds onbegrijpelijk.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zondag 07-10-2007 om 18:57:35
gewoon Alves halen in de winterstop (alvast vervanger voor Huntelaar) en Modric proberen te halen (geweldige voetballer vond ik dat). Dan nog een goeie verdediger erbij + het rotte vlees wegsnijden (Delorge,Colin, Jaakke etc)
----------------------------------------
beng!
Seubie Gepost door Seubie op zondag 07-10-2007 om 19:08:06
Van Persie speelt als een soort Bergkamp, genot om te zien
MTijn
whut!?
Gepost door MTijn op zondag 07-10-2007 om 20:20:14
wie dropt 2de doelpunt van vanpersie?
----------------------------------------
Thou shalt remember that guns, bitches and bling were never part of the four elements and never will be.
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op zondag 07-10-2007 om 20:25:58
www.voetbaltube.com
zoek maar mtijn
----------------------------------------
beng!
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 07-10-2007 om 20:29:33
Quote:
mixxman schreef op 07-10-2007 @ 18:35
ja ben ik met je eens. Maar een club als ajax heeft ook goede supporters nodig die trouw zijn en geduld kunnen hebben. Davids en leonardo zijn zeer belangrijke spelers hoor en wat te denken van babel en sneijder en perez weet je dat zijn gewoon erg goede spelers. En je kan nu wel gaan janken maar een andere trainer helpt niet. Ja tuurlijk zullen er in de winterstop transfers komen en krijgt de nieuwe trainer de creds zo werkt het nou eenmaal maar henk is goed genoeg voor ajax. Het wordt tijd dat de mentaliteit van de ajax supporter een beetje veranderd. Als supporter hoor je steun te geven als het moeilijk gaat en niet meteen een grote bek opzetten en schreeuwen dat ome henk weg moet.



als je niks over supporters weet of supporter zijn weet hou dan verder ook je mond erover
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 07-10-2007 om 20:38:37
hahaha man dat jij nou denkt dat alle echte supporters op 410 zitten ofzo. Ik ben voor ajax tis mn club en ik baal ervan als ze verliezen maar ik ben ook geen mongool die meteen vooraan gaat staan roepen dat er weer een trainer moet sneuvelen. Net zoals de boycot van de site van ajax hahaha toys. Daarbij ben ik voor de club ajax het publiek vind ik kut kan niet anders zeggen.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 07-10-2007 om 20:40:20
dat jij dat alleen al denkt dat ik denk dat alles en iedereen op 410 zit zegt al genoeg.. plus het feit dat jij de mensen achter afca.nl toys noemt versterkt het alleen maar.. zoals ik al zei als je er niks van weet hou dan gewoon je mond erover, einde discussie
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-10-2007 @ 20:41:31 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 07-10-2007 om 20:42:12
Misschien moet je gewoon wat beter lezen dan kom je er vast wel uit. Ja een site boycotten en die pas weer open doen als henk ten cate vertrekt dan ben je best wel zielig.
[ Dit bericht is gewijzigd door op 07-10-2007 @ 20:43:28 ]

----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 07-10-2007 om 20:44:20
laat maar zitten ook, wekt alleen maar woede op.. zie je wel weer bij ajax volgende keer zoals altijd man!
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 07-10-2007 om 20:45:44
hahaha jij bevestigd alleen maar wat ik al dacht. In jou ogen zijn alleen mensen die ajax op regelmatige basis bezoeken supporters. En daarom ben jij volgens mij degene die het niet begrijpt.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 07-10-2007 om 20:46:46
haha is goed knulletje, verander nou maar van onderwerp of doe het bekkie eventjes dicht het gaat nu wel erg nutteloos offtopic..
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
mixxman
Gepost door mixxman op zondag 07-10-2007 om 20:47:51
nou ja als jij de discussie niet aan wil gaan blijft het idd oppervlakkig. Ik zeg gewoon wat ik vind.
----------------------------------------
HEIDI, HEIDi, HEIDI, HEIDi, Ho
Judith Gepost door Judith op zondag 07-10-2007 om 20:48:26
joehoeeeeee.... die gast scoort gewoon 7 keer in één wedstrijd en dan speeeeel je bij heereveen. SICK
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 07-10-2007 om 20:48:30
we houden hier even op met de discussie, pm je me msn wel kunnen we daar even verder babbelen
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
livio
Oldschool
Gepost door livio op zondag 07-10-2007 om 20:55:16
Jezus, die alves is wel echt een koning.
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op zondag 07-10-2007 om 20:57:26
hét voorbeeld van je voeten laten spreken om mensen de mond te snoeren, ik heb met verbazing zitten kijken hoe koel hij dan reageert bij z'n goaltjes en ook na de wedstrijd in een interview, echt geniaal.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op zondag 07-10-2007 om 21:00:04
inderdaad, dat verbaaste me echt.. zo koud en kalm
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Rem
Tourist
Gepost door Rem op zondag 07-10-2007 om 21:06:52
Nu ben ik vanmiddag niet in stadion/Stapper geweest dus heb hele wedstrijd niet gezien,
maar op basis van die samenvatting zag ik AZ weer aardig voetballen.
True of niet bizzy?
----------------------------------------
So don't get any big ideas. They're not going to happen
You'll go to hell for what your dirty mind is thinking
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op zondag 07-10-2007 om 21:35:24
Quote:
Gaucho schreef op 07-10-2007 @ 18:57
gewoon Alves halen in de winterstop (alvast vervanger voor Huntelaar) en Modric proberen te halen (geweldige voetballer vond ik dat). Dan nog een goeie verdediger erbij + het rotte vlees wegsnijden (Delorge,Colin, Jaakke etc)


Hehe, en verdedigers? Ik wil meer verdedigers zien.. Stam, Vermaelen, Heitinga, Ogararu, Emanuelson, van der Wiel, en dan is Emanuelson meer een middenvelder en Heitinga speelt vaak verdedigende middenvelder. Ik wil er weer een Grygera bij ofzoiets.. Zeker als Stam weggaat.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
djayen
de liefste
Gepost door djayen op zondag 07-10-2007 om 22:38:49
Quote:
omebob schreef op 07-10-2007 @ 21:00
inderdaad, dat verbaaste me echt.. zo koud en kalm

creatieve kunst, die vrije trap was nice.
----------------------------------------
joden
Hyreme
Gepost door Hyreme op zondag 07-10-2007 om 22:40:00
I want chivu !!!
----------------------------------------
Pupils dilate like columbine killers with slow watches
Buitengewoon Gepost door Buitengewoon op zondag 07-10-2007 om 23:06:59
Jaakke weg, HTC weg, goeie trainer ervoor terug.. +

Alves, Engelaar, De Roover, Modric (of een andere technische nummer '10'), en een multifunctionele (centrum) verdediger die zijn man uitschakeld, iets wat bij Ajax soms gemist word.
----------------------------------------
ya diggg
Gaucho
bijna niet human
Gepost door Gaucho op maandag 08-10-2007 om 16:03:14
Ajax en Chelsea zijn officieel overeen gekomen vandaag. Henk gaat dus weg
----------------------------------------
beng!
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op maandag 08-10-2007 om 17:35:49
Verrassend..
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 08-10-2007 om 18:17:52
Cruijff: Ajax weer van onderaf opbouwen
8 oktober 2007
Johan Cruijff laat zich in zijn wekelijkse column in De Telegraaf uit over de problemen bij Ajax. Volgens Nederlands beste voetballer aller tijden zit het al jarenlang niet goed bij de Amsterdamse club. Ook betwist Cruijff dat hij als adviseur aan Ajax verbonden is. In detail treden over de onrust in De Arena doet het erelid liever niet.

"Ik lees en hoor weer te pas en te onpas dat ik adviseur van de club ben", aldus Cruijff in zijn column. "Laat ik het zo stellen, er worden soms dingen aan me gevraagd, maar er worden vaak ook dingen niet aan me gevraagd. Ik ben daarom geen adviseur, maar iemand die kennissen en vrienden met vragen antwoord geeft. Ook voor Ajax geldt dat het helemaal terug naar af moet. In detail treden heeft geen zin, omdat als de club de huidige problemen echt wil oplossen, alles weer van onderaf moet worden opgebouwd."

De Ajax-coryfee sluit af met een Cruijffiaanse wijsheid. "Jarenlang werden de scheuren steeds bepleisterd, maar als je de fundering niet in orde maakt, dan blijft de boel scheuren. Helaas is Ajax dat nu overkomen."
----------------------------------------
forever young! afca cbs..
Nieroth
Coneijn, Kip & Dirk zijn bazen!
Gepost door Nieroth op maandag 08-10-2007 om 18:38:41
Ajax krijgt interim-trainer

Technisch directeur van Ajax Martin van Geel verwacht dat hij snel een tijdelijke opvolger van Henk ten Cate kan aanstellen. Hij benadrukte maandag dat Ajax waarschijnlijk een interim-trainer krijgt die nu al bij de Amsterdamse club werkzaam is. "De beste coach voor de lange termijn is nu niet beschikbaar'', stelde Van Geel.

Maandag gaf Ajax groen licht aan Ten Cate om met de Engelse club Chelsea te onderhandelen over een contract als veldtrainer.

Adrie Koster

De technisch directeur moet waarschijnlijk uit twee voorname opties kiezen. Hij zou Ten Cate tijdelijk kunnen vervangen door Adrie Koster. De geboren Zeeuw traint op dit moment het belofteteam van Ajax. Hennie Spijkerman en Alfons Groenendijk kunnen in dat geval assistent-trainer van Ajax blijven.

Van Geel kan ook beslissen dat Spijkerman en Groenendijk de leiding over het eerste elftal krijgen. Een derde maar minder waarschijnlijke optie is dat Frank de Boer aan het eerste elftal wordt toegevoegd. Hij is nu jeugdtrainer bij Ajax.

De beste coach

Van Geel sluit niet uit dat de nieuwe interim-trainer het seizoen afmaakt. "De beste coach voor Ajax werkt op dit moment bij een club of nationale bond. Dat is in de winterstop waarschijnlijk ook nog het geval. Het zou dus heel goed kunnen dat we aan het einde van dit seizoen pas een trainer voor de lange termijn kunnen aantrekken. We willen namelijk alleen de allerbeste coach naar Ajax halen.'
----------------------------------------
Doutzen Kroes naakt.
omebob
AFCA
Gepost door omebob op maandag 08-10-2007 om 20:05:13
zoals jullie weten is onze fanatieke ADO fan muss de trotse fotograaf/mede eigenaar van de site smugg.nl

tot zijn grote verbazing kwam hij erachter dat er iets op staat waar hij ( neem ik aan ) verder tot zijn spijt niet het fijne van wist..

http://www.smug.nl/2007/10/helden_van_de_toekomst_opleide.php
[ Dit bericht is gewijzigd door op 08-10-2007 @ 20:07:13 ]

----------------------------------------
forever young! afca cbs..
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 09-10-2007 om 16:07:05
Quote:
Boete in het vooruitzicht voor AZ
Een aantal akkefietjes rondom en tijdens de wedstrijd tussen AZ en Paços de Ferreira zal er waarschijnlijk voor zorgen dat de Alkmaarders een boete ontvangen van de UEFA. Dit liet de club weten op het digitale thuis.

Tijdens de tweede helft van de wedstrijd werd er een vuurwerkbom vanuit het publiek richting het invalidenplatform gegooid. Een invalide rolstoelster heeft hierbij schade aan het gehoor en de rolstoel opgelopen. Tevens raakte de begeleidster van de vrouw gewond.

Ook een steward van AZ moest het ontgelden. Na de wedstrijd werd de man door een AZ-fan in zijn gezicht geschopt. Na aanwijzingen van mede-stewards en het bekijken van videobeelden werd de dader al snel opgespoord. De supporter krijgt een meerjarig stadionverbod.

De gooier van de vuurwerkbom is nog altijd niet opgespoord. AZ krijgt hoogstwaarschijnlijk een flinke boete van de Europese voetbalbond UEFA. Het is verboden om vuurwerk af te steken in een voetbalstadion.



Ik wist niet eens dat az hooligans had, en durven ze wel tegen gehandicapte vrouwtjes!
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op dinsdag 09-10-2007 om 16:39:45
haha die vuurwerkbom was meester, die zat bij ons in t vak, maar ik heb niet gezien wie het was. natuurlijk hebben wij hooligans
MaffeDodo
1312
Gepost door MaffeDodo op dinsdag 09-10-2007 om 17:00:40
Hehe, ja ik bedoelde ook meer dat je niet veel van az hoort op gebied van fanatieke supporters.

Communiceren op het internet is een bitch.
----------------------------------------
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
wknvhv
Bizzy_D
silly bitch
Gepost door Bizzy_D op woensdag 10-10-2007 om 07:40:58
Zenit en Nurnberg uit, Larissa en Everton thuis. dat is wel erg kut, had het liever andersom gezien maar ja. ik denk wel dat AZ een reeële kans heeft om bij de eerste 3 te eindigen, achter everton en voor nurnberg
 Index / Sport, hobby en vrijetijd /   [Pagina: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ]
© 1998 - 2024 NLhiphop.nl. Alle rechten voorbehouden - All rights reserved. Parsed in 0.0144 sec.